ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ У ВОКАЛЬНО-ХОРОВІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА

Автор(и)

  • Тарас Пухальський
  • Марія Кузів

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2022.262374

Ключові слова:

дистанційне навчання, інформаційно-комунікаційні технології, професійна підготовка, учитель музичного мистецтва, вокально-хорові дисципліни

Анотація

У статті розглянуто проблему організації дистанційного навчання майбутніх учителів музичного мистецтва у циклі вокально-хорових дисциплін, проаналізовано її з позиції освітніх підходів та нормативних документів. Виокремлено причини низької продуктивності дистанційних занять вокально-хорових дисциплін, які пов’язані із особливостями інформаційно-комунікаційних технологій. Запропоновано авторський підхід до розв’язання означеної проблеми, який полягає у застосуванні змішаних та комбінованих форм освітнього процесу.

Біографії авторів

Тарас Пухальський

кандидат педагогічних наук, старший викладач кафедри музичного мистецтва Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка

Марія Кузів

кандидат мистецтвознавства, старший викладач кафедри музичного мистецтва Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка

Посилання

Baranovska, I., Mozghalova, N., Baranovskyi, D. & Bordiuk, O. (2021). Vykorystannia zasobiv IKT u protsesi dystantsiinoho navchannia maibutnikh uchyteliv muzychnoho mystetstva [Use of ICT in the process of distance learning for future teachers of the art of music]. Scientific notes of the National Pedagogical Dragomanov University. Kyiv, Vol. 150, pp. 21–37. [in Ukrainian].

Eric Whitacre’s. Virtual Choir. Available at: https://ericwhitacre.com/the-virtual-choir (Accessed 25 Jul. 2022). [in English].

Karpenko, E. (2021). Dystantsiine vyvchennia khorovykh dystsyplin: vtraty ta znakhidky [Distance learning of choral disciplines: losses and finds]. Humanities science current issues. Drohobych, Vol. 39, part 1, pp. 345–351. [in Ukrainian].

Kachurynets, L. (2022). Virtualnykh khor yak neobkhidnyi pedahohichnyi dosvid v umovakh dystantsiinoho navchannia [Virtual choir as a necessary pedagogical experience under the conditions of distance learning]. Humanities science current issues. Drohobych, Vol. 34, Part 3, pp. 211–219. [in Ukrainian].

Kyrylenko, Ya. (2021). Vzaiemodiia tiutora ta studenta-dyryhenta v umovakh dystantsiinoho navchannia: komunikatyvni aspekty [Tutor and student-conductor interaction in distance learning conditions: communicative aspects]. Music in the art education system: relationships and opposition. Odesa, pp. 96–98. Available at: http://music-art-and-culture.com/advanced_training.pdf (Accessed 25 Jul. 2022). [in Ukrainian].

Kokareva, E. (2022). Osoblyvosti zaniat z khorovoho dyryhuvannia v umovakh dystantsiinoho navchannia [Features of employments are after choral conducting in the conditions of the controlled from distance studies]. Academic notes. Series: Pedagogical Sciences. Kropyvnytskyi: EPC of Volodymyr Vynnychenko Central Ukrainian State Pedagogical University, Vol. 204, pp. 143–149. [in Ukrainian].

Kukharenko, V. & Bondarenko, V. (2020). Ekstrene dystantsiine navchannia v Ukraini [Emergency distance learning in Ukraine]. Kharkiv, 409 p. [in Ukrainian].

Kushnir, K., Belinska, T., & Bilozerska, H. (2021). Vykorystannia innovatsiinykh tekhnolohii navchannia v konteksti vyvchennia dyryhentsko-khorovykh dystsyplin u vyshchii shkoli [The use of innovative learning technologies in the context of studying conducting and choral disciplines in higher education]. Scientific journal of M.P. Dragomanov National Pedagogical University. Series 5 Pedagogical Sciences: Realities and Perspectives. Kyiv, Vol. 80. Part 1. pp. 26–29. [in Ukrainian].

Lanovenko-Melnyk, N., Basovska, S., Ostapchuk, L., Plakydiuk, O. & Khokhlan, V. (2020). Osoblyvosti dystantsiinoho navchannia u vokalno-pedahohichnii diialnosti maibutnoho vchytelia muzychnoho mystetstva [Characteristics of distance learning in vocal and pedagogical activity of the future music art teacher]. Innovative pedagogy. Odesa, No. 25. Part 1, pp. 199–203. [in Ukrainian]. Matiichyn, I. & Hryhoriv, L. (2020). Problemy dyryhentskoi osvity kriz pryzmu naukovykh doslidzhen u suchasnii Ukraini [Problems of conducting education through the prism of scientific research in modern Ukraine]. Humanities science current issues. Drohobych, Vol. 34, Part 3, pp. 10–17. [in Ukrainian].

Polozhennia pro dystantsiine navchannia, zatverdzhene nakazom MON Ukrainy vid 25.04.2013 [Regulations on distance learning, approved by order of the Ministry of Education and Science of Ukraine]. No. 466 (with changes). Available at: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0703-13#n18 (Accessed 25 Jul. 2022). [in Ukrainian].

Tsiura, S. (2022). Rozvytok dyryhentsko-khorovoi pedahohiky v Ukraini: vyklyky sohodennia [Development of conductor and choral pedagogyin ukraine: challenges of today]. “Youth and market”. Monthly scientific-pedagogical journal. Drogobych, No. 1(199). pp. 170–175. [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-10-18

Номер

Розділ

Статті