РЕАЛІЗАЦІЯ ТЕХНОЛОГІЇ “АУДИТОРІЯ ДОГОРИ ДРИҐОМ” ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ З ДИСЦИПЛІНИ “МЕТОДИКА ОЗНАЙОМЛЕННЯ ДІТЕЙ З ДОВКІЛЛЯМ”

Автор(и)

  • Оксана Попович
  • Ольга Граб

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2022.264725

Ключові слова:

інноваційна технологія, перевернутий клас, аудиторія догори дриґом, перевернуте навчання, самостійна робота, викладач, здобувач, фахова підготовка

Анотація

Стаття розглядає актуальні питання впровадження технології “Аудиторія догори дриґом” в освітній процес закладу вищої освіти. Впровадження інноваційних технологій в освітній процес визначено як один із провідних шляхів формування професійної компетентності майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти. У роботі теоретично обґрунтовано сутність зазначеної технології, охарактеризовано загальні особливості, узагальнено низку її переваг та недоліків у порівняні з традиційними методами навчання, а також описано можливості її використання під час вивчення нового матеріалу. Проаналізовано дефініції понять “технологія навчання”, “перевернутий клас” та “аудиторія догори дриґом”. У статті також відзначено, що для ефективної реалізації такої технології навчання важливими завданнями викладача є ретельно підготовлене методичне забезпечення самостійної роботи здобувачів.

Біографії авторів

Оксана Попович

кандидат педагогічних наук, доцент, декан педагогічного факультету Мукачівського державного університету

Ольга Граб

аспірантка першого року навчання, спеціальності 015 Професійна освіта (за спеціалізаціями), Мукачівського державного університету

Посилання

Avshenyuk, N.M., Dyachenko, L.M., Kotun, K.V., Marusinets, M.M., Ogienko, O.I., Sulima, O.V. & Postrigach, N.O. (2017). Zarubizhnyy dosvid profesiynoyi pidhotovky pedahohiv (analitychni materialy) [Foreign experience of professional training of teachers (analytical materials)]. Kyiv, 83 p.[in Ukrainian].

Atroshchenko, T & Zdanevich, L. (2021). Aksiolohichnyy pidkhid u formuvanni polikulturnoyi kompetentnosti maybutnikh vykhovateliv zakladiv doshkilnoyi osvity [Axiological approach in the formation of multicultural competence of future educators of preschool educational establishment]. Youth and market, no. 2 (188), pp.6–11. [in Ukrainian].

Dubaseniuk, O.A., Semenyuk, T.V. & Antonova, O.E. (2003). Profesiyna pidhotovka maybutn№oho vchytelya do pedahohichnoyi diyalnosti (monohrafiya) [Professional preparation of the future teacher for pedagogical activity (monograph)]. Zhytomyr, 193 p. [in Ukrainian].

Popovich, O.M. & Grab, O.V. (2021). Pidhotovka maybutnikh vykhovateliv do formuvannya pervynnykh uyavlen pro pryrodne dovkillya v ditey doshkilnoho viku [Preparation of future educators for the formation of primary ideas about the natural environment in preschool children]. Mukachevo, pp.193–195. [in Ukrainian].

Kalashnyk, V. (2009). Tlumachnyy slovnyk suchasnoyi ukrayinskoyi movy: Zahalnovzhyvana leksyka [Explanatory dictionary of the modern Ukrainian language: Common vocabulary]. 960 p. [in Ukrainian].

Bergmann, J. (2012). Flip your classroom : reach every student in every class every day, p. 112 [in English].

Dumont, A. & Berthiaume, D. (2016). La pйdagogie in-versйe. Enseigner autrement dans le supйrieur avec la classe inversйe. De Boeck Supйrieur s.a., 235 p. [in German].

Garrison, R. (2022). Self-Directed Learning: Toward a Comprehensive Model. Available at: https://doi.org/10.1177/074171369704800103 [in English].

Lage M., G. Platt, and M. Treglia. (2000) Inverting the Classroom: A Gateway to Creating and Inclusive Learning Environment. Journal of Economic Education, 31(1), 30–43 [in English].

Lebrun, M. (2002). Théories et méthodes pédagogiques pour enseigner et apprendre : quelle place pour les TICdans l’éducation, Bruxelles, De Boeck Universite [in Spanish].

Moore, T., R. Miller, B. Self, E. Hamilton, L. Shuman, M. Besterfield-Sacre, & B. Miller (2008). Model-Eliciting Activities: Motivating Students to Apply and Integrate Upper-Level Content in Engineering. Proceedings of the Frontiers in Educatio Conference [in English].

Nesterova, S.A. (2014). Forming of a specialist’s cross-cultural communicative professional competence in the postindustrial society. In the world of scientific discoveries, 9.4 (57), pp.1494–1500 [in English].

Peschel Falko (2010). Offener Unterricht in der Evaluation, 864 p. [in German].

Toto, R. & H. Nguyen. (2009). Flipping the Work Design in an Industrial Engineering Course. Proceedings of the Frontiers in Educatio Conference. [in English].

Verrett, D. (2019). How Flipping’ the Classroom Can Improve the Traditional Lecture. The Chronicle of Higher Education, pp.1–15. [in English].

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-09-13

Номер

Розділ

Статті