ВИКЛИКИ НАВЧАННЯ ТА ВИКЛАДАННЯ В УМОВАХ ВІЙНИ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2022.260171Ключові слова:
процес навчання, дистанційне навчання, додаток Classroom, асинхронний процес навчання, мотивація навчанняАнотація
У статті розглядаються деякі виклики, пов’язанні із навчанням та викладанням в умовах війни. Проаналізовано певні проблеми освітнього процесу в умовах воєнного часу: можливість сфокусувати увагу, забезпечувати фізичну і психологічну безпеку та мотивацію навчання. Практичні дослідження показали доцільність використання додатку Classroom у період війни для дистанційного навчання. Перспективним напрямом майбутніх розвідок передбачається в аналізі результатів навчальної діяльності студентів у кризових ситуаціях.
Посилання
Available at: https://cutt.ly/CGI0cgK. Accessed on: April 25, 2022. [in English].
Available: https://cutt.ly/UGJy5KW. Accessed on: April 25, 2022. [in Ukrainian].
Kuzminska, O. Mazorchuk, M., Morze, N. & Kobylin, O. (2019). “Attitude to the Digital Learning Environment in Ukrainian Universities”, CEUR Workshop Proceedings, vol. 2393, pp. 53–67. Available at: http://ceur-ws.org/Vol-2393/paper_245.pdf [in English].
Ashytok, N. & Hal, Yu. (2021). Problemy vprovadzhennia tsyfrovykh tekhnolohii v dystantsiine navchannia u vyshchii shkoli [Problems of implementing digital technologies in distance learning in higher education]. Youth & market. No.11 (197). pp.33–38. [in Ukrainian].
Isaieva, O., Shainer, H. & Rozman, I. (2021). Keis-tekhnolohiia yak innovatsiinyi pidkhid vykladannia dystsyplin u kryzovykh umovakh [Case technology as an innovative approach to teaching disciplines in crisis conditions]. Youth & market. No.11 (197). pp.39–43. [in Ukrainian].
Sikora, O.V. & Vdovychyn, T.Ia. Realizatsiia tekhnolohii vidkrytykh pedahohichnykh system na prykladi vykorystannia Google Klasu [Implementation of technologies of open pedagogical systems on the example of using Google Class]. Pedagogical education: theory and practice. Vol. 32 (1-2022) Available at: https://doi.org/10.32626/2309-9763.2022-32.[in Ukrainian].
Stechkevych, O. (2022). Osoblyvosti orhanizatsii zmishanoho ta dystantsiinoho navchannia u zakladakh fakhovoi peredvyshchoi ta vyshchoi osvity [Peculiarities of the organization of mixed and distance learning in institutions of professional pre-higher and higher education]. Youth & market, no.1 (199). pp.101–106. [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.