ОРГАНІЗАЦІЯ ПРОЄКТНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНЬОГО ІВЕНТ-ПЕДАГОГА: ПРАКТИЧНИЙ АСПЕКТ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2022.259947Ключові слова:
культурно-освітнє дозвілля, інноваційні проєкти, класифікація студентських проектів, професійна компетентність, підготовка бакалавраАнотація
У статті висвітлені особливості професійної підготовки майбутніх івент-педагогів освітньо-кваліфікаційного рівня “бакалавр” і науково обґрунтовано доцільність організації проєктної діяльності в освітньому процесі ЗВО України. Досліджено індивідуальні та колективні форми організації проєктної діяльності, що є важливою складовою підготовки майбутнього бакалавра. Проаналізовано форми проєктів за змістом, кількістю учасників – представників різних вікових і соціальних груп: інформаційно-масові, діяльнісно-практичні, індивідуальні та наочні. Висвітлено особливості впровадження таких проєктних напрямів: соціокультурного, дослідницького, екологічного, національно-патріотичного й анімаційно-рекреаційного.
Посилання
Denychenko, A., Mkrtichian, O., Biletska, S. & Kovtun, A. (2020). Pedahohika dozvillia – zaporuka formuvannia profesiinykh kompetentnostei [Leisure pedagogy – the key to the formation of professional competencies]. New college, pp. 66–71. [in Ukrainian].
Dubrovina, I.V. (2021). Ekspertyza suchasnykh naukovykh art-dzherel: kulturolohichnyi aspekt [Examination of modern scientific art sources: culturological aspect]. Suchasna nauka: svitovi tendentsii, tekhnolohii ta innovatsii. Materialy naukovo-praktychnoi konferentsii (m. Ivano-Frankivsk, 24–25 hrudnia 2021 r.). – Modern science: world trends, technologies and innovations. Proceedings of the Scientific-Practical Conference (Ivano-Frankivsk, December 24–25, 2021). (pp.64–67). Kherson. [in Ukrainian].
Batsaeva, T.Ye. (1998). Psikhologo-pedagogicheskie usloviya podgotovki budushchikh pedagogov nachalnykh klassov k rukovodstvu tvorcheskoy proektnoy deyatelnostyu [Psychological and pedagogical conditions for the preparation of future primary school teachers for the management of creative project activities]. Extended abstract of candidate’s thesis. Bryansk, 19 p.
Bekh, I.D. (1998). Osobystisno zoriientovane vykhovannia: navch.-metod. Posobnyk [Personally oriented education: teaching method]. A manual. Kyiv, 204 p. [in Ukrainian].
Bogomolov, L.N. (2004). Kompetentnostnyy podkhod k vyboru soderzhaniya obrazovaniya: na primere formirovaniya kompetentsii izbirateley [Competence-based approach to the choice of the content of education: on the example of the formation of the competence of voters]. Standards and monitoring in education. No. 2. pp. 19–21.
Veselova, V.G. & Matyash, M.V. (2002). Proektnaya deyatelnost budushchego uchitelya: problemy professionalnogo stanovleniya [Project activity of the future teacher: problems of professional development]. Bryansk, 97 p.
Veselova, Yu.V. (2007). Stanovlenie proektnoy kultury studentov v obrazovatelnom prostranstve pedagogicheskogo kolledzha [The Formation of the Project Culture of Students in the Educational Space of the Pedagogical College]. Extended abstract of candidate’s thesis. Omsk, 25 p.
Zabrodska, L.M., Onopriienko, O.V., Tsymbalaru, A.D. & Khorunzha, L.L. (2007). Informatsiino-metodychne zabezpechennia proiektno-tekhnolohichnoi diialnosti vchytelia [Information and methodological support of teacher’s design and technological activities]. Kharkiv, 201 p. [in Ukrainian].
Kushniruk, S.A., Dubrovina, I.V. & Tepla, O.M. (2022). Kontseptualni pidkhody do formuvannia zmistu osvitno-profesiinoi prohramy bakalavrskoho rivnia “Pedahohika dozvillia” [Conceptual approaches to the formation of the content of the educational and professional program of the bachelor’s level “Leisure Pedagogy”]. Youth & market. No.1 (199), pp.62–67. [in Ukrainian].
Kushniruk, S.A. (2022). Formuvannia poniattievo-terminolohichnoi kompetentnosti ivent-pedahoha v systemi profesiinoi pedahohichnoi pidhotovky [Formation of conceptual and terminological competence of event teacher in the system of professional pedagogical training]. Partnerstvo v osviti ta sotsialnii roboti: suchasni vyklyky ta perspektyvy : materialy mizhvuziv. nauk.-prakt. konf. (Khmelnytskyi, 22 liut. 2022 r.). – Partnership in education and social work: current challenges and prospects: Interuniversity materials. Scientific-Practical Conf. (Khmelnytskiy, February 22, 2022).( pp.115–118). Khmelnytskyi. [in Ukrainian].
Lebedeva, A.I. & Ivanova, Ye.V. (2002). Metod proektov v produktivnom obuchenii [The project method in productive learning]. School technology. No. 5. pp. 116–120.
Litvinova, I. (2006). Metod proektiv u vykhovnii diialnosti [Method of projects in educational activities]. Open lesson, March. npp. 59 – 61. [in Ukrainian].
Kushniruk, S.A. (2016). Formation of readiness for research activity of students in the process of general-pedagogical preparation. Science and рractice: Collection of scientific articles. Thorpe Bowker. Melbourne, Australia, pp. 262–267. [in English].
Kushniruk, S.A. (2016). Normative and legal frameworks of students’ scientific and research activity in pedagogical universities of Ukraine(the 20th “ beginning of the 21st century). Perspective directions of scientific researches: Collection of scientific articles. Agenda Publishing House, Coventry, United Kingdom, pp. 302”305. Available at: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/11690[in English].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.