ВИКОРИСТАННЯ МУЛЬТИМЕДІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА УРОКАХ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ

Автор(и)

  • Альона Боршуляк
  • Надія Лаврентьєва

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2022.258333

Ключові слова:

мультимедіа, презентація, дистанційне навчання, програмне забезпечення, інформація

Анотація

У статті розглянуто специфіку впровадження мультимедійних технологій на уроках мистецтва в умовах дистанційного навчання. Проаналізовано різні тлумачення поняття “мультимедіа” та мультимедійні засоби передачі інформації. Акцентовано на важливості структуризації дистанційного уроку музичного мистецтва із застосуванням мультимедійних технологій, зокрема презентацій, що допомагають учителеві ефективно візуалізувати значний обсяг інформації. Зазначено, що завдяки мультимедійним технологіям підвищується ефективність навчання учнів; збільшується обсяг і активізується сприймання навчальної інформації; розвивається творче мислення.

Біографії авторів

Альона Боршуляк

кандидат мистецтвознавства, доцент, доцент кафедри музичного мистецтва Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка

Надія Лаврентьєва

кандидат педагогічних наук, викладач кафедри музичного мистецтва Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка

Посилання

Humynska, O. (2009). Vykorystannia multymediinykh zasobiv – onovlennia metodyky vykladannia mystetstv [The use of multimedia tools – updating the methodology of teaching the arts]. Art and education. No. 3 (53). pp. 21–25. [in Ukrainian].

Zaria, L.O. (2013). Vykorystannia multymediinykh tekhnolohii na urokakh muzychnoho mystetstva [The use of multimedia technologies in music lessons]. Scientific notes of the department of pedagogy. No. 33. pp. 111–116. [in Ukrainian].

Zaria, L. O. & Kucherova, M. M. (2015). Provedennia uroku muzyky u pochatkovii shkoli z vykorystanniam multymediinykh zasobiv [Conducting a music lesson in primary school with the use of multimedia tools]. Pedagogy: traditions and innovations. Proceedings of the 2 International Scientific and Practical Conference (Kharkiv, May 15–16, 2015). Kherson. Available at: http://molodyvcheny.in.ua/files/conf/ped/10may2015/16.pdf [in Ukrainian].

Kravets, O. Ye. (2006). Katehorialnyi analiz poniattia “navchalna informatsiia” u konteksti vyvchennia profesiino-pedahohichnoi diialnosti vykladacha vyshchoho navchalnoho zakladu [Categorical analysis of the concept of “educational information” in the context of studying the professional and pedagogical activities of a teacher of higher education]. Bulletin of Zhytomyr State University named after Ivan Franko. No. 26. pp. 33–35. Available at: http://eprints.zu.edu.ua/895/1/06koevnz.pdf [in Ukrainian].

Krasnova, A. V., Yaroslavtseva, M. I. & Piekharieva, S. V. (2020). Metody y formy pidhotovky zdobuvachiv osvity do naukovo-doslidnytskoi diialnosti v umovakh dystantsiinoho navchannia [Methods and forms of preparation of students for research activities in the conditions of distance learning. Innovative pedagogy]. Innovatsiina pedahohika. Vol. 28. pp. 165–169. Available at: http://nbuv.gov.ua/UJRN/innped_2020_28_32 [in Ukrainian].

Lokarieva, Yu. (2019). Vykorystannia multymediinykh tekhnolohii na urokakh muzychnoho mystetstva na osnovi vyvchennia tvorchoi spadshchyny kompozytoriv Yelysavethrada – Kirovohrada – Kropyvnytskoho [The use of multimedia technologies in music lessons based on the study of the creative heritage of composers Yelisavetgrad – Kirovograd – Kropyvnytskyi]. Proceedings. Series: Pedagogical Sciences. Vol. 178. Kropyvnytskyi. pp. 220–223. Available at: https://pednauk.cuspu.edu.ua/index.php/pednauk/article/view/64 [in Ukrainian].

Medvedeva, A.S. (2000). K voprosu o suschnosti informatsii [On the question of the essence of information]. Science and education. Odesa, No. 4. pp. 20–23. [in Ukrainian].

Pyshchyk, O. V. (2013). Metodyka vykorystannia multymedia-tekhnolohii na urotsi [Methods of using multimedia technologies in the lesson]. To the class teacher. Everything for work. Kharkiv, No. 2 (50). Available at: http://schoolplusnet.com/art/Metodika-vikoristannya-multimeda-tehnologj-na-urots/ [in Ukrainian].

Pushkar, O. I., Klymniuk, V. Ye. & Bratkevych, V. V. (2012). Multymediini vydannia [Multimedia publications]. Kharkiv, 144 p. [in Ukrainian].

Tonkonoh, N., Cherepynska, A. & Lysenko, T. (2021). Vykorystannia suchasnykh tsyfrovykh tekhnolohii pid chas dystantsiinoho navchannia inozemnykh mov [Use of modern digital technologies in distance learning of foreign languages]. Current issues of the humanities: interuniversity collection. Science. works of young scientists of Drohobych State Pedagogical University named after Ivan Franko. Drohobych, Vol. 45. No. 2. pp. 172–180. Available at: http://www.aphn-journal.in.ua/archive/45_2021/part_2/29.pdf [in Ukrainian].

Toporivska, Ya.V. (2010). Metodychni aspekty pidhotovky pedahohiv-muzykantiv do vykorystannia kompiuternykh tekhnolohii u profesiinii diialnosti. Youth and market. Monthly scientific-pedagogical journal. Drogobych, Vol. 5 (64). pp. 97–101. Available at: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2010_5_22 [in Ukrainian].

Shkliar, V. M. (2016). IKT – osvita bez kordoniv. modernizatsiia osvity v umovakh informatyzatsii suspilstva [ICT – education without borders. modernization of education in the context of informatization of society]. Science Rise. Pedagogical Education. No. 1 (5). pp. 42–47. Available at: http://nbuv.gov.ua/UJRN/texc_2016_1%285%29__10 [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-09-13

Номер

Розділ

Статті