МЕТОДИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ПРОФЕСІЙНОГО НАВЧАННЯ ДО ЧИТАННЯ КРЕСЛЕНЬ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2022.259884Ключові слова:
графічна підготовка майбутніх педагогів професійного навчання, читання креслень, спеціальні вправи, аналіз геометричної форми предмета, вигляди, основний написАнотація
У статті розглядаються питання оптимізації процесу формування знань та вмінь щодо алгоритму читання графічних документів у майбутніх фахівців, що навчаються за спеціальністю 015 Професійна освіта, на прикладі окремих тем курсу “Інженерна графіка”, де опрацьовуються питання з нарисної геометрії і креслення, комп’ютерної графіки. Результати представленого дослідження доводять – процес формування графічних знань, умінь та навичок майбутніх фахівців буде значно ефективнішим, якщо процедура читання креслень буде проводитися протягом усього курсу з використанням спеціальних вправ, що мають методичне обґрунтування.
Посилання
Verkhola, A. P. (1989). Didakticheskiye osnovy optimizatsii protsessa obucheniya distsiplinam vuza [Didactic foundations for optimizing the process of teaching university]. Kyiv, 426 p.
Horbatiuk R. M. (2011). Teoretyko-metodychni zasady profesiinoi pidhotovky maibutnikh inzheneriv-pedahohiv kompiuternoho profiliu [The theoretical and methodological principles of professional training of future engineers-teachers of computer profile]. Extended abstract of candidate’s thesis. Ternopil, 40 p. [in Ukrainian].
Dzhedzhula, O. M. (2007). Teoriia i metodyka hrafichnoi pidhotovky studentiv inzhenernykh spetsialnostei vyshchykh navchalnykh zakladiv [The theoretical and methodological principles of professional training of future engineers-teachers of computer profile]. Doctor’s thesis. Ternopil, 426 p.
Horbatiuk R. M. (2011). Teoretyko-metodychni zasady profesiinoi pidhotovky maibutnikh inzheneriv-pedahohiv kompiuternoho profiliu [Теоретико-методичні засади професійної підготовки майбутніх інженерів-педагогів комп’ютерного профілю]. Extended abstract of candidate’s thesis. Ternopil, 40 p. [in Ukrainian].
Raikovska, H. O. (2007). Naukovi pidkhody ta suchasnyi stan z hrafichnoi pidhotovky maibutnikh fakhivtsiv u VNZ [Scientific approaches and modern state of a graphic training of future specialists in HEI]. Bulletin of Zhytomyr Ivan Franko State University, issue 35, pp.109–114 [in Ukrainian].
Shchetyna, N. P. (2001). Hrafichna diialnist yak zasib rozumovoho rozvytku uchniv VIII–IХ klasiv na urokakh kreslennia [Scientific approaches and current state of graphic training of future specialists in universities]. Candidate’s thesis. Kyiv, pp.109–114. [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.