ФОРМУВАННЯ ДИРИГЕНТСЬКО-ХОРОВОЇ ВИКОНАВСЬКОЇ МАЙСТЕРНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2022.265716Ключові слова:
диригентсько-хорові дисципліни, виконавська майстерність, майбутній вчитель музичного мистецтва, вимоги, функціїАнотація
У статті розглянуто формування диригентсько-хорової майстерності майбутнього вчителя музичного мистецтва. Аналізуються сучасні дослідження, що рекомендовані до підготовки з диригентсько-хорового мистецтва майбутнього вчителя музики. У результаті аналізу науково-методичних джерел окреслено вимоги та визначено функції досліджуваного феномену. Отже, диригентсько-хорова виконавська майстерність майбутнього вчителя музичного мистецтва є виявом найвищої форми професійної активності, в його здатності реалізувати власний творчий потенціал на підставі актуалізації системи гуманістичних цінностей.
Посилання
Koziy, O. M. (2016). Metodyka formuvannya obrazno-intonatsiynykh navychok studentiv pedahohichnykh koledzhiv u protsesi vyvchennya dyryhentsko-khorovykh dystsyplin [The method of formation of figurative and intonation skills of students of pedagogical colleges in the process of studying conducting and choral disciplines]. Мonograph. Uman, 160 p. [in Ukrainian].
Kozyr, A. V. (2009). Teoriya ta praktyka formuvannya profesiynoyi maysternosti vchyteliv muzyky v systemi bahatorivnevoyi osvity [Theory and practice of forming the professional skills of music teachers in the system of multi-level education]. Extended abstract of Doctor’s thesis. Kyiv. [in Ukrainian].
Padalka, H.M. (2008). Pedahohika mystetstva (Teoriya i metodyka vykladannya mystets№kykh dystsyplin) [Art pedagogy (Theory and teaching methods of art disciplines)]. Kyiv, 274 p. [in Ukrainian].
Puhalsky, T.D. (2016). Zasoby formuvannya profesiynoyi kompetentnosti vchytelya muzyky u protsesi vyvchennya dyryhentsko-khorovykh dystsyplin [Means of formation of professional competence of a music teacher in the process of studying conducting and choral disciplines]. Proceedings. Ternopil National Pedagogical University named after Volodymyr Hnatyuk. Series: pedagogy. No. 3, pp. 130–135. [in Ukrainian].
Smirnova, T. A. (2018). Khoroznavstvo (istoriya, teoriya, metodyka [Horology (history, theory, methodology)]. Study guide. The third edition, supplemented. Kharkiv, 212 p. [in Ukrainian].
Yaroshevska, L.V. (2020). Dyryhentsko-khorova pidhotovka maybutnoho vchytelya muzychnoho mystetstva v umovakh Novoyi ukrayinskoyi shkoly [Conductor and choral training of the future teacher of musical art in the conditions of the New Ukrainian School]. Educational and methodological manual for students of higher educational institutions specializing in musical art. Mykolaiv, 333 p. [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.