ОРГАНІЗАЦІЯ ПРОЄКТНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНЬОГО ІВЕНТ-ПЕДАГОГА: ПРАКТИЧНИЙ АСПЕКТ

Автор(и)

  • Світлана Кушнірук
  • Ірина Дубровіна
  • Андрій Шевченко

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2022.259947

Ключові слова:

культурно-освітнє дозвілля, інноваційні проєкти, класифікація студентських проектів, професійна компетентність, підготовка бакалавра

Анотація

У статті висвітлені особливості професійної підготовки майбутніх івент-педагогів освітньо-кваліфікаційного рівня “бакалавр” і науково обґрунтовано доцільність організації проєктної діяльності в освітньому процесі ЗВО України. Досліджено індивідуальні та колективні форми організації проєктної діяльності, що є важливою складовою підготовки майбутнього бакалавра. Проаналізовано форми проєктів за змістом, кількістю учасників – представників різних вікових і соціальних груп: інформаційно-масові, діяльнісно-практичні, індивідуальні та наочні. Висвітлено особливості впровадження таких проєктних напрямів: соціокультурного, дослідницького, екологічного, національно-патріотичного й анімаційно-рекреаційного.

Біографії авторів

Світлана Кушнірук

доктор педагогічних наук, доцент кафедри педагогіки Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова

Ірина Дубровіна

кандидат педагогічних наук, доцент кафедри педагогіки Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова, науковий співробітник Національної бібліотеки України імені В.І. Вернадського

Андрій Шевченко

кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри педагогіки Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова

Посилання

Denychenko, A., Mkrtichian, O., Biletska, S. & Kovtun, A. (2020). Pedahohika dozvillia – zaporuka formuvannia profesiinykh kompetentnostei [Leisure pedagogy – the key to the formation of professional competencies]. New college, pp. 66–71. [in Ukrainian].

Dubrovina, I.V. (2021). Ekspertyza suchasnykh naukovykh art-dzherel: kulturolohichnyi aspekt [Examination of modern scientific art sources: culturological aspect]. Suchasna nauka: svitovi tendentsii, tekhnolohii ta innovatsii. Materialy naukovo-praktychnoi konferentsii (m. Ivano-Frankivsk, 24–25 hrudnia 2021 r.). – Modern science: world trends, technologies and innovations. Proceedings of the Scientific-Practical Conference (Ivano-Frankivsk, December 24–25, 2021). (pp.64–67). Kherson. [in Ukrainian].

Batsaeva, T.Ye. (1998). Psikhologo-pedagogicheskie usloviya podgotovki budushchikh pedagogov nachalnykh klassov k rukovodstvu tvorcheskoy proektnoy deyatelnostyu [Psychological and pedagogical conditions for the preparation of future primary school teachers for the management of creative project activities]. Extended abstract of candidate’s thesis. Bryansk, 19 p.

Bekh, I.D. (1998). Osobystisno zoriientovane vykhovannia: navch.-metod. Posobnyk [Personally oriented education: teaching method]. A manual. Kyiv, 204 p. [in Ukrainian].

Bogomolov, L.N. (2004). Kompetentnostnyy podkhod k vyboru soderzhaniya obrazovaniya: na primere formirovaniya kompetentsii izbirateley [Competence-based approach to the choice of the content of education: on the example of the formation of the competence of voters]. Standards and monitoring in education. No. 2. pp. 19–21.

Veselova, V.G. & Matyash, M.V. (2002). Proektnaya deyatelnost budushchego uchitelya: problemy professionalnogo stanovleniya [Project activity of the future teacher: problems of professional development]. Bryansk, 97 p.

Veselova, Yu.V. (2007). Stanovlenie proektnoy kultury studentov v obrazovatelnom prostranstve pedagogicheskogo kolledzha [The Formation of the Project Culture of Students in the Educational Space of the Pedagogical College]. Extended abstract of candidate’s thesis. Omsk, 25 p.

Zabrodska, L.M., Onopriienko, O.V., Tsymbalaru, A.D. & Khorunzha, L.L. (2007). Informatsiino-metodychne zabezpechennia proiektno-tekhnolohichnoi diialnosti vchytelia [Information and methodological support of teacher’s design and technological activities]. Kharkiv, 201 p. [in Ukrainian].

Kushniruk, S.A., Dubrovina, I.V. & Tepla, O.M. (2022). Kontseptualni pidkhody do formuvannia zmistu osvitno-profesiinoi prohramy bakalavrskoho rivnia “Pedahohika dozvillia” [Conceptual approaches to the formation of the content of the educational and professional program of the bachelor’s level “Leisure Pedagogy”]. Youth & market. No.1 (199), pp.62–67. [in Ukrainian].

Kushniruk, S.A. (2022). Formuvannia poniattievo-terminolohichnoi kompetentnosti ivent-pedahoha v systemi profesiinoi pedahohichnoi pidhotovky [Formation of conceptual and terminological competence of event teacher in the system of professional pedagogical training]. Partnerstvo v osviti ta sotsialnii roboti: suchasni vyklyky ta perspektyvy : materialy mizhvuziv. nauk.-prakt. konf. (Khmelnytskyi, 22 liut. 2022 r.). – Partnership in education and social work: current challenges and prospects: Interuniversity materials. Scientific-Practical Conf. (Khmelnytskiy, February 22, 2022).( pp.115–118). Khmelnytskyi. [in Ukrainian].

Lebedeva, A.I. & Ivanova, Ye.V. (2002). Metod proektov v produktivnom obuchenii [The project method in productive learning]. School technology. No. 5. pp. 116–120.

Litvinova, I. (2006). Metod proektiv u vykhovnii diialnosti [Method of projects in educational activities]. Open lesson, March. npp. 59 – 61. [in Ukrainian].

Kushniruk, S.A. (2016). Formation of readiness for research activity of students in the process of general-pedagogical preparation. Science and рractice: Collection of scientific articles. Thorpe Bowker. Melbourne, Australia, pp. 262–267. [in English].

Kushniruk, S.A. (2016). Normative and legal frameworks of students’ scientific and research activity in pedagogical universities of Ukraine(the 20th “ beginning of the 21st century). Perspective directions of scientific researches: Collection of scientific articles. Agenda Publishing House, Coventry, United Kingdom, pp. 302”305. Available at: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/11690[in English].

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-06-27

Номер

Розділ

Статті