ДІАГНОСТИКА СФОРМОВАНОСТІ ДИРИГЕНТСЬКО-ХОРОВОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МИСТЕЦЬКОГО ПРОФІЛЮ У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ

Автор(и)

  • Юрій Сіка

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2022.264729

Ключові слова:

діагностика, диригентсько-хорова культура, майбутні учителя мистецького профілю, рівні сформованості диригентсько-хорової культури

Анотація

У статті висвітлені результати діагностики сформованості диригентсько-хорової культури майбутніх учителів мистецького профілю у процесі професійної підготовки. Розкрито зміст поетапної діагностики констатувального експерименту, яку склали педагогічні бесіди, анкетування, тестування, усні опитування, творчі завдання, типові різновиди диригентсько-хорової діяльності, експертні оцінки, математичні методи обробки отриманих даних. Визначені рівні сформованості диригентсько-хорової культури майбутніх учителів мистецького профілю, сформульована їх змістова характеристика.

Біографія автора

Юрій Сіка

аспірант кафедри мистецьких дисциплін і методик навчання ДВНЗ “Переяслав-Хмельницького державного педагогічного університету імені Григорія Сковороди”

Посилання

Havran, I. A. (2017). Diahnostyka rivniv sformovanosti kryteriyu “miry proyavu aktyvnoho navchalno-piznavalnoho stavlennya do dyryhentsko-khorovoyi diyalnosti” pedahohichnoyi empatiyi maybutnikh uchyteliv muzyky [Diagnostics of levels of formation of the criterion “measure of manifestation of an active educational and cognitive attitude to conducting and choral activities” of pedagogical empathy of future music teachers]. Scientific Bulletin of Mykolaiv National University named after V. O. Sukhomlynskyi. Pedagogical sciences: a collection of scientific papers. No. 1 (56), Mykolaiv: V. O. Sukhomlynskyi National University, 264 p. [in Ukrainian].

Guziy, N. V. (2004). Osnovy pedahohichnoho profesionalizmu [Basics of pedagogical professionalism: teaching]. Мanual. Kyiv, 156 p. [in Ukrainian].

Matveeva, O. O. (2011). Diahnostyka rezultativ yakosti osvity [Diagnostics of the results of the quality of education]. Pedagogy and psychology. Issue 40(2). pp. 65–72. Available at: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ped (Accessed 06. Feb.2022). [in Ukrainian].

Sika, Y.M. (2020). Dyryhentsko-khorova kultura yak resurs tvorchoho rozvytku maybutnoho muzykanta [Conductor-choir culture as a resource for the creative development of a future musician]. Proceedings of the IV All-Ukrainian Scientific and Practical Conference “Conductor and choral education: synthesis of theory and practice”, Kharkiv, October 29. [in Ukrainian].

Cherkasov, V. F. (2016). Teoriya i metodyka muzychnoyi osvity [Theory and methodology of music education]. Kyiv, 240 р. [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-09-13

Номер

Розділ

Статті