КІБЕРГІГІЄНА ВИКЛАДАЧІВ СИСТЕМИ ВІЙСЬКОВОЇ ОСВІТИ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2022.260003Ключові слова:
цифрові технології, цифровізація, кібергігієна, викладачі, система військової освітиАнотація
У статті проаналізовано важливість забезпечення кібербезпеки України в умовах війни з боку Російської Федерації. Зосереджено увагу на визнанні на державному рівні необхідності формування та розвитку знань громадян України з кіберзахисту в умовах їх повсякденної цифрової діяльності. Визначено ключову причину низького рівня знань громадян України з кіберзахисту, зокрема викладачів системи військової освіти. Надано авторське трактування поняття “кібергігієна”. Обґрунтовано необхідність формування у викладачів системи військової освіти компетентності з кіберзахисту, зокрема кібергігієни. На основі аналізу предметної області щодо формування кібергігієни викладачів системи військової освіти визначено об’єктивно наявні суперечності у педагогічній теорії та практиці, а також з консолідації наявних суперечностей сформульовані нерозв’язані наукові завдання для їх вирішення в майбутніх дослідженнях.
Посилання
Buriachok, V. L., Bogush, V. М., Borsukovskii, Yu. V., Skladannyi, P. M. & Borsukovska, V. Yu. (2018). Training model for professionals in the field of information and cyber security in the higher educational institutions of Ukraine. Information Technologies and Learning Tools. Vol. 67(5), pp. 277–291. [in Ukrainian].
Bykov, V. Yu., Burov, O. Yu. & Dementievska, N. P. (2019). Cyber security in a digital learning environment. Information Technologies and Learning Tools. Vol. 70(2), pp. 313–331. [in Ukrainia].
Cain, A. A., Edwards, M. E. & Still, J. D. (2018). An exploratory study of cyber hygiene behaviors and knowledge. Journal of information security and applications. Vol. 42, pp. 36–45. [in English].
Esparza, J., Caporusso, N. & Walters, A. (2020). Addressing Human Factors in the Design of Cyber Hygiene Self-assessment Tools. International Conference on Applied Human Factors and Ergonomics, Springer, Cham. pp. 88–94. [in English].
Khera, Y., Kumar, D. & Garg, N. (2019). Analysis and Impact of Vulnerability Assessment and Penetration Testing. In 2019 International Conference on Machine Learning, Big Data, Cloud and Parallel Computing (COMITCon). pp. 525–530. [in English].
Kyva, V. Y. (2018). The development of information and communication competence of teachers of the military education system as methodological problem. Adaptive Management: Theory and Practice. Pedagogics. No. 5(9), pp. 1–20. [in Ukrainian].
Kyva, V. Yu. (2022). Analysis of factors affecting cyber security of a higher military educational institution. Cybersecurity: Education, Science, Technique. Vol. 3(15), pp. 53–70. [in Ukrainian].
Kyva, V. Yu. (2020). Development of the information and communication competence of teachers in the system of military education in the process of remote learning. Candidate’s thesis. Kyiv, 318 p. [in Ukrainian].
Kyva, V. Yu. (2019). Information and communication competence of teachers in the system of military education: concept, content and structure. Cherkasy University Bulletin: Pedagogical Sciences. 2019. No. 1, pp. 287–293. [in Ukrainian].
Law of Ukraine “On Basic Principles of Cyber Security of Ukraine”. Available: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2163-19#Text. (Accessed 24 Dec. 2021). [in Ukrainian].
Mahajan, R., Singh, M. & Miglani, S. (2014). ADS: Protecting NTFS from hacking. In International Conference on Recent Advances and Innovations in Engineering (ICRAIE-2014). pp. 1–4. [in English].
Panda, S., Panaousis, E., Loukas, G. & Laoudias, C. (2020). Optimizing investments in cyber hygiene for protecting healthcare users. In From Lambda Calculus to Cybersecurity Through Program Analysis, Springer, Cham. pp. 268–291. [in English].
Pusey, P. & Sadera, W. A. (2011). Cyberethics, cybersafety, and cybersecurity: Preservice teacher knowledge, preparedness, and the need for teacher education to make a difference. Journal of Digital Learning in Teacher Education. Vol. 28(2), pp. 82–85. [in English].
Xiao, H. Y. & Zhao, B. B. (2013). Analysis on sandbox technology of adobe reader X. In 2013 International Conference on Computational and Information Sciences. pp. 137–140. [in English].
Yahupov, V. V. & Kyva, V. Y. (2019). Criteria and indicators of information and communication competence diagnostics development of teachers in the system of military education. Information Technologies and Learning Tools. No. 71(3), pp. 248–266.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.