ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ДИДАКТИЧНОЇ СИСТЕМИ ФОРМУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТУДЕНТІВ МЕДИЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ В ОСВІТНЬОМУ ПРОСТОРІ ЗВО

Автор(и)

  • Жанна Давидова

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2022.261962

Ключові слова:

дидактична система, студенти медичних спеціальностей, інформаційна компетентність, освітнє середовище, університет

Анотація

У статті розглядаються концептуально-категоріальні аспекти розробки дидактичної системи інформаційної компетентності студентів медичних спеціальностей в освітньому просторі університету. Проаналізовано декілька моделей, як теоретична основа для розробки та обґрунтування авторської дидактичної системи, що складається з таких компонентів: прогностично-цільовий, концептуально-методологічний, теоретико-змістовий, діяльнісно-процедурний, результативно-оцінювальний. Представлено змістове наповнення компонентів.

Біографії авторів

Жанна Давидова

кандидат педагогічних наук, доцент кафедри гуманітарних та соціально-економічних дисциплін, ПВНЗ “Харківський міжнародний медичний університет”

Марія Лісова

кандидат медичних наук, професор кафедри професійно-орієнтованих дисциплін, ПВНЗ “Харківський міжнародний медичний університет”

Посилання

Bieliaiev, S. B. (2015). Oznaky pedahohichnoi systemy [Signs of the pedagogical system]. The Scientific Notes of the Pedagogical Department. No 32. pp. 26–36. [in Ukrainian].

Viazova, O. V. (2005). Ynformatyzatsyia obrazovatelnoho prostranstva : na prymere uchytelia ynformatyky [Informatization of the educational space: on the example of a computer science teacher]. Candidate’s thesis. Тambov, 240 p.

Dobrova, L. V. (2009). Formyrovanye informatsyonnoi kompetentnosty studentov tekhnycheskoho vuza v protsesse aktyvnoho obuchenyia [Formation of information competence of students of a technical university in the process of active learning]. Candidate’s thesis. Shuya, 234 p.

Dobrova, L. V. (2009). Formyrovanye ynformatsyonnoi kompetentnosty studentov tekhnycheskoho vuza v protsesse aktyvnoho obuchenyia [Formation of information competence of students of a technical university in the process of active learning]. Extended abstract of candidate’s thesis. Shuya, 23 p.

Drokina, A. S. (2020). Formuvannia informatsiinoi kompetentnosti maibutnikh uchyteliv pochatkovoi shkoly v protsesi profesiinoi pidhotovky [Formation of information competence of future primary school teachers in the process of professional training]. Candidate’s thesis. Kharkiv, 308 p. [in Ukrainian].

Entsyklopediia osvity (2008). (Ed.) V. H. Kremen [Encyclopedia of education] Kyiv, 1040 р. [in Ukrainian].

Zhytienova, N. V. (2020). Teoretychni i metodychni zasady profesiinoi pidhotovky maibutnikh uchyteliv pryrodnycho-matematychnykh dystsyplin do vykorystannia tekhnolohii vizualizatsii v osvitnomu protsesi [Theoretical and methodological principles of professional training of future teachers of natural and mathematical disciplines for the use of visualization technology in the educational process]. Doctor’s thesis. Kharkiv, 538 p. [in Ukrainian].

Marchenko, O. H. (2020). Teoretychni i metodychni zasady formuvannia osvitnoho seredovyshcha u vyshchykh viiskovykh navchalnykh zakladakh aviatsiinoho profiliu [Theoretical and methodological principles of formation of the educational environment in higher military educational institutions of the aviation profile]. Doctor’s thesis. Kharkiv, 553 p. [in Ukrainian].

Ordu, K. S. (2021). Formuvannia informatsiino-komunikatyvnoi kompetentnosti maibutnikh simeinykh likariv u profesiinii pidhotovtsi [Formation of informational and communicative competence of future family doctors in professional training]. Doctor’s thesis. Odesa, 318 p. [in Ukrainian].

Osova, O. O. (2020). Dydaktychni zasady navchannia inozemnykh mov studentiv filolohichnykh spetsialnostei iz zastosuvanniam tekhnolohichnykh innovatsii [Didactic principles of teaching foreign languages to students of philological specialties with the use of technological innovations]. Doctor’s thesis. Poltava, 2020. 571 p. [in Ukrainian].

Sobchenko, T. M. (2021). Dydaktychna systema zmishanoho navchannia studentiv filolohichnykh spetsialnostei u zakladakh vyshchoi osvity [Didactic system of mixed education of students of philological specialties in institutions of higher education]. Doctor’s thesis. Poltava, 568 p. [in Ukrainian].

Tarasenko, R. O. (2014). Teoretychne obgruntuvannia modeli formuvannia informatsiinoi kompetentnosti maibutnikh perekladachiv dlia ahrarnoi haluzi [Theoretical substantiation of the model of formation of information competence of future translators for the agricultural industry]. Bulletin of Alfred Nobel University. Series: Pedagogy and Psychology. No 2(8), pр. 81–86. [in Ukrainian].

Tkachuk, H. V. (2019). Teoretychni i metodychni zasady praktychno-tekhnichnoi pidhotovky maibutnikh uchyteliv informatyky v umovakh zmishanoho navchannia [Theoretical and methodological principles of practical and technical training of future computer science teachers in the conditions of mixed education]. Doctor’s thesis. Kyiv, 447 p. [in Ukrainian].

Tryshyna, S. V. & Khutorskoi, A. V. (2004). Ynformatsyonnaia kompetentnost spetsyalysta v systeme dopolnytelnoho professyonalnoho obrazovanyia [Information competence of a specialist in the system of additional professional education]. Eidos. Available at: http://www.eidos.ru/journal/2004/0622-09.htm. (Accessed 1 June 2022).

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-10-18

Номер

Розділ

Статті