СТРУКТУРНІ КОМПОНЕНТИ СОЦІАЛЬНОЇ МОБІЛЬНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ

Автор(и)

  • Ольга Галюка

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2022.256056

Ключові слова:

компоненти соціальної мобільності, мобільність, професійна підготовка, соціальна мобільність, структура соціальної мобільності, учитель початкової школи

Анотація

У статті розглянуто зміст поняття “соціальна мобільність учителя початкової школи”. Проведено аналіз теоретичних праць українських та зарубіжних фахівців, який свідчить, що у контексті дослідження структури соціальної мобільності не існує однозначного тлумачення змісту її складових. Окремо визначено структуру й охарактеризовано зміст компонентів соціальної мобільності майбутніх учителів початкової школи, зокрема, мотиваційно-цільового, адаптаційного, соціально-ситуаційного, рефлексивно-діяльнісного.

Біографія автора

Ольга Галюка

аспірант кафедри початкової та дошкільної освіти Львівського національного університету імені Івана Франка

Посилання

Bezpalko, O. (2012). Komponenty profesiinoi mobilnosti maibutnikh sotsialnykh pedahohiv [Components of Professional Mobility of Future Social Educators]. Scientific journal of the National Pedagogical Dragomanov University. Series 11. Social work. Social Pedagogy. Kyiv, 14. P. 2., pp.73–80. [in Ukrainian].

Boіko, Н. (2018). Formuvannia sotsialnoi mobilnosti vykhovateliv doshkilnykh navchalnykh zakladiv u protsesi profesiinoi pidhotovky [Formation of Social Mobility of Preschool Teachers in the Process of Vocational Training]. Doctor’s thesis. Lviv State University of Life Safety. Lviv, 20 p. [in Ukrainian].

Kilichenko, O. (2017). Profesiina mobilnist uchytelia pochatkovoi shkoly: kurs lektsii, oporni skhemy [Professional Mobility of Primary School Teachers: Course of Lectures, Basic Schemes]. Ivano-Frankivsk, 112 p. [in Ukrainian].

Kozlova, O. (2015). Profesiina mobilnist maibutnoho vchytelia yak pedahohichna problema [Professional Mobility of the Future Teacher as a Pedagogical Problem]. Pedagogical sciences: theory, history, innovative technologies. Vol.7 (51), pp. 63–72. [in Ukrainian].

Oliinyk, K. (2016). Profesiina mobilnist yak skladova pidhotovky pratsivnykiv sotsialnoi sluzhby [Professional Mobility as a Component of Training Social Workers]. Young scientist. Vol.10, pp. 273–276. [in Ukrainian].

Sushentseva, L., Shevchuk, H. & Dolnikova, L. (2016). Profesiina mobilnist pedahoha yak umova yoho konkurentozdatnosti na suchasnomu rynku osvitnikh posluh [Professional Mobility of a Teacher as a Condition of his Competitiveness in the Modern Market of Educational Services]. Youth and the market. 2016. Vol. 5. pp. 6–12. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2016_5_3 (Accessed 31.01.2022). [in Ukrainian].

Familiarska, L. (2018). Rozvytok informatsiino-komunikatsiinoi mobilnosti pedahoha v osvitnomu seredovyshchi pisliadyplomnoi osvity [Development of information and communication mobility of the teacher in the educational environment of postgraduate education]. Doctor’s thesis. Ivan Franko Zhytomyr State University. Zhytomyr, 292 p. [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-05-04

Номер

Розділ

Статті