ПІДГОТОВКА АНДРОГОГІВ У ЗАРУБІЖНИХ КРАЇНАХ: ІНФОРМАЦІЙНИЙ АСПЕКТ

Автор(и)

  • Тетяна Годецька

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2022.265884

Ключові слова:

андрагог, освіта дорослих, професійна підготовка, професійна компетентність, бакалаврат, магістратура

Анотація

У статті проаналізовано праці українських вчених щодо підготовки андрагогів у зарубіжних країнах. Висвітлено виявлені автором науково й експериментально обґрунтовані перспективні шляхи підготовки андрагогів. Розглянуто інноваційні науково-практичні розробки різних зарубіжних країн (США, Угорщини, Швеції, Грецької Республіки) щодо професійної підготовки андрагогів.

Зарубіжний досвід позитивних ідей з професійної підготовки андрагогів може бути впроваджений в освітню практику України.

Біографія автора

Тетяна Годецька

науковий співробітник відділу наукового інформаційно-аналітичного супроводу освіти Державної науково-педагогічної бібліотеки України імені В. О. Сухомлинського НАПН України

Посилання

Anishchenko, O. V. (2020). Zarubizhnyi dosvid pidhotovky andrahohiv: analiz dysertatsiinykh doslidzhen u haluzi pedahohichnykh nauk v Ukraini [Foreign experience of andragogues training: analysis of dissertations research in the field of pedagogical sciences in Ukraine]. Adult education: theory, experience, perspectives. Vol. 2, pp. 131–150. [in Ukrainian].

Anishchenko, O., Lukianova, L. & Pryima, S. (2017). Neformalna osvita doroslykh – osvitnii trend XXI stolittia [Non-formal education of adults – educational trend of the XXI century]. Native school. No. 11/12, pp. 3–8. [in Ukrainian].

Godetska, T. I. (2022). Navchannia doroslykh v umovakh formalnoi i neformalnoi osvity [Adult education in the conditions of formal and informal education]. Activities of the National Academy of Sciences of Ukraine regarding scientific and methodological support for modernization and reform of education: a review edition. Kyiv, pp. 149–182. [in Ukrainian].

Hodlevska, K. V. (2019). Profesiina pidhotovka andrahohiv v Uhorshchyni [Andragogues professional trainning in Hungary]. Adult education: theory, experience, perspectives. Vol. 2, pp. 138–145. [in Ukrainian].

Lukianova, L. (2019). Pidhotovka andrahohiv dlia systemy osvity doroslykh v Uhorshchyni [Training of andragogues for the adult education system in Hungary]. Edukacja Zawodowa i Ustawiczna. No.4, pp. 231–244. [in Ukrainian].

Postryhach, N. O. (2019). Osoblyvosti zastosuvannia kaskadnoho pidkhodu v osviti doroslykh Hretskoi respubliky [Eculiarities of application of the cascade approach in adult education of the Greek republic]. Adult education: theory, experience, perspectives.Vol. 2, pp. 166–176. [in Ukrainian].

Godetska, T. I. (comp.) (2022). Profesiina pidhotovka pedahohiv: zarubizhnyi dosvid [Professional training of teachers: foreign experience]. Analytical bulletin in the field of education and science: reference bulletion. Kyiv. Vol. 15, pp. 20–37. [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-10-18

Номер

Розділ

Статті