ОРГАНІЗАЦІЯ ПЕДАГОГІЧНОГО ПРОЦЕСУ З ФОРМУВАННЯ МОВЛЕННЄВОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ ЗА ДОПОМОГОЮ АУДІЮВАННЯ У СТУДЕНТІВ-ФІЛОЛОГІВ ЗВО

Автор(и)

  • Галина Задільська

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2022.264644

Ключові слова:

студенти-філологи ЗВО, ефективний освітній процес, результативність навчання, аудіювання, навички аудіювання

Анотація

Стаття присвячена одній з актуальних проблем – впровадженню інноваційних технологій для формування компетенції аудіювання у процесі підготовки майбутніх вчителів англійської мови. Розглянуто використання різноманітних інформаційних технологій в освітньому процесі для створення ефективного навчального середовища, що, своєю чергою, сприяє результативності навчання. У статті теоретично обґрунтовано методичну систему навчання англомовного спілкування майбутніх вчителів англійської мови. Методичну ж систему перевірено використанням аудіювання на практичних заняттях у Дрогобицькому державному педагогічному університеті імені Івана Франка. Увага сконцентрована на підготовці вчителів нового рівня, фахівців з використання інноваційних педагогічних технологій та Інтернет-контенту, з прагненням до постійного фахового зростання та творчої самореалізації.

Біографія автора

Галина Задільська

кандидат філологічних наук, доцент кафедри порівняльної педагогіки та методики викладання іноземних мов Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка

Посилання

Bigych, O.B. (2012). Metodyka formuvannya inshomovnoyi kompetentnosti v audiyuvanni [Methods of formation of foreign language competence in listening]. Foreign languages, vol. 2, No. 70, pp. 19–30. [in Ukrainian].

Bilyanska, І.P. (2018). Formuvannya anhlomovnoyi audytyvnoyi kompetentnosti maibutnix uchyteliv iz vykorystannyam audioknyh xudozhnix tvoriv [Pre-service teachers’ English listening competence development through fiction audiobooks]. Candidate’s thesis. Ternopil: Ternopil National Pedagogical University. [in Ukrainian].

Dyachuk, N. (2017). Osoblyvosti formuvannya anglomovnoyi audytyvnoyi kompetentnosti starshoklasnykiv [Features of formation of English-speaking auditory competence of high school students]. Scientific notes of Ternopil National Pedagogical University named after Volodymyr Hnatyuk. Series: Pedagogy, no. 4, pp. 27–33. [in Ukrainian].

Zadilska, H. (2018). Suchasni pedahohichni texnologiyi formuvannya anglomovnoyi kompetenciyi hovorinnya u studentiv movnyx specialnostei ZVO [Modern pedagogical technologies of English speaking competence formation of university students of linguistic departments]. Youth & market, no. 8 (175), pp. 81–85. [in Ukrainian].

Каnibolotska, О. А. (2020). Osoblyvosti navchannya audiyuvannya iz vykorystannyam autentychnoho spontannoho movlennya maibutnix vchyteliv inozemnoyi movu [Peculiarities of listening comprehension teaching by using authentic spontaneous speech by future teachers of English]. Challenges in Science of Nowadays. Scientific Collection “Inter Conf”, (23), Washington, USA, pp. 36–44. [in Ukrainian].

Kolosovskaya, I. G. (2011). Formirovaniye auditivnoy kommunikativnoy kompetentsii v kontekste sovremennogo yazykovogo obrazovaniya [The formation of an auditory communicative competence in the context of modern language education]. Topical issues of improving the quality of language education at the present stage: Proceedings of the Intern. Scientific-Practical. Conf. at 2 p.m. Part 1. (Belorus, Minsk). Minsk, pp. 30–34.

Krapchatova, Ya.A. (2014). Metodyka organizaciyi samo- i vzayemokontrolyu rivnya sformovanosti anglomovnoyi kompetenciyi v audiyuvanni u majbutnix filologiv [Methods of organization of self- and mutual control of the level of formation of English-speaking competence in listening at future philologists]. Candidate’s thesis. Kyiv. [in Ukrainian].

Кrichker, О. Yu. & Yeremeiva, N. F. (2021). Suchasni pidxody ta innovaciini texnolohiyi formuvannya anhlomovnoyi komunikatyvnoyi kompetentnosti v procesi dystanciynoho navchannya studentiv texnichnyx ZVO [Modern approaches and innovative technologies of students’ English communicative competence formation in the process of distance learning]. Scientific notes of the National University “Ostroh Academy”: “Philology” series. no. 12(80), pp. 147–149.[in Ukrainian].

Luria, А. R. (1979). Yazyk i soznaniye [Language and consciousness]. 320 p.

Nedeliyk, А. & Маzurenko, S. (2017). Motyvaciya navchannya uchniv yak vazhlyva skladova pedagogichnoho procesu [Моtivation in pupils’ education as an important part of pedagogical process]. Bulletin of the Chernihiv National Pedagogical University. Series: Pedagogical sciences, no. 144, pp. 380–382. [in Ukrainian].

Fedorova, О. А. (2016). Formuvannya audytyvnyx umin inozemnyx sluxachiv pidhotovchoho viddilennya u procesi navchannya ukrayinskoyi movu [Formation of auditory skills of foreign students of the preparatory department in the process of learning the Ukrainian language]. Ivano-Frankivsk. [in Ukrainian].

Shhokina, T. (2004). Audiyuvannya yak odyn iz vydiv movlennyevoyi diyalnosti na zanyattyax z inozemnoyi movy [Listening as a type of speech activity in a foreign language class]. Youth & market, vol. 5, no. 112, pp. 79–82. [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-09-13

Номер

Розділ

Статті