ФОРМУВАННЯ ПОЛІКУЛЬТУРНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ У МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ АГРАРНОЇ ГАЛУЗІ

Автор(и)

  • Оксана Волошина

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2022.256017

Ключові слова:

професійна підготовка, культура, полікультурна компетентність, структурні компоненти, толерантність, конструктивна взаємодія, гуманізм

Анотація

Полікультурність є абсолютно домінантною рисою сучасних фахівців аграрної галузі, що зумовлено необхідністю адекватного порозуміння бізнес-партнерів, які являються представниками різних національних культур. У статті проведений аналіз вітчизняних та зарубіжних науково-педагогічних джерел, який дає підставу зробити висновок, що полікультурна компетентність майбутнього фахівця аграрної галузі розглядається представниками сучасної освіти та науки, з точки зору мети і результату полікультурної освіти, компонента професійної компетентності майбутніх фахівців, складової базових європейських компетенцій. Полікультурна компетентність – це цілісна система, що є частиною системи компетенцій, які опановують студенти у процесі навчання. Також входить до складу основних компетенцій майбутнього фахівця аграрної галузі, є фактором соціальної адаптації.

Біографія автора

Оксана Волошина

кандидат філологічних наук, доцент, доцент кафедри української та іноземних мов Вінницького національного аграрного університету

Посилання

Voloshyna, O. & Bilous, O. (2020). Some aspects of the essense of intercultural communicative competence with the future specialist of higher education. Bulletin of Zhytomyr State University named after Ivan Franko. Pedagogical sciences, no. 3. (102), pp. 15–26. [in Ukrainian].

Voloshyna, O.V. & Kravchuk, L.V. (2018). Aktualnist vyvchennia inozemnoi movy v umovakh hlobalizatsii osvitnoho prostoru [Actuality of study of foreign language is in the conditions of globalization of educational space]. Current problems of philology and methods of teaching foreign languages in the modern multilingual space (Ukraine, Vinnytsia, November 22, 2018), Vinnytsia, pp. 22–24 [in Ukrainian].

Voloshyna, O.V. & Popenko, Y.V. (2020). Ihrovi metody, yak zasib vyvchennia inozemnoi movy [Playing methods, as a mean of study of foreign language]. Sworld Journal. Bolgariya. No. 4, pp. 31–39. [in Bolgariya].

Voloshyna, O.V. (2018). Vykorystannia interaktyvnykh tekhnolohii dlia formuvannia estetychnoho smaku u studentiv VNZ z zasobamy inozemnykh mov [Use of interactive technologies for forming of aesthetically beautiful taste for the students of VNZ with facilities of foreign languages]. Bulletin of Chernihiv National Pedagogical University. Series: Pedagogical sciences,no. 151, pp. 30–33. [in Ukrainian].

Voloshyna, O.V. (2020) Vykorystannia multymediinykh tekhnolohii u vyvchenni inozemnykh mov u zakladakh vyshchoi osvity [The use of multimedia technologies is in the study of foreign languages in establishments of higher education]. Proceedings of the Current issues of theory and practice in law, education, social and behavioral sciences (Ukraine, Chernigov, April 23–24, 2020), Chernigov, pp. 338–340. [in Ukrainian].

Voloshyna, O.V. (2017). Inshomovna komunikatyvna kompetentnist studentiv-ahrariiv u nezalezhnii Ukraini [A foreign communicative competence of students-agrarians is in independent Ukraine]. Collection of scientific works “Agriculture and forestry”,no. 6, pp. 204–212. [in Ukrainian].

Honcharuk, I.V. & Yurchuk, N.P. (2018) Orhanizatsiia yedynoho elektronnoho naukovo-osvitnoho prostoru suchasnoho universytetu [Organization of a single electronic scientific and educational space of a modern university]. Economy. Finances. Management: current issues of science and practice, no. 12, pp. 75–87. [in Ukrainian].

Hunko, I.V. & Voloshyna, O.V. (2021). Praktychne zastosuvannia dilovoi hry pry vyvchenni inozemnoi movy v umovakh navchalno-naukovo-vyrobnychoho kompleksu “Vseukrainskyi naukovo-navchalnyi konsortsium” [Practical application of business game in the study of a foreign language in the educational-scientific-industrial complex “All-Ukrainian scientific-educational consortium”]. Scientific journal “Innovative pedagogy”, no. 35, pp. 17–21. [in Ukrainian].

Kravets, R.A. (2013). Kulturna kompetentnist ta mizhkulturna komunikatsiia u profesiinii pidhotovtsi maibutnikh ahrarnykiv [A cultural competence and communication is in professional preparation of future squirearchies]. Collection of scientific works of Khmelnytsky Institute of Social Technologies of the University “Ukraine”, no. 1, pp. 112–115. [in Ukrainian].

Kravets, R.A. (2017). Pedahohichna tekhnolohiia formuvannia polikulturnoi kompetentnosti maibutnikh fakhivtsiv ahrarnoi haluzi na zaniattiakh inozemnoi movy [Pedagogical technology of forming of political and cultural competence of future specialists of agrarian industry is on employments of foreign language]. A young Scientist, no. 1, pp. 444–447. [in Ukrainian].

Kravets, R.A. (2017. Vprovadzhennia interaktyvnykh metodiv navchannia u polikulturnii osviti maibutnikh fakhivtsiv ahrarnoi haluzi na zaniattiakh inozemnoi movy [Introduction of interactive methods of studies in cultural education of future specialists of agrarian industry is on employments of foreign language]. Anthropological studies. Pedagogy, no. 4, pp. 135–145. [in Ukrainian].

Kravets, R.A. (2013). Kulturolohichna paradyhma osvity u profesiinii pidhotovtsi maibutnoho fakhivtsia ahrarnoi haluzi [A cultural paradigm of education is in professional preparation of future specialist of agrarian industry]. Scientific notes of Vinnytsia State Pedagogical University named after Mykhailo Kotsyubynsky. Series: Pedagogy and psychology, no. 39, pp. 187–192. [in Ukrainian].

Kravets, R.A. (2020). Pedahohichne proektuvannia tekhnolohii formuvannia polikulturnoi kompetentnosti maibutnikh fakhivtsiv ahrarnoi haluzi [Pedagogical planning of technology of forming of cultural competence of future specialists of agrarian industry]. Current problems of philology and professional training in a multicultural space, no. 3, pp. 209–212. [in Ukrainian].

Kravets, R.A. (2015). Praktychna realizatsiia spetsyfichnykh pryntsypiv polikulturnoi osvity maibutnikh fakhivtsiv ahrarnoi haluzi na zaniattiakh z inozemnoi movy [Practical realization of specific principles of cultural education of future specialists of agrarian industry is on employments from a foreign language]. Pedagogy and psychology of vocational education, no. 4–5, pp. 26–38. [in Ukrainian].

Kravets, R.A. (2013). Strukturni komponenty polikulturnoi kompetentnosti maibutnikh fakhivtsiv ahrarnoi haluzi [Structural components of political and cultural competence of future specialists of agrarian industry]. Continuing professional education: theory and practice, no. 1–2, pp. 80–86. [in Ukrainian].

Kravets, R.A. (2016). Typy komunikatyvnykh sytuatsii u konteksti polikulturnoi osvity maibutnikh fakhivtsiv ahrarnoi haluzi na zaniattiakh z inozemnoi movy [Types of communicative situations in the context of cultural education of future specialists of agrarian industry on employments from a foreign language]. Collection of scientific works “Pedagogical sciences”, no. 71, pp. 102–106. [in Ukrainian].

Kravets, R.A. & Romanyshyna, L.M. (2013). Linhvokrainoznavchyi pidkhid do vykladannia inozemnoi movy v ahrarnomu VNZ [The linguistic and national going is near teaching of foreign language in agrarian Higher educational establishment]. Scientific notes Vinnytsia National Agrarian University. Series: Social Sciences and Humanities, no. 2, pp. 154–166. [in Ukrainian].

Polukhtovych, T. & Melnychuk, Yu. (2021). Tsinnist znan u rozvytku osobystosti [The value of knowledge in the development of personality]. Youth & market. Drohobych. No.1/187. DOI: https://doi.org/10.24919/2308-4634.2021.228342 [in Ukrainian].

Telekalo, N.V. (2018). Innovatsii v nautsi ta osviti: vyklyky suchasnosti [Innovations in science and education: modern challenges]. Innovations in science and education: modern challenges: coll. Science. essays of interns for educators, Warsaw, pp. 169–171 [in Poland].

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-05-04

Номер

Розділ

Статті