ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ЕЛЕКТРОННОГО ПІДРУЧНИКА ЯК ЗАСОБУ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНФОРМАТИКИ ДО МЕДІАОСВІТНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2022.259891Ключові слова:
вчитель інформатики, електронний підручник, інформаційні технології, медіаосвіта, медіаосвітня діяльністьАнотація
У статті проаналізовано особливості використання електронних підручників (ЕП) як засобу підготовки майбутніх учителів інформатики до медіаосвітньої діяльності. Встановлено, що цілеспрямоване та системне використання ЕП уможливлює підвищення динаміки навчального процесу, урізноманітнення форм й методів навчальної взаємодії, забезпечує належні умови для самостійної творчо-дослідницької діяльності здобувачів освіти. Вирішальним чинником в умовах комп’ютерно-орієнтованого навчання є здатність педагога до дидактично правильного використання ЕП, що передбачає його раціональну інтеграцію у структуру заняття, максимальне використання усіх доступних переваг та дидактичних можливостей.
Посилання
Vember, V.P. (2009). Navchalno-metodychni vymohy do elektronnoho pidruchnyka [Educational and methodical requirements for the electronic textbook]. Pedagogical sciences. No. 42. рр. 50–58. [in Ukrainian].
Verbytska, S.I. (2010). Vykorystannia elektronnykh zasobiv navchalnoho pryznachennia [Use of electronic teaching aids]. Pedagogical sciences. No. 52. рр. 36–47. [in Ukrainian].
Zhaldak, M.I., Lapinskyi, V.V. & Shut, M.I. (2004). Kompiuterno-oriientovani zasoby navchannia matematyky, fizyky, informatyky [Computer-based teaching aids for mathematics, physics, computer science]. Kyiv,110 р. [in Ukrainian].
Korbut, O.H. (2010). Elektronnyi pidruchnyk yak element osvitnoho seredovyshcha [Electronic textbook as an element of the educational environment]. Pedagogical sciences. No. 51. рр. 24–46. [in Ukrainian].
Mandryk, Ye.V. (2009). Suchasni navchalno-metodychni vymohy do elektronnykh zasobiv dystantsiinoho navchannia dlia inzhenerno-tekhnichnoho personalu derzhavnoi prykordonnoi sluzhby Ukrainy [Modern educational and methodological requirements for electronic distance learning tools for engineering and technical personnel of the State Border Guard Service of Ukraine]. Pedagogical sciences. No. 51. рр. 67–69. [in Ukrainian].
Mukoviz,O.P. (2011). Elektronnyi pidruchnyk u systemi navchalno-metodychnoho zabezpechennia VNZ [Electronic textbook in the system of educational and methodological support of universities]. Pedagogical sciences. No. 56. рр. 10–25. [in Ukrainian].
Nyshchak, I.D. (2007). Vykorystannia informatsiinykh tekhnolohii u hrafichnii pidhotovtsi maibutnikh uchyteliv trudovoho navchannia [The use of information technology in the graphic training of future teachers of labor education]. Bulletin of Chernihiv Taras Shevchenko State Pedagogical University. Series: Pedagogical sciences. Chernihiv, Vol. 45. рр. 83–87 [in Ukrainian].
Nyshchak, I.D. & Yurkiv, M.P. (2021). Aktyvizatsiia navchalno-piznavalnoi diialnosti uchniv na urokakh trudovoho navchannia zasobamy informatsiino-komunikatsiinykh tekhnolohii [Activation of educational and cognitive activities of students in the lessons of labor training by means of information and communication technologies]. Youth & market, No. 1 (187). рр. 32–37. [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.