АКАДЕМІЧНЕ ПИСЬМО: СТРУКТУРУВАННЯ ВСТУПУ ДО АНГЛОМОВНОЇ НАУКОВОЇ СТАТТІ (НА ПРИКЛАДАХ АНГЛОМОВНИХ ДОСЛІДНИЦЬКИХ СТАТЕЙ)
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2022.256015Ключові слова:
англомовне професійно-орієнтоване академічне письмо, наукова стаття, вступ, структурування вступу, композиційні фрагментиАнотація
Світовий статус англійської мови як наукової спонукає вчених до написання анотацій та дослідницьких статей іноземною мовою, що посприяло впровадженню у закладах вищої освіти нових дисциплін, спрямованих на оволодіння компетентностями з академічного англомовного письма, та появі науково-теоретичних і методичних праць з цієї проблематики. Проте залишаються недостатньо висвітленими питання щодо практики структурування статей та, зокрема, вступу у високорейтингових англомовних світових виданнях. Спираючись на аналіз англомовних статей з психології та соціології, ми розглядаємо вступ як важливу складову, яка має непересічне значення як для автора, так і для читача. Результати дослідження визначають неодмінні та факультативні композиційні фрагменти вступу й надають різноманітні способи його структурування, що допомогає реалізувати авторські наміри, зорієнтувати читача, вмотивувати його до подальшого читання.
Посилання
Akademichne pysmo (2019). [Academic writing]. (Ed.). Revutska, S.K., & Zinchenko, V.M. Kryvyi Rih, 130 p. Available at: file/// http://elibrary.donnuet.edu.ua/1644/1E.pdf (Accessed 7 Feb. 2022).[in Ukrainian].
Liutyi, T.V. (2018). Akademichne pysmo ta opryliudnennnia naukovykh rezultativ [Academic writing and publication of scientific results]. Sumy, 186 p. Available at: file/// https://www.dropbox.com/s/63irdh9zfsfh6s9/04_LyutyyTV_Academic_Writing.pdf?dl=0. (Accessed 5 Feb. 2022). [in Ukrainian].
Shlikhta, N. & Shlikhta, I. (2016). Osnovy akademichnoho pysmakursu [Fundamentals of academic writing]. Methodical recommendation and course program. Kyiv, 61 p. [in Ukrainian].
Yakhontova, T. (2003). English Academic Writing for Students and Researchers. Lviv, 220 p. [in English].
Yarskaya-Smirnova, Е. (2013). Sozdanie akademicheskogo teksta [Academic text creation]. Moscow, 156 p. [in Russian].
Armer, T. (2012). Cambridge English for scientists. Cambridge University Press, 128 p. [in English].
Dudley Evans, T. (1998). Developments in English for specific purposes: A multi-disciplinary approach. Cambridge University Press. Available at: file///http://www.aelfe.org/documents/text2-Palmer.pdf. (Accessed 5 Feb. 2022). [in English].
Evans, S. (2006). Why EAP is necessary: A survey of Hong Kong tertiary students. Journal of English for Academic Purposes. Vol. 6, pp. 3–17. Available at: file/// https://www.sciencedirect.com/science/article/abs/pii/S1475158506000634. (Accessed 10 Jan. 2022). [in English].
Jordan, R. (1997). English for academic purposes: A guide and resource book for teachers. Cambridge University Press, 404 p. [in English].
Liyanage, I. (2001). English for general academic purposes: Catering to discipline-specific needs. Queensland Journal of Educational Research. Vol. 17(1). pp. 48–67. Available at: file/// https://www.iier.org.au/qjer/qjer17/liyanage.html. (Accessed 10 Jan. 2022). [in English].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.