СПІВПРАЦЯ ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ І СІМ’Ї У ВИХОВАННІ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ НА СУЧАСНОМУ ЕТАПІ

Автор(и)

  • Світлана Лозинська
  • Надія Калагурка

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2022.259955

Ключові слова:

заклад дошкільної освіти, педагоги, сім’я, батьки, діти, виховання, взаємодія, форми та методи співпраці, освітній процес

Анотація

У статті проаналізовано одну з важливих вимог оновленого Базового компонента дошкільної освіти – запровадження принципу педагогіки партнерства; розглянуто проблему взаємодії сім’ї та закладу дошкільної освіти на сучасному етапі; вказано функції, які виконує сім’я; наголошено на необхідності зв’язку сімейного і суспільного виховання дітей дошкільного віку; зазначено ефективні форми та методи співпраці з батьками вихованців та розкрито значення співробітництва задля гармонійного розвитку дітей дошкільного віку.

Біографії авторів

Світлана Лозинська

кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри початкової та дошкільної освіти Львівського національного університету імені Івана Франка

Надія Калагурка

студентка кафедри початкової та дошкільної освіти Львівського національного університету імені Івана Франка

Посилання

Pirozhenko, T. O. (2021). Bazovyi komponent doshkilnoi osvity [Basic component of preschool education]. Kyiv, 26 p. [in Ukrainian].

Makarenko, A. S. (1980). Knyha dlia batkiv [Book for parents]. Kyiv, 327 p. [in Ukrainian].

Babko, T. M., Banakh, O. V. & Melnyk, O. M. (2020). Nova ukrainska shkola: orhanizatsiia vzaiemodii z batkamy uchniv pochatkovoi shkoly [New Ukranian school: organization of interaction with parents of primary school students]. Kyiv, 208 p. [in Ukrainian].

Ponimanska, T. I. (2006). Doshkilna pedahohika [Preschool pedagogy]. Kyiv, 456 p. [in Ukrainian].

Sukhomlynskyi, V. O. (1979). Batkivska pedahohika [Parental pedagogy]. Kyiv, 151 p. [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-06-27

Номер

Розділ

Статті