ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ЕФЕКТИВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ВИХОВАТЕЛЯ ГРУПИ ПРОДОВЖЕНОГО ДНЯ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2022.256013Ключові слова:
компетентність, вихователь групи продовженого дня, учні початкової школи, вихованці, освітнє середовищеАнотація
У статті охарактеризовано сучасні підходи до організації освітньої діяльності групи продовженого дня та окреслено педагогічні умови ефективної діяльності вихователя групи продовженого дня, його виховного впливу на становлення особистості учнів початкової школи а саме: професійна компетентність оптимальне планування циклу навчальних та дозвіллєвих заходів; ефективна організація самопідготовки молодших школярів; створення освітнього середовища в групі продовженого дня.
Посилання
Baryshpol, S. V. (2020). Ihrova diyalnist u hrupi podovzhenoho dnya [Game activities in the group for an extended day]. GPA educator. Everything for work, no. 6. pp. 2 – 17. [in Ukrainian].
Bondarenko, H. & Vashchenko, O. (2021). Metodychni osnovy orhanizatsiyi ozdorovchoyi diyalnosti maybutnoho vchytelya pochatkovoyi shkoly v hrupi prodovzhenoho dnya [Methodical bases of the organization of improving activity of the future teacher of elementary school in group of the extended day]. Youth and market, no. 10 (196). pp.79 – 84. [in Ukrainian].
Boyarov, L. M. (2020). Psykholoho-pedahohichni ihry dlya molodshykh shkolyariv [Psychological and pedagogical games for junior high school students]. Primary education and upbringing, no. 7 – 9. pp. 65 – 70. [in Ukrainian].
Dobrovolska, L. & Chornovil, V. (2016). Formuvannya kompetentnostey molodshykh shkolyariv u hrupi prodovzhenoho dnya [Formation of competencies of junior schoolchildren in the group of the extended day: а textbook]. Сherkasy, 124 p. [in Ukrainian].
Dubrovskyy, V. L. (2019). Hrupa prodovzhenoho dnya yak odna iz form stanovlennya osobystosti uchnya u pochatkoviy shkoli [Extended day group as one of the forms of formation of the student’s personality in primary school]. Proceedings. Series: Psychological and pedagogical sciences: a collection of scientific papers. Vol. 2. Nizhyn, pp. 65 – 70. [in Ukrainian].
Кosenko, D. (2019). Novyy osvitniy prostir. Motyvuyuchyy prostir : informatsiynyy posibnyk [New educational space. Motivating space: information manual]. Available at: https://decentralization.gov.ua/uploads/library/file/407/NOP_Motivuyuchiy-prostir. (Accessed 12 Jan. 2022). [in Ukrainian].
Krapinevych, T. V. (2019). Hrupa podovzhenoho dnya: terytoriya NUSH: orhanizovana diyalnist molodshykh shkolyariv u HPD, formuvannya klyuchovykh kompetentnostey, neobkhidnykh dlya zhyttya [Extended day group: NUS territory: organized activity of junior schoolchildren in GPA, formation of key competencies necessary for life]. To the Educator of the extended day group, no. 4. pp. 2 – 7. [in Ukrainian].
Nova ukrayinska shkola: poradnyk vykhovatelyu hrupy prodovzhenoho dnya u zakladakh zahalnoyi serednoyi osvity (2019). [New Ukrainian school: a guide to the educator of the extended day group in general secondary education: teaching method. manual]. (Ed.). G. I. Dmitrov and other. Lviv, 224 p. [in Ukrainian].
Nova ukrayinska shkola: poradnyk dlya vchytelya (2017). [New Ukrainian school: a guide for teachers] / Under the general. (Ed.). Bibik N. M. Kyiv, 206 p. [in Ukrainian].
Pro zatverdzhennya Derzhavnoho standartu pochatkovoyi osvity (2018). [On approval of the State Standard of Primary Education]. Available at: https: //www.kmu.gov.ua/ua/npas/pro-zatverdzhennya-derzhavnogo-standartu-pochatkovoyi-osviti. [in Ukrainian].
Talyush, T. M. (2019). Orhanizatsiya hrupy prodovzhenoho dnya u Noviy ukrayinskiy shkoli [Organization of the extended day group in the New Ukrainian school: a guide for students of higher educational institutions]. Ternopil, pp. 261 – 265. [in Ukrainian].
Filyuk, T. L., Vesna, N. A. & Zhornova, O. V. (2019). Hrupa prodovzhenoho dnya v Noviy ukrayinskiy shkoli [Extended day group in the New Ukrainian school]. Planning and organization of work: a textbook. Volochisk, 224 p. [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.