САМООСВІТА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ

Автор(и)

  • Іван Заболотний

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2022.264722

Ключові слова:

самоосвіта, студентський вік, майбутні учителі музичного мистецтва, педагогічні принципи

Анотація

У статті висвітлюється самоосвіта майбутніх учителів музичного мистецтва у процесі професійної підготовки. Аналізуються дослідження щодо впливу самостійної роботи студентів у процесі підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва. Визначено педагогічні принципи в самоосвітньому процесі майбутніх фахівців. Узагальнюючи вищевикладене, можемо стверджувати, що сучасні тенденції зумовлюють потребу в переосмисленні музичної системи освіти майбутніх фахівців загалом.

Біографія автора

Іван Заболотний

заслужений діяч мистецтв України, професор кафедри хорового диригування, вокалу та методики музичного навчання Навчально-наукового інституту культури і мистецтв Сумського державного педагогічного університету імені А.С. Макаренка

Посилання

Goremichkin, A.I. (2008). Vvedennia u kompiuternu pedahohiku : navch. posib. z osnov kompiuternoi dydaktyky [Introduction to computer pedagogy: textbook. way. on the basics of computer didactics]. Melitopol, 267p. [in Ukrainian].

Demyanenko, N.M. (2015). Innovatsiini transformatsii osvitnoho prostoru pedahohichnoho universytetu [Innovative transformations of the educational space of the Pedagogical University]. Magazine of Chernihiv National Pedagogical University. Series: Pedagogical sciences. Vol. 130. pp. 20–25. [in Ukrainian].

Kolomiets, T.D. Merezhevi pedahohichni spilnoty yak resurs profesiinoho rozvytku pedahoha [Network pedagogical communities as a resource of professional development of a teacher]. Available at: http://www.nbuv.gov.ua (Access 10 May. 2022). [in Ukrainian].

Meshko, G.M. (2015). Osoblyvosti samoaktualizatsii osobystosti v studentskomu vitsi [Features of self-actualization of personality in student age]. Student Scientific Bulletin of Ternopil National Pedagogical University named after Volodymyr Hnatyuk. Vol. 37. pp. 8–10. [in Ukrainian].

Ponomarev, O.S. (2013). Vidpovidalnist yak pedahohichna katehoriia: navch. metod. posib. [Responsibility as a pedagogical category: teaching method. way.]. Kharkiv, 172 p. [in Ukrainian].

Walther, J.В. (2010). Internet interaction and intergroup dynamics: Problems and solutions in computer-mediated communication. The dynamics of intergroup communication. New York: Peter Lang, рр. 209–220. [in English].

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-09-13

Номер

Розділ

Статті