ОСОБЛИВОСТІ ВИКЛАДАННЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ “ПРАКТИЧНИЙ КУРС ОСНОВНОЇ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ” КУРСАНТАМ ПЕРШОГО РОКУ НАВЧАННЯ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2022.265799Ключові слова:
англійська мова, майбутній офіцер-прикордонник, уміння та навички, інтерактивні технології, ігрові методиАнотація
У статті проаналізовано особливості проведення занять із вивчення англійської мови курсантами першого року навчання Національної академії Державної прикордонної служби України імені Богдана Хмельницького; обґрунтовано необхідність використання інтерактивних технологій, ігрових методів навчання з метою формування умінь та розвитку навичок спілкування іноземною мовою. Звертається увага на те, що вивчення іноземних мов є невід’ємною складовою професійної підготовки майбутніх офіцерів-прикордонників з огляду на особливості виконання службових обов’язків у пунктах пропуску через державний кордон України.
Посилання
Derzhavnui kordon – bez movnoho barieru [State border – without language barrier]. Available at: https://dpsu.gov.ua/ua/news/derzhavnij-kordon-bez-movnogo-barjery/ (Accessed 29 July 2022) [in Ukrainian].
Osnovni zasady movnoi pidhotovky osobovoho skladu u systemi Ministerstva Oborony ukrainy [Basic principles of language training of personnel in the system of the Ministry of Defense of Ukraine]. Order of the Ministry of Defense of Ukraine dated August 8, 2019 No. https://nuou.org.ua/assets/documents/osn-zas-mp.pdf [in Ukrainian].
Pometun, O. (2004). Suchasnyi urok. Interaktyvni tekhnolohii navchannia [Modern lesson. Interactive technologies of teaching]. Educational and methodological manual. Kyiv, 192 p. [in Ukrainian].
Robocha prohrama navchalnoi dystsypliny OOK 09. (2022) “Praktychnyi kurs osnovnoi inozemnoi movy” [Working program of the academic discipline OOC 09. “Practical Course of the Main Foreign Language”]. Khmelnytskyi. [in Ukrainian].
Ukrainski viiskovi pochaly navchannia u Velykobrytanii [Ukrainian military started training in the UK]. Available at: https://www.dw.com/uk/ukrainski-viiskovi-pochaly-navchannia-u-velykobrytanii/a-62416939 (Accessed 29 July 2022). [in Ukrainian].
Chaika, O. (2022). Policulturalism and polilingualism in educational environment: educational and upbringing perspectives for foreign language instruction. Youth and market, No. 10(196), p. 95. [in English].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.