РЕАЛІЗАЦІЯ ТЕХНОЛОГІЇ “АУДИТОРІЯ ДОГОРИ ДРИҐОМ” ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ З ДИСЦИПЛІНИ “МЕТОДИКА ОЗНАЙОМЛЕННЯ ДІТЕЙ З ДОВКІЛЛЯМ”
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2022.264725Ключові слова:
інноваційна технологія, перевернутий клас, аудиторія догори дриґом, перевернуте навчання, самостійна робота, викладач, здобувач, фахова підготовкаАнотація
Стаття розглядає актуальні питання впровадження технології “Аудиторія догори дриґом” в освітній процес закладу вищої освіти. Впровадження інноваційних технологій в освітній процес визначено як один із провідних шляхів формування професійної компетентності майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти. У роботі теоретично обґрунтовано сутність зазначеної технології, охарактеризовано загальні особливості, узагальнено низку її переваг та недоліків у порівняні з традиційними методами навчання, а також описано можливості її використання під час вивчення нового матеріалу. Проаналізовано дефініції понять “технологія навчання”, “перевернутий клас” та “аудиторія догори дриґом”. У статті також відзначено, що для ефективної реалізації такої технології навчання важливими завданнями викладача є ретельно підготовлене методичне забезпечення самостійної роботи здобувачів.
Посилання
Avshenyuk, N.M., Dyachenko, L.M., Kotun, K.V., Marusinets, M.M., Ogienko, O.I., Sulima, O.V. & Postrigach, N.O. (2017). Zarubizhnyy dosvid profesiynoyi pidhotovky pedahohiv (analitychni materialy) [Foreign experience of professional training of teachers (analytical materials)]. Kyiv, 83 p.[in Ukrainian].
Atroshchenko, T & Zdanevich, L. (2021). Aksiolohichnyy pidkhid u formuvanni polikulturnoyi kompetentnosti maybutnikh vykhovateliv zakladiv doshkilnoyi osvity [Axiological approach in the formation of multicultural competence of future educators of preschool educational establishment]. Youth and market, no. 2 (188), pp.6–11. [in Ukrainian].
Dubaseniuk, O.A., Semenyuk, T.V. & Antonova, O.E. (2003). Profesiyna pidhotovka maybutn№oho vchytelya do pedahohichnoyi diyalnosti (monohrafiya) [Professional preparation of the future teacher for pedagogical activity (monograph)]. Zhytomyr, 193 p. [in Ukrainian].
Popovich, O.M. & Grab, O.V. (2021). Pidhotovka maybutnikh vykhovateliv do formuvannya pervynnykh uyavlen pro pryrodne dovkillya v ditey doshkilnoho viku [Preparation of future educators for the formation of primary ideas about the natural environment in preschool children]. Mukachevo, pp.193–195. [in Ukrainian].
Kalashnyk, V. (2009). Tlumachnyy slovnyk suchasnoyi ukrayinskoyi movy: Zahalnovzhyvana leksyka [Explanatory dictionary of the modern Ukrainian language: Common vocabulary]. 960 p. [in Ukrainian].
Bergmann, J. (2012). Flip your classroom : reach every student in every class every day, p. 112 [in English].
Dumont, A. & Berthiaume, D. (2016). La pйdagogie in-versйe. Enseigner autrement dans le supйrieur avec la classe inversйe. De Boeck Supйrieur s.a., 235 p. [in German].
Garrison, R. (2022). Self-Directed Learning: Toward a Comprehensive Model. Available at: https://doi.org/10.1177/074171369704800103 [in English].
Lage M., G. Platt, and M. Treglia. (2000) Inverting the Classroom: A Gateway to Creating and Inclusive Learning Environment. Journal of Economic Education, 31(1), 30–43 [in English].
Lebrun, M. (2002). Théories et méthodes pédagogiques pour enseigner et apprendre : quelle place pour les TICdans l’éducation, Bruxelles, De Boeck Universite [in Spanish].
Moore, T., R. Miller, B. Self, E. Hamilton, L. Shuman, M. Besterfield-Sacre, & B. Miller (2008). Model-Eliciting Activities: Motivating Students to Apply and Integrate Upper-Level Content in Engineering. Proceedings of the Frontiers in Educatio Conference [in English].
Nesterova, S.A. (2014). Forming of a specialist’s cross-cultural communicative professional competence in the postindustrial society. In the world of scientific discoveries, 9.4 (57), pp.1494–1500 [in English].
Peschel Falko (2010). Offener Unterricht in der Evaluation, 864 p. [in German].
Toto, R. & H. Nguyen. (2009). Flipping the Work Design in an Industrial Engineering Course. Proceedings of the Frontiers in Educatio Conference. [in English].
Verrett, D. (2019). How Flipping’ the Classroom Can Improve the Traditional Lecture. The Chronicle of Higher Education, pp.1–15. [in English].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.