РОЛЬ РУХОВОЇ АКТИВНОСТІ СТУДЕНТІВ У ПРОЦЕСІ ВИКОРИСТАННЯ ЗАСОБІВ СПОРТИВНИХ ІГОР НА ЗАНЯТТЯХ З ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2022.256019Ключові слова:
рухова активність, студенти, засоби спортивних ігор, фізичне вихованняАнотація
У статті здійснено аналіз науково-педагогічного дискурсу проблеми рухової активності студентів у процесі використання засобів спортивних ігор на заняттях з фізичного виховання. Систематизовано погляди на організацію фізичного виховання у ЗВО, а також наголошується на важливості спортивних ігор на заняттях з фізичного виховання. Визначено пріоритетні види спорту, якими займаються студенти і до яких віднесено футбол, баскетбол, регбі, волейбол. Дещо менша кількість учасників опитування прагнуть займатися на заняттях з фізичного виховання гандболом, футзалом, бадмінтоном, настільним тенісом.
Посилання
Bazylchuk O. V., Rebryny A. A., Stolitenko Ye. V. et al. (2015). Sportyvni ihry: navch. posibnyk [Sports games:textbook]. Khmelnytskyi, 471p. [in Ukrainian].
Boychuk, R. I., Kovtsun, V. I., Korop, M. Yu. & Bieliavskyi, I. L. (2017). Sportyvni ihry v systemi profesiyno-prykladnoyi fizychnoyi pidhotovky maybutnikh fakhivtsiv naftohazovoyi spravy [The sports games in the system of professional and applied physical training of future oil and gas specialists]. Bulletin of Chernihiv National Pedagogical University. Series: Pedagogical siences. Vol. 143. pp. 259–262. [in Ukrainian].
Horobey, M. P. (2017). Sportyvni ihry yak faktor formuvannya kultury zdorovya studentiv [Sports games as a factor in shaping the culture of student health]. Sports games. No. 2. pp. 8–10. [in Ukrainian].
Hryban, H.P. (2009). Zhyttyediyalnist ta rukhova aktyvnist studentiv [Life and physical activity of students]. Zhytomyr, 594 p. [in Ukrainian].
Opletin, A. A. (2014). Vospitaniye gumannykh otnosheniy mezhdu studentami na zanyatiyakh fizicheskoy kulturoy [Education of humane relations between students in physical education classes]. Pedagogical-psychological and medico-biological problems of culture and sports. No.3 (32). pp. 86–92. [in Russian].
Savchuk, S. A. (2010). Do pytannya pro ozdorovchi tekhnolohiyi fizychnoho vykhovannya studentiv [On the question of health technologies of physical education students]. Physical education, sports and health culture in modern society. No. 2. pp. 38–41. [in Ukrainian].
Stasenko, O. A. (2012). Dydaktyko-metodychni aspekty fizychnoho vykhovannya studentiv u vyshchykh navchalnykh zakladakh [Didactic and methodological aspects of physical education of students in higher educational institutions]. Physical education, sports and health culture in modern society. No. 3. pp. 153–257. [in Ukrainian].
Khomenko, A. O. (2013). Naukovo-metodychni aspekty pidvyshchennya efektyvnosti navchlnykh robochikh prohram z predmeta “Fizychne vykhovannya” u VNZ [The scientific and methodological aspects of improving the effectiveness of educational work programs on the subject of “Physical Education” in higher education]. Spirituality of personality: methodology, theory and practice. Vol. 2. pp. 190–194. [in Ukrainian].
Grygus, I. & Kuczer, T. (2013). Optymalizacja sprawnoњci fizycznej studentуw z rуїnymi rodzajami autonomicznego ukіadu nerwowego [Optimization of physical fitness of students with different types of autonomic nervous system]. Journal of Health Sciences. Vol. 3. No. 10. pp. 583–604. [in Polish].
Prusik, K. & Grygus, I. (2013). Polepszenie poziomu fizycznego zdrowia studentуw przy pomocy zaproponowanych жwiczeс ruchowych z uwzglкdnieniem typu autonomicznego nerwowego systemu [Improving the level of physical health of students with the help of the proposed motor exercises, taking into account the type of autonomic nervous system]. Journal of Health Sciences. Vol. 3. No. 5. pp. 657–670. [in Polish].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.