НАУКОВО-МЕТОДИЧНИЙ СУПРОВІД ІННОВАЦІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА

Автор(и)

  • Тетяна Мартинюк

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2022.264634

Ключові слова:

інноваційна підготовка, педагогічно-герменевтична підготовка, майбутній вчитель музичного мистецтва, науково-методичний супровід

Анотація

У статті розглянуто науково-методичний супровід інноваційної підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва. Розкрито авторську позицію щодо використання інноваційних технологій у процесі мистецької підготовки майбутніх фахівців. Розроблено і впроваджено науково-методичний супровід інноваційної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва, який сприяє їх самореалізації, розвитку творчого потенціалу, становлення власного “Я” як фахівця своєї справи, самоорганізації у педагогічній діяльності, презентації себе як педагога і музиканта у професійної діяльності.

Біографія автора

Тетяна Мартинюк

доктор мистецтвознавства, професор, завідувач кафедри мистецьких дисциплін і методик навчання ДВНЗ “Університет Григорія Сковороди в Переяславі”

Посилання

Yevdokimova, O.O. & Aleksieienko, N.V. (2017). Innovatsiina kompetentnist yak profesiino vazhlyva rysa suchasnoho fakhivtsia [Innovative competence as a professionally important feature of a modern specialist]. Law and security, 2, pp. 146 –152. [in Ukrainian].

Havlitina, T. M. (2014). Naukovo-metodychnyy suprovid doslidno-eksperymentalnoyi ta innovatsiynoyi diyalnosti metodychnykh sluzhb ta navchalnykh zakladiv [Scientific and methodological support of experimental and innovative activities of methodical services and educational institutions]. Scientific-methodical and personnel support for expert assessment of the activity of scientific-methodical institutions and educational institutions: thematic collection of papers. Rivne, pp. 46–51. [in Ukrainian].

Dychkivska, I. M. (2004). Innovatsiyni pedahohichni tekhnolohiyi [Innovative pedagogical technologies]. Teaching. manual. Kyiv, 352 p. [in Ukrainian].

Labunets, V. M. (2013). Intehrovane navchannya maybutnikh uchyteliv muzyky [Integrated training of future music teachers: theory and practice]. Kamianets-Podilskyi, 200 p. [in Ukrainian].

Mykhailyshyn, R. (2016). Profesiina hotovnist pedahoha do innovatsiinoi diialnosti: yakisnyi aspekt [Professional readiness of a teacher for innovative activity: qualitative aspect]. Magazine of Lviv National University. Pedagogical Series, 31, pp.11–18. [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-09-13

Номер

Розділ

Статті