ВИХОВАННЯ ПОЛІКУЛЬТУРНОЇ ОСОБИСТОСТІ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ (на прикладі підготовки майбутніх офіцерів-прикордонників)

Автор(и)

  • Тетяна Сніца

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2022.264723

Ключові слова:

полікультурна особистість, майбутні офіцери-прикордонники, іноземна мова, навчальна дисципліна, виховання

Анотація

У статті розглянуто значення полікультурного виховання майбутніх фахівців в умовах освітнього середовища вищого військового навчального закладу. Авторкою проведено аналіз окремих навчальних дисциплін з огляду на їхнє місце у становленні особистості майбутнього офіцера-прикордонника. Визначено, як тематика зазначених дисциплін сприяє формуванню світогляду курсантів та курсанток, зазначено практичні завдання та вправи для створення реалістичної атмосфери багатокультурності, а виконання яких спрямоване на досягнення поставленої мети. Авторка обґрунтовує доцільність та ефективність використання занять з вивчення іноземних мов для виховання майбутніх фахівців.

Біографія автора

Тетяна Сніца

кандидат педагогічних наук, викладач кафедри іноземних мов,Національної академії Державної прикордонної служби України імені Богдана Хмельницького

Посилання

Aktualni pytannia osvity i nauky: materialy III mizhnar. nauk.-prakt. konf. (2015). [Current issues of education and science. Proceedings of the 3rd International Scientific and Practical Conference] National Academy of the National Guard of Ukraine. Kharkiv, 286 p. [in Ukrainian].

Borovyk, L. V. (2018). Obgruntuvannia kryteriiv sformovanosti psykholoho-pedahohichnoi kompetentnosti maibutnikh ofitseriv-prykordonnykiv [Substantiation of criteria for the formation of psychological and pedagogical competence to future border guard officers]. Young Scientist. Pedagogical Sciences. 2 (54), pp. 233–237. [in Ukrainian].

Voitsekhivskyi, O. (2011). Osoblyvosti pidhotovky maibutnikh ofitseriv-prykordonnykiv do profesiinoi diialnosti v punktakh propusku cherez derzhavnyi kordon [Peculiarities of training of future border guard officers for professional activities at checkpoints on the state border]. Youth and market. 2 (73). pp. 135 – 140. [in Ukrainian].

Robocha prohrama navchalnoi dystsypliny OOK 09. (2022). [Working program of the academic discipline OOC 09. “Practical Course of the Main Foreign Language”]. NASBGSU, Khmelnytskyi. [in Ukrainian].

Tushko, K. Yu. (2019). Osoblyvosti profesiinoi diialnosti maibutnikh ofitseriv-prykordonnykiv ta yikh vzaiemodii [Features of professional activity of future border guard officers and their interaction]. Scientific Journal of the Drahomanov National Pedagogical University . Series 5: Pedagogical sciences: realities and prospects. Kyiv, Vol. 67. pp. 272–274. Available at: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/27555 [in Ukrainian].

Ameny-Dixon, M. G. (2013). Why multiculture education is important higher education now than ever: A global perspective. Available at: http://www.nationalforum.com/Electronic%20Journal%20Volumes/Ameny-Dixon,%20Gloria%20M.%20Why%20Multicultural%20Education%20is%20More%20Important%20in%20Higher%20Education%20Now%20than%20Ever.pdf [in English].

Anne Leseth & Gunn Engelsrud (2019). Situating cultural diversity in movement. A case study on physical education teacher education in Norway, Sport, Education and Society, 24:5, pp. 468–479, DOI: 10.1080/13573322.2017.1414694 [in English].

Anuleena Kimanen (2018). Approaching culture, negotiating practice: Finnish educators’ discourses on cultural diversity, Journal of Multicultural Discourses, 13:4, pp.334–347, DOI:10.1080/17447143.2018.1546309 [in English].

Elaine, P. Congress DSW (2005). Cultural and Ethical Issues in Working with Culturally Diverse Patients and Their Families, Social Work in Health Care, 39:3-4, pp.249–262, DOI:10.1300/J010v39n03_03 [in English].

Fatih Yilmaz Mark Boylan (Reviewing Editor) (2016). Multiculturalism and multicultural education: A case study of teacher candidates’ perceptions, Cogent Education, 3:1, DOI:10.1080/2331186X.2016.1172394 [in English].

Jia-Fen Wu (2017). Teaching university students cultural diversity by means of multi-cultural picture books in Taiwan, Multicultural Education Review, 9:4, pp.249–269, DOI:10.1080/2005615X.2017.1383812 [in English].

Prem Ramburuth & Catherine Welch (2005). Educating the Global Manager, Journal of Teaching in International Business, 16:3, pp.5–27, DOI: 10.1300/J066v16n03_02 [in English].

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-09-13

Номер

Розділ

Статті