СПІВПРАЦЯ ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ І СІМ’Ї У ВИХОВАННІ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ НА СУЧАСНОМУ ЕТАПІ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2022.259955Ключові слова:
заклад дошкільної освіти, педагоги, сім’я, батьки, діти, виховання, взаємодія, форми та методи співпраці, освітній процесАнотація
У статті проаналізовано одну з важливих вимог оновленого Базового компонента дошкільної освіти – запровадження принципу педагогіки партнерства; розглянуто проблему взаємодії сім’ї та закладу дошкільної освіти на сучасному етапі; вказано функції, які виконує сім’я; наголошено на необхідності зв’язку сімейного і суспільного виховання дітей дошкільного віку; зазначено ефективні форми та методи співпраці з батьками вихованців та розкрито значення співробітництва задля гармонійного розвитку дітей дошкільного віку.
Посилання
Pirozhenko, T. O. (2021). Bazovyi komponent doshkilnoi osvity [Basic component of preschool education]. Kyiv, 26 p. [in Ukrainian].
Makarenko, A. S. (1980). Knyha dlia batkiv [Book for parents]. Kyiv, 327 p. [in Ukrainian].
Babko, T. M., Banakh, O. V. & Melnyk, O. M. (2020). Nova ukrainska shkola: orhanizatsiia vzaiemodii z batkamy uchniv pochatkovoi shkoly [New Ukranian school: organization of interaction with parents of primary school students]. Kyiv, 208 p. [in Ukrainian].
Ponimanska, T. I. (2006). Doshkilna pedahohika [Preschool pedagogy]. Kyiv, 456 p. [in Ukrainian].
Sukhomlynskyi, V. O. (1979). Batkivska pedahohika [Parental pedagogy]. Kyiv, 151 p. [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.