САУНД ЯК ІНДИВІДУАЛЬНА ФОРМА ЗВУЧАННЯ ГОЛОСУ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2022.259953Ключові слова:
саунд, естрадно-вокальне мистецтво, вокально-виконавські прийоми, скет-вокал, голосоутворення, манера співуАнотація
У статті висвітлено сутність та особливості формування саунду як індивідуальної якості звучання голосу. На основі аналізу наукових праць вітчизняних та зарубіжних вчених-педагогів доведено, що сучасна вокальна виконавська практика урізноманітнюється прийомами звукозображальності, імітації гри на різних інструментах (скет-вокал), які забезпечують специфічну форму звучання голосу вокаліста.
Зазначено, що ключовою проблемою в естрадній вокально-виконавській практиці є питання опанування та застосування нових вокальних прийомів, здатних забезпечити унікальне звучання голосу, що значною мірою зумовлює конкурентоспроможність сучасного фахівця на ринку праці.
Посилання
Bokoch, V. A., Kuzmenko-Prysiazhna, L. I. & Ostapenko, L. V. (2017). Do problemy metodyky navchannia estradnomu vokalu [To the problem of methods of teaching pop vocals]. Young scientist. No. 8 (48). pp. 31– 34. [in Ukrainian].
Kyshakevych, S. V. (2021). Deiaki aspekty navchannia estradnoho spivu za metodykamy zarubizhnykh vokalnykh pedahohiv [Some aspects of teaching pop singing according to the methods of foreign vocal teachers]. Scientific journal of the National Pedagogical University named after M. P. Drahomanov. Pedagogical sciences: realities and prospects. Kyiv, Vol. 80 T. 1. pp. 124–128. [in Ukrainian].
Lanina, T. O. (2014). Problema vykhovannia dzhazovykh vokalistiv u muzychnykh shkolakh [The problem of educating jazz vocalists in music schools]. Professional art education and art culture: challenges of the XXI century : Proceedings of the International Scientific and Practical Conference, October 16-17, 2014, Kyiv, pp. 476–483. [in Ukrainian].
Popova, A. (2018). Metodyka navchannia estradnoho spivu Bretta Menninha [Brett Manning’s method of teaching pop singing]. Scientific notes of Ternopil National Pedagogical University named after Volodymyr Hnatiuk. Art history. Ternopil, No. 1 (38). pp. 22 –27. [in Ukrainian].
Tkachenko, T. (2011). Osoblyvosti vykladannia estradnoho vokalu na muzychno-pedahohichnykh fakultetakh pedahohichnykh vuziv Ukrainy [Features of teaching pop vocals on music-pedagogical faculties of pedagogical universities of Ukraine]. Youth and the market: a monthly scientific and pedagogical journal. No. 1 (72). pp. 97–101. [in Ukrainian].
Folomieieva, N. A. (2021). Opanuvannia vokalno-vykonavskykh pryiomiv u klasi estradnoho spivu : metodychni rekomendatsii [Mastering vocal-performing techniques in the class of pop singing: methodical recommendations]. Sumy, 60 p. [in Ukrainian].
Yutsevych, Yu. (2003). Muzyka : slovnyk-dovidnyk [Music: dictionary-reference book]. Ternopil, 404 p. [in Ukrainian].
Bartlett, I. & Naismith, M. L. (2020). An Investigation of Contemporary Commercial Music (CCM) Voice Pedagogy: A Class of its Own? Journal of Singing. January/February 2020 Vol. 76, No. 3. pp. 273–282. [in English].
Benson, E. A. (2019). Training Contemporary Commercial Singers. Compton Publishing Ltd. 302 p. [in English].
Rooney, T. J. (2016). The understanding of contemporary vocal pedagogy and the teaching methods of internationally acclaimed vocal coaches. International Journal of Learning, Teaching and Educational Research. Vol. 15, No. 10. pp. 147–162. [in English].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.