ФОРМУВАННЯ МАТЕМАТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ЗАСОБАМИ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ

Автор(и)

  • Ганна Захарова
  • Тетяна Запорожченко

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2022.266373

Ключові слова:

інформаційні технології, початкова школа, математична компетентність, засоби навчання

Анотація

У статті досліджено основні компоненти уроку математики для учнів молодших класів, а також приділено увагу основам компетентнісного підходу у навчанні математики школярів. Розглянуто сучасні підходи щодо використання інформаційних технологій у вивченні математики учнів початкових класів, які впливають на розвиток дітей як творчо вихованих, ефективно мислячих та успішних особистостей. Також у статті визначено основну роль інформаційних технологій, що використовуються у процесі вивчення учнями математики, та їх характеристику.

Біографії авторів

Ганна Захарова

кандидат педагогічних наук,  старший викладач кафедри початкової освіти Криворізького державного педагогічного університету

Тетяна Запорожченко

кандидат педагогічних наук,  доцент кафедри дошкільної та початкової освіти  Національного університету “Чернігівський колегіум” імені Т.Г. Шевченка

Посилання

Bakhmat, N. (2022). Rol tsyfrovykh tekhnolohii u navchanni matematyky uchnivpochatkovykh klasiv [The role of digital technologies in teaching mathematics to primary school students]. Youth and market. no. 2 (200), 2022, pp. 65–71. Available at : http://mir.dspu.edu.ua/article/view/256010/ 253099. [in Ukrainian].

Korovina, V. (2021). Rozvytok kreatyvnykh zdibnostey molodshykh shkolyariv v protsesi formuvannya informatsiyno-komunikatsiynoyi kompetentnosti [Development of creative abilities of junior schoolchildren in the process of formation of information and communication competence]. Methodical manual. Reshetylivka, 32 p. Available at: https://bit. ly/3STiaBU. [in Ukrainian].

Kokhanovska, O. Virtualna doshka yak instrument vizualizatsiyi navchalnoho materialu ta orhanizatsiyi spivpratsi na urokakh tekhnolohiy [Virtual board as a tool for visuali zation of educational material and organization of cooperation in technology lessons]. Available at: https://cutt.ly/eERHJZe. [in Ukrainian].

Rudenko, N.M. (2019). Interaktyvni texnologii navchannya na urokah matematyky u pochatkovi shkoli:vid planuvannya do rezultatu [Interactive learning technologies in mathematics lessons in primary school: from planning to results]. Pedagogical education: theory and practice. Psychology. Pedagogy: a collection of scientific works, no. 32, pp. 22–28. [in Ukrainian].

Rudenko, N., & Shyrokov, D. (2020). Zastosuvannya veb-kvest-tekhnolohiyi u pidhotovtsi maybutnikh uchyteliv pochatkovoyi shkoly [The use of web-quest technology in the training of future primary school teachers]. Young Scientist, 10 (86). pp. 151–157. Available at: https://doi.org/10.32839/2304-5809/2020-10-86-33. [in Ukrainian].

Skvortsova, S. (2021). Matematyka: pidruch. dlya 4 kl. zakl. zahal. sered. osv. [Mathematics: a textbook for 4 classes of general secondary education]. Kharkiv, 136 p. [in Ukrainian].

Skvortsova, S. & Onoprienko, O. (2020). Metodyka navchannya matematyky u 3–4 klasakh zakladiv zahalnoyi serednoyi osvity na zasadakh intehratyvnoho i kompetentnisnoho pidkhodiv [Methods of teaching mathematics in 3–4 grades of general secondary education based on integrative and competence approaches]. Kyiv, 320 p. [in Ukrainian].

Strilets, S.I. & Zaporozhchenko, T.P. (2019). Formuvannia matematychnoi kompetentnosti maibutnoho vchytelia pochatkovykh klasiv zasobamy innovatsiinykh tekhnolohii: monohrafiya [Formation the mathematical competence of future primary teachers by means of innovative technologies: monograph]. Chernihiv, Publ. Desna Polygraph, 204 p. Available at: https://bit.ly/3sJNKYk. [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-11-19

Номер

Розділ

Статті