ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНОЇ МОТИВАЦІЇ ДО ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ ЗА ПРОФЕСІЙНИМ СПРЯМУВАННЯМ МАЙБУТНІМИ АГРАРНИМИ ІНЖЕНЕРАМИ

Автор(и)

  • Анастасія Поліщук

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2022.260029

Ключові слова:

мотивація, мотив, іноземна мова за професійним спрямуванням, аграрно-інженерні спеціальності

Анотація

У статті розглянуто питання важливості іноземної мови за професійним спрямуванням при підготовці майбутніх фахівців аграрно-інженерних спеціальностей. Виконано аналіз досліджень з пошуку шляхів формування позитивної мотивації здобувачів вищої освіти до вивчення іноземних мов.

Виокремлено види мотивацій щодо вивчення іноземних мов за професійним спрямуванням. Проаналізовано основні мотиви, які мають вагомий вплив на активне засвоєння знань з іноземних мов. Запропоновано заходи для інтенсифікації освітнього процесу при вивченні іноземних мов за професійним спрямуванням в аграрно-технічних закладах вищої освіти.

Біографія автора

Анастасія Поліщук

аспірантка кафедри професійної освіти Закладу вищої освіти “Подільський державний університет”

Посилання

Haponenko, H.M. (2013). Motyvatsiia u maibutnikh vodolaziv-pidryvnykiv do navchannia [Motivation of future divers to study]. Bulletin of National University of Ukraine, Kyiv. No. 1 (32), pp. 38–41. [in Ukrainian].

Zelikovska, О.О. (2012). Motyvatsiia studentiv ekonomichnykh spetsialnostei do formuvannia mizhkulturnoi kompetentsii [Motivation of students of economic specialties to the formation of intercultural competence]. Pedagogical discourse. No. 11, pp. 98–101. [in Ukrainian].

Kartel, T.M. & Sivokin, G.V. Vyvchennia inozemnoi movy profesiinoho spriamuvannia maibutnimy inzheneramy [Learning a foreign language of professional orientation by future engineers], International Scientific and Practical Conference “WORLD SCIENCE” No. 10 (26), No. 3, pp. 65–68. [in Ukrainian].

Klochko, V.I. & Kolomiiets, A.A. (2012). Formuvannia motyvatsii navchalno-piznavalnoi diialnosti studentiv tekhnichnykh spetsialnostei [Formation of motivation of educational and cognitive activity of students of technical specialties]. Monograph. Vinnytsia, 188 p. [in Ukrainian].

Koval, I.V. (2017). Motyvy vyvchennia inozemnoi movy studentamy vyshchoho navchalnoho zakladu: psykholohichnyi aspect [Motives for learning a foreign language by students of higher education: the psychological aspect]. Problems of modern psychology, No. 35, pp. 193–206. [in Ukrainian].

Kolodnytska, O.D. (2018). Formuvannia pozytyvnoi motyvatsii do vyvchennia anhliiskoi movy (za profesiinym spriamuvanniam) u studentiv medychnykh vnz za dopomohoiu interaktyvnykh tekhnolohii i metodiv navchannia [Formation of positive motivation to learn English (professionally) in medical students with the help of interactive technologies and teaching methods]. Medical education. Ternopil. No. 4, pp. 52–55. [in Ukrainian].

Ridel, T.M. (2010). Profesiina motyvatsiia ta yii rol u formuvanni motyvatsii do vyvchennia inozemnykh mov v ahrarnomu vuzi [Professional motivation and its role in the formation of motivation to study foreign languages in the agricultural university]. Pedagogical sciences: theory, history, innovative technologies: Part 2. Sumy: A.S. Makarenko Sumy State Pedagogical University, pp. 356–361. [in Ukrainian].

Ridel, T.M. (2017). Shliakhy pidvyshchennia motyvatsii pry vyvchenni anhliiskoi movy studentamy SNAU [Ways to increase motivation in learning English by students of SNAU]. Young scientist, No. 12 (52), pp. 448–453.[in Ukrainian].

Kholmakova, Yu.V. (2016). Motyvatsiia do vyvchennia inozemnykh mov yak fenomen suchasnoi nauky ta praktyky [Motivation to study foreign languages as a phenomenon of modern science and practice]. Young scientist, No. 4.1, pp. 103–105 Available at: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2016_4.1_30. [in Ukrainian].

Shtokhman, L.M (2017). Komunikatyvna skladova u navchanni inozemnoi movy u VNZ [Communicative component in foreign language teaching in higher education]. Young scientist, No. 3 (43), pp. 512–515. [in Ukrainian].

Shchegоlеva, Т. (2022). Spetsyfika vykladannia anhliiskoi movy za profesiinym spriamuvanniam prykordonnykam v umovakh yevrointehratsii [The specifics of teaching English to professional border guards in the context of European integration]. Youth and market, No.1, pp.150–155. [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-06-27

Номер

Розділ

Статті