МЕТОДИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ПРОФЕСІЙНОГО НАВЧАННЯ ДО ЧИТАННЯ КРЕСЛЕНЬ

Автор(и)

  • Андрій Гедзик
  • Наталія Сусла

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2022.259884

Ключові слова:

графічна підготовка майбутніх педагогів професійного навчання, читання креслень, спеціальні вправи, аналіз геометричної форми предмета, вигляди, основний напис

Анотація

У статті розглядаються питання оптимізації процесу формування знань  та вмінь щодо алгоритму читання графічних документів у майбутніх фахівців, що навчаються за спеціальністю 015 Професійна освіта, на прикладі окремих тем курсу “Інженерна графіка”, де опрацьовуються питання з нарисної геометрії і креслення, комп’ютерної графіки. Результати представленого дослідження доводять – процес формування графічних знань, умінь та навичок майбутніх фахівців буде значно ефективнішим, якщо процедура читання креслень буде проводитися протягом усього курсу з використанням спеціальних вправ, що мають методичне обґрунтування.

Біографії авторів

Андрій Гедзик

доктор педагогічних наук, професор кафедри технологічної освіти Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини

Наталія Сусла

кандидат педагогічних наук, старший викладач кафедри технологічної освіти Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини

Посилання

Verkhola, A. P. (1989). Didakticheskiye osnovy optimizatsii protsessa obucheniya distsiplinam vuza [Didactic foundations for optimizing the process of teaching university]. Kyiv, 426 p.

Horbatiuk R. M. (2011). Teoretyko-metodychni zasady profesiinoi pidhotovky maibutnikh inzheneriv-pedahohiv kompiuternoho profiliu [The theoretical and methodological principles of professional training of future engineers-teachers of computer profile]. Extended abstract of candidate’s thesis. Ternopil, 40 p. [in Ukrainian].

Dzhedzhula, O. M. (2007). Teoriia i metodyka hrafichnoi pidhotovky studentiv inzhenernykh spetsialnostei vyshchykh navchalnykh zakladiv [The theoretical and methodological principles of professional training of future engineers-teachers of computer profile]. Doctor’s thesis. Ternopil, 426 p.

Horbatiuk R. M. (2011). Teoretyko-metodychni zasady profesiinoi pidhotovky maibutnikh inzheneriv-pedahohiv kompiuternoho profiliu [Теоретико-методичні засади професійної підготовки майбутніх інженерів-педагогів комп’ютерного профілю]. Extended abstract of candidate’s thesis. Ternopil, 40 p. [in Ukrainian].

Raikovska, H. O. (2007). Naukovi pidkhody ta suchasnyi stan z hrafichnoi pidhotovky maibutnikh fakhivtsiv u VNZ [Scientific approaches and modern state of a graphic training of future specialists in HEI]. Bulletin of Zhytomyr Ivan Franko State University, issue 35, pp.109–114 [in Ukrainian].

Shchetyna, N. P. (2001). Hrafichna diialnist yak zasib rozumovoho rozvytku uchniv VIII–IХ klasiv na urokakh kreslennia [Scientific approaches and current state of graphic training of future specialists in universities]. Candidate’s thesis. Kyiv, pp.109–114. [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-06-27

Номер

Розділ

Статті