ПРИНЦИПИ ОРГАНІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ЛІЦЕЮ ЯК ОСНОВА ФОРМУВАННЯ ГРОМАДЯНСЬКОЇ АКТИВНОСТІ СТАРШОКЛАСНИКІВ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2022.265885Ключові слова:
громадянська активність старшокласників, освітнє середовище ліцею, загальнонаукові принципи, специфічні принципиАнотація
У статті висвітлюються принципи організації освітнього середовища сучасного ліцею як основи формування громадянської активності старшокласників. Зокрема розкривається зміст поняття “принцип” у психолого-педагогічному контексті, розглядаються загальнонаукові та специфічні принципи, які сприяють формуванню громадянської активності старшокласників.
Посилання
Akymov, D. I. (2004). Stymuliuvannia hromadianskoi aktyvnosti v ukrainskomu suspilstvi yak problema sotsioinzhenernoi diialnosti [Stimulation of civic activity in Ukrainian society as a problem of socio-engineering activities]. Candidate’s thesis. Kharkiv. Available at: http://www.lib.ua-ru.net/diss/cont/335925.html. [in Ukrainian].
Anyshchenko, A. P. (2009). Pedahohichni umovy aktyvizatsii terytorialnoi hromady yak faktora sotsializatsii starshoklasnykiv [Pedagogical conditions for the activation of the territorial community as sick of the socialization of high school students]. Bulletin of the Kharkiv State Academy of Culture. No. 2, рр. 270–277. [in Ukrainian].
Barankov, O. H. (1992). Vospytanye hrazhdanskoy aktyvnosty uchashchykhsya v raznovozrastnykh hruppakh po mestu zhytelstva [Education of civic engagement of students in different age groups at the place of residence]. Candidate’s thesis. Kyiv, 232 р. [in Ukrainian].
Bekh, I. D. (2016). Patriotychne i hromadyanske vykhovannya: punkt zitknennya ta liniya rozmezhuvannya [Patriotic and hromadyanskoe vyhovannya: point zіtknennya and line of demarcation]. Theoretical and methodological problems of raising children and school youth. A collection of scientific works of the Institute of Educational Problems of the National Academy of Sciences of Ukraine. (Book 1). рр. 20–32. [in Ukrainian].
Bohomolova, N. M. (2014). Formuvannya hromadyanyna v systemi zahalnoosvitnikh navchalnykh zakladiv v umovakh rozvytku hromadyanskoho suspilstva v Ukrayini [Formation of the hromada in the system of primordial illuminating primary mortgages in the minds of the development of the hromadyansky suspenstvo in Ukraine]. Scientific notes of Nizhny State University named after M. Gogol. Psychological and pedagogical sciences. No. 4. рр. 76 – 80. [in Ukrainian].
Zhydkova, N. M. (2010). Rozvytok hromadyanskoyi aktyvnosti starshoklasnykiv. [Development of community activity of high school students]. History and jurisprudence. No.31. рр. 4–5. [in Ukrainian].
Zakon Ukrainy “Pro osvitu” [Law of Ukraine “On Education”]. Available at: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/2145-19. [in Ukrainian].
Ekspertna otsinka proektu Kontseptsii hromadianskoi osvity ta vykhovannia v Ukraini [Expert assessment of the draft Concept of Civic Education in Ukraine]. Available at: http://centromonitor.com.ua/_p=1279.html. [in Ukrainian].
Kontseptsiya NUSH [NUS concept]. Available at: https://mon.gov.ua/storage/app/media/zagalna%20serednya/novaukrainska-shkola-compressed.pdf [in Ukrainian]
Nazarchuk, O.A. (2014). Obrazovatelnaya sereda shkoly kak uslovye formyrovanyya hrazhdanskoy aktyvnosty uchashchykhsya [The educational environment of the school as a condition for the formation of civic engagement of students]. Extended abstract of candidate’s thesis. Pyatyhorsk. 25 р.
Semenyuk, L. M. (2006). Psikhologiya grazhdanskoy aktivnosti (osobennosti i usloviya razvitiya) [Psychology of civic activity (features and conditions of development)]. Voronezh, 196 р.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.