ВИКЛИКИ НАВЧАННЯ ТА ВИКЛАДАННЯ В УМОВАХ ВІЙНИ

Автор(и)

  • Уляна Когут
  • Оксана Сікора
  • Тетяна Вдовичин

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2022.260171

Ключові слова:

процес навчання, дистанційне навчання, додаток Classroom, асинхронний процес навчання, мотивація навчання

Анотація

У статті розглядаються деякі виклики, пов’язанні із навчанням та викладанням в умовах війни. Проаналізовано певні проблеми освітнього процесу в умовах воєнного часу: можливість сфокусувати увагу, забезпечувати фізичну і психологічну безпеку та мотивацію навчання. Практичні дослідження показали доцільність використання додатку Classroom у період війни для дистанційного навчання. Перспективним напрямом майбутніх розвідок передбачається в аналізі результатів навчальної діяльності студентів у кризових ситуаціях.

Біографії авторів

Уляна Когут

кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри інформатики та інформаційних систем Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка

Оксана Сікора

кандидат технічних наук, доцент, завідувач кафедри інформатики та інформаційних систем Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка

Тетяна Вдовичин

кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри інформатики та інформаційних систем Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка

Посилання

Available at: https://cutt.ly/CGI0cgK. Accessed on: April 25, 2022. [in English].

Available: https://cutt.ly/UGJy5KW. Accessed on: April 25, 2022. [in Ukrainian].

Kuzminska, O. Mazorchuk, M., Morze, N. & Kobylin, O. (2019). “Attitude to the Digital Learning Environment in Ukrainian Universities”, CEUR Workshop Proceedings, vol. 2393, pp. 53–67. Available at: http://ceur-ws.org/Vol-2393/paper_245.pdf [in English].

Ashytok, N. & Hal, Yu. (2021). Problemy vprovadzhennia tsyfrovykh tekhnolohii v dystantsiine navchannia u vyshchii shkoli [Problems of implementing digital technologies in distance learning in higher education]. Youth & market. No.11 (197). pp.33–38. [in Ukrainian].

Isaieva, O., Shainer, H. & Rozman, I. (2021). Keis-tekhnolohiia yak innovatsiinyi pidkhid vykladannia dystsyplin u kryzovykh umovakh [Case technology as an innovative approach to teaching disciplines in crisis conditions]. Youth & market. No.11 (197). pp.39–43. [in Ukrainian].

Sikora, O.V. & Vdovychyn, T.Ia. Realizatsiia tekhnolohii vidkrytykh pedahohichnykh system na prykladi vykorystannia Google Klasu [Implementation of technologies of open pedagogical systems on the example of using Google Class]. Pedagogical education: theory and practice. Vol. 32 (1-2022) Available at: https://doi.org/10.32626/2309-9763.2022-32.[in Ukrainian].

Stechkevych, O. (2022). Osoblyvosti orhanizatsii zmishanoho ta dystantsiinoho navchannia u zakladakh fakhovoi peredvyshchoi ta vyshchoi osvity [Peculiarities of the organization of mixed and distance learning in institutions of professional pre-higher and higher education]. Youth & market, no.1 (199). pp.101–106. [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-10-18

Номер

Розділ

Статті