ОРГАНІЗАЦІЯ ПЕДАГОГІЧНОГО ПРОЦЕСУ З ФОРМУВАННЯ МОВЛЕННЄВОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ ЗА ДОПОМОГОЮ АУДІЮВАННЯ У СТУДЕНТІВ-ФІЛОЛОГІВ ЗВО
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2022.264644Ключові слова:
студенти-філологи ЗВО, ефективний освітній процес, результативність навчання, аудіювання, навички аудіюванняАнотація
Стаття присвячена одній з актуальних проблем – впровадженню інноваційних технологій для формування компетенції аудіювання у процесі підготовки майбутніх вчителів англійської мови. Розглянуто використання різноманітних інформаційних технологій в освітньому процесі для створення ефективного навчального середовища, що, своєю чергою, сприяє результативності навчання. У статті теоретично обґрунтовано методичну систему навчання англомовного спілкування майбутніх вчителів англійської мови. Методичну ж систему перевірено використанням аудіювання на практичних заняттях у Дрогобицькому державному педагогічному університеті імені Івана Франка. Увага сконцентрована на підготовці вчителів нового рівня, фахівців з використання інноваційних педагогічних технологій та Інтернет-контенту, з прагненням до постійного фахового зростання та творчої самореалізації.
Посилання
Bigych, O.B. (2012). Metodyka formuvannya inshomovnoyi kompetentnosti v audiyuvanni [Methods of formation of foreign language competence in listening]. Foreign languages, vol. 2, No. 70, pp. 19–30. [in Ukrainian].
Bilyanska, І.P. (2018). Formuvannya anhlomovnoyi audytyvnoyi kompetentnosti maibutnix uchyteliv iz vykorystannyam audioknyh xudozhnix tvoriv [Pre-service teachers’ English listening competence development through fiction audiobooks]. Candidate’s thesis. Ternopil: Ternopil National Pedagogical University. [in Ukrainian].
Dyachuk, N. (2017). Osoblyvosti formuvannya anglomovnoyi audytyvnoyi kompetentnosti starshoklasnykiv [Features of formation of English-speaking auditory competence of high school students]. Scientific notes of Ternopil National Pedagogical University named after Volodymyr Hnatyuk. Series: Pedagogy, no. 4, pp. 27–33. [in Ukrainian].
Zadilska, H. (2018). Suchasni pedahohichni texnologiyi formuvannya anglomovnoyi kompetenciyi hovorinnya u studentiv movnyx specialnostei ZVO [Modern pedagogical technologies of English speaking competence formation of university students of linguistic departments]. Youth & market, no. 8 (175), pp. 81–85. [in Ukrainian].
Каnibolotska, О. А. (2020). Osoblyvosti navchannya audiyuvannya iz vykorystannyam autentychnoho spontannoho movlennya maibutnix vchyteliv inozemnoyi movu [Peculiarities of listening comprehension teaching by using authentic spontaneous speech by future teachers of English]. Challenges in Science of Nowadays. Scientific Collection “Inter Conf”, (23), Washington, USA, pp. 36–44. [in Ukrainian].
Kolosovskaya, I. G. (2011). Formirovaniye auditivnoy kommunikativnoy kompetentsii v kontekste sovremennogo yazykovogo obrazovaniya [The formation of an auditory communicative competence in the context of modern language education]. Topical issues of improving the quality of language education at the present stage: Proceedings of the Intern. Scientific-Practical. Conf. at 2 p.m. Part 1. (Belorus, Minsk). Minsk, pp. 30–34.
Krapchatova, Ya.A. (2014). Metodyka organizaciyi samo- i vzayemokontrolyu rivnya sformovanosti anglomovnoyi kompetenciyi v audiyuvanni u majbutnix filologiv [Methods of organization of self- and mutual control of the level of formation of English-speaking competence in listening at future philologists]. Candidate’s thesis. Kyiv. [in Ukrainian].
Кrichker, О. Yu. & Yeremeiva, N. F. (2021). Suchasni pidxody ta innovaciini texnolohiyi formuvannya anhlomovnoyi komunikatyvnoyi kompetentnosti v procesi dystanciynoho navchannya studentiv texnichnyx ZVO [Modern approaches and innovative technologies of students’ English communicative competence formation in the process of distance learning]. Scientific notes of the National University “Ostroh Academy”: “Philology” series. no. 12(80), pp. 147–149.[in Ukrainian].
Luria, А. R. (1979). Yazyk i soznaniye [Language and consciousness]. 320 p.
Nedeliyk, А. & Маzurenko, S. (2017). Motyvaciya navchannya uchniv yak vazhlyva skladova pedagogichnoho procesu [Моtivation in pupils’ education as an important part of pedagogical process]. Bulletin of the Chernihiv National Pedagogical University. Series: Pedagogical sciences, no. 144, pp. 380–382. [in Ukrainian].
Fedorova, О. А. (2016). Formuvannya audytyvnyx umin inozemnyx sluxachiv pidhotovchoho viddilennya u procesi navchannya ukrayinskoyi movu [Formation of auditory skills of foreign students of the preparatory department in the process of learning the Ukrainian language]. Ivano-Frankivsk. [in Ukrainian].
Shhokina, T. (2004). Audiyuvannya yak odyn iz vydiv movlennyevoyi diyalnosti na zanyattyax z inozemnoyi movy [Listening as a type of speech activity in a foreign language class]. Youth & market, vol. 5, no. 112, pp. 79–82. [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.