ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ РОЗВИТКУ ПРОФЕСІОНАЛІЗМУ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ В ПРОЦЕСІ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ

Автор(и)

  • Цуй Лун

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2022.256054

Ключові слова:

майбутній учитель фізичної культури, педагогічні умови, педагогічний досвід, професіоналізм, розвиток, фахова підготовка

Анотація

У статті запропоновано педагогічні умови розвитку професіоналізму майбутніх учителів фізичної культури у процесі фахової підготовки.

Автором зазначено, що у КНР фізична культура відіграє значиму роль у житті молоді. Багато молодих людей займаються бойовими видами мистецтва.

Виділено педагогічні умови розвитку професіоналізму майбутніх учителів фізичної культури у процесі фахової підготовки, а саме: підбір викладацького складу, здатного до систематичного вивчення особистісних характеристик майбутніх учителів фізичної культури, урахування їхніх індивідуальних творчих можливостей і ціннісних орієнтацій; формування у майбутніх учителів фізичної культури розуміння ролі і сформованості відповідних компетентностей сучасної діагностики свого функціонального стану для вдосконалення професійної майстерності; забезпечення змагальної активності для фізичного самовдосконалення, забезпечення якості фахової підготовленості майбутнього учителя фізичної культури, формування впевненості у своїх фізичних можливостях.

Біографія автора

Цуй Лун

здобувач третього освітньо-наукового рівня вищої освіти, кафедри педагогіки, іноземної філології та перекладу Харківського національного університету імені Семена Кузнеця

Посилання

China’s National Plan for Medium and Long-term Education Reform and Development 2010–2020, c. 9–11. [in English].

Azhyppo, O. Yu. (2013). Teoretyko-metodychni zasady pidhotovky maibutnikh uchyteliv fizychnoi kultury do profesiinoi diialnosti u zahalnoosvitnikh navchalnykh zakladakh [Theoretical and methodological principles of preparation of future teachers of physical culture for professional activity in secondary schools]. Extended abstract of Doctor’s thesis. Kharkiv, 39 p. [in Ukrainian].

Van Likhua (2011). Orhanizatsiia upravlinnia vprovadzhenniam derzhavnykh standartiv fizychnoi pidhotovlenosti studentiv u vyshchykh navchalnykh zakladakh Kytaiskoi Narodnoi Respubliky [Organization of management of the implementation of state standards of physical fitness of students in higher educational institutions of the People’s Republic of China]. Candidate’s thesis. Kharkiv, 207 p. [in Ukrainian].

Van Siue Man (2008). Ystoryia razvytyia massovoi fyzycheskoi kulturы. [History of the development of mass physical culture]. Slobozhanskiy scientific and sports bulletin. No. 4. pp. 217–221. [in Russian].

Vorozhbit-Horbatiuk, V. (2021). Kompetentnist pedahohichnoho partnerstva yak bazys yakosti vyshchoi pedahohichnoi osvity [Competence of pedagogical partnership as a basis of quality of higher pedagogical education]. Youth & market. No.10/196. pp.63–68. DOI: https://doi.org/10.24919/2308-4634.2021.248528 [in Ukrainian].

Vorozhbit-Horbatiuk, V.V. & Borysenko, N.O. (2017). Konstruktyvne osvitnie seredovyshche u konteksti suchasnykh novatsii u vyshchykh navchalnykh zakladakh [Constructive educational environment in the context of modern innovations in higher education]. Theory and methods of teaching and education. Kharkiv. Vol. 43. pp. 5–15. [in Ukrainian].

Vu Yun (2018). Vsesvitni entsyklopedychni znannia [World encyclopedic knowledge]. Available at: http://uk.swewe.net/word_show.htm/?992896_1&%D0%A1%D1%8F%D0%BE_%D0%AF%D0%BD (Accessed 11 Jan. 2022). [in Ukrainian].

Deminska, L. O. (2014). Aksiolohichni zasady profesiino-pedahohichnoi pidhotovky maibutnikh uchyteliv fizychnoho vykhovannia [Axiological principles of professional and pedagogical training of future physical education teachers]. Extended abstract of candidate’s thesis. Kyiv, 40 p. [in Ukrainian].

Dzhurynskyi, P. B. (2013). Teoretychni i metodychni zasady pidhotovky maibutnikh uchyteliv fizychnoi kultury do zdoroviazberezhuvalnoi profesiinoi diialnosti [Theoretical and methodical bases of preparation of future teachers of physical culture for health-preserving professional activity]. Extended abstract of Doctor’s thesis. Odesa, 43 p. [in Ukrainian].

Kurnyshev, Yu. A. (2016). Problema profesiinoho samorozvytku vchytelia fizkultury v teorii i praktytsi [The problem of professional self-development of a physical education teacher in theory and practice]. ScienceRise. №1/5(18). pp.32 – 36. [in Ukrainian].

Li Tszin (2006). Analiticheskiy obzor programmnykh trebovaniy po fizicheskomu vospitaniyu v vuzakh Kitaya i Ukrainy [Analytical review of program requirements for physical education in universities of China and Ukraine]. Slobozhanskiy scientific and sports bulletin. No. 9. pp. 167–169. [in Russian].

Natsyonalnaia prohramma po ukreplenyiu zdorovia [National Health Promotion Program]. Hossovet KNR., 20.06.1995 h. Pekyn, 1995. 27s. [in Russian].

O fyzycheskoi kulture y sporte : Zakon KNR [On physical culture and sports: the Law of the People’s Republic of China]. The Law of the Peoples Republic of China on Physical Culture and Sports of 1995. International Sports Law Review (I.S.L.R.). Athens, 2001. Vol. IV: Issues 1&2. pp. 137–145. [in Russian].

Ob obshchenatsyonalnom massovom razvytyy “Solnechnaia fyzkultura y sport” [About national mass development “Solar physical culture and sports”]. notice of the Ministry of Education, No. 2006/6. Beijing, 2006. 18 p. [in Russian].

Sushchenko, L. P. (2003). Profesiina pidhotovka maibutnikh fakhivtsiv fizychnoho vykhovannia ta sportu: teoretyko-metodolohichnyi aspekt [Professional training of future specialists in physical education and sports: theoretical and methodological aspect]. Zaporizhzhia, 442 p. [in Ukrainian].

Siao Yan (2018). Vsesvitni entsyklopedychni znannia [World encyclopedic knowledge]. Available at: http://uk.swewe.net/word_show.htm/?992896_1&%D0%A1%D1%8F%D0%BE_%D0%AF%D0%BD (Accessed 11 Jan. 2022).

Ustav po vseobshchemu ukreplenyiu zdorovia [Charter on universal health promotion]. order of the State Council of the People’s Republic of China dated September 30, 2009 No. 560. Beijing, 2009. 15 p. [in Russian].

Uchebnaya programma po spetsialnosti “Prepodavanie fizkultury” (2010). [Curriculum for the specialty “Teaching Physical Education” Sichuan Pedagogical University]. Beijing, 19 p. [in Russian].

Furman, Yu. (2013). Perspektyvni modeli fizkulturno-ozdorovchykh tekhnolohii u fizychnomu vykhovanni studentiv vyshchykh navchalnykh zakladiv [Promising models of physical culture and health technologies in physical education of students of higher educational institutions]. Kyiv, 174 p. [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-05-04

Номер

Розділ

Статті