ФОРМУВАННЯ МАТЕМАТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ЗАСОБАМИ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2022.266373Ключові слова:
інформаційні технології, початкова школа, математична компетентність, засоби навчанняАнотація
У статті досліджено основні компоненти уроку математики для учнів молодших класів, а також приділено увагу основам компетентнісного підходу у навчанні математики школярів. Розглянуто сучасні підходи щодо використання інформаційних технологій у вивченні математики учнів початкових класів, які впливають на розвиток дітей як творчо вихованих, ефективно мислячих та успішних особистостей. Також у статті визначено основну роль інформаційних технологій, що використовуються у процесі вивчення учнями математики, та їх характеристику.
Посилання
Bakhmat, N. (2022). Rol tsyfrovykh tekhnolohii u navchanni matematyky uchnivpochatkovykh klasiv [The role of digital technologies in teaching mathematics to primary school students]. Youth and market. no. 2 (200), 2022, pp. 65–71. Available at : http://mir.dspu.edu.ua/article/view/256010/ 253099. [in Ukrainian].
Korovina, V. (2021). Rozvytok kreatyvnykh zdibnostey molodshykh shkolyariv v protsesi formuvannya informatsiyno-komunikatsiynoyi kompetentnosti [Development of creative abilities of junior schoolchildren in the process of formation of information and communication competence]. Methodical manual. Reshetylivka, 32 p. Available at: https://bit. ly/3STiaBU. [in Ukrainian].
Kokhanovska, O. Virtualna doshka yak instrument vizualizatsiyi navchalnoho materialu ta orhanizatsiyi spivpratsi na urokakh tekhnolohiy [Virtual board as a tool for visuali zation of educational material and organization of cooperation in technology lessons]. Available at: https://cutt.ly/eERHJZe. [in Ukrainian].
Rudenko, N.M. (2019). Interaktyvni texnologii navchannya na urokah matematyky u pochatkovi shkoli:vid planuvannya do rezultatu [Interactive learning technologies in mathematics lessons in primary school: from planning to results]. Pedagogical education: theory and practice. Psychology. Pedagogy: a collection of scientific works, no. 32, pp. 22–28. [in Ukrainian].
Rudenko, N., & Shyrokov, D. (2020). Zastosuvannya veb-kvest-tekhnolohiyi u pidhotovtsi maybutnikh uchyteliv pochatkovoyi shkoly [The use of web-quest technology in the training of future primary school teachers]. Young Scientist, 10 (86). pp. 151–157. Available at: https://doi.org/10.32839/2304-5809/2020-10-86-33. [in Ukrainian].
Skvortsova, S. (2021). Matematyka: pidruch. dlya 4 kl. zakl. zahal. sered. osv. [Mathematics: a textbook for 4 classes of general secondary education]. Kharkiv, 136 p. [in Ukrainian].
Skvortsova, S. & Onoprienko, O. (2020). Metodyka navchannya matematyky u 3–4 klasakh zakladiv zahalnoyi serednoyi osvity na zasadakh intehratyvnoho i kompetentnisnoho pidkhodiv [Methods of teaching mathematics in 3–4 grades of general secondary education based on integrative and competence approaches]. Kyiv, 320 p. [in Ukrainian].
Strilets, S.I. & Zaporozhchenko, T.P. (2019). Formuvannia matematychnoi kompetentnosti maibutnoho vchytelia pochatkovykh klasiv zasobamy innovatsiinykh tekhnolohii: monohrafiya [Formation the mathematical competence of future primary teachers by means of innovative technologies: monograph]. Chernihiv, Publ. Desna Polygraph, 204 p. Available at: https://bit.ly/3sJNKYk. [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.