МЕТОДИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ НАВЧАННЯ ВБУДОВАНИХ СТРУКТУР ДАНИХ МОВИ PYTHON

Автор(и)

  • Тарас Кобильник

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2022.267308

Ключові слова:

основи алгоритмізації та програмування, мова Python, вбудовані структури даних

Анотація

У статті розглядаються деякі проблеми навчання основ алгоритмізації та програмування у шкільному курсі інформатики для учнів старших класів з поглибленим вивченням інформатики. Зокрема, нами звертається увага на вивчення вбудованих структур даних мови Python. Аналізуються методичні особливості навчання учнів таких вбудованих типів даних мови Python, як списки, словники, кортежі, множини. Перспективним напрямом майбутніх розвідок вбачаємо розробку навчально-методичних матеріалів з основ алгоритмізації та програмування з використанням мови Python.

Біографія автора

Тарас Кобильник

кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри інформаційних систем і технологій Національного університету “Львівська політехніка”

Посилання

Informatyka dlia 10–11 klasiv (profilne navchannia) [Informatics for 10–11 grades (profile training)]. Available at: https://mon.gov.ua/storage/app/media/zagalna%20serednya/programy-10-11-klas/2018-2019/01/10-11-profilniy-riven.docx (Accessed 12 May 2022). [in Ukrainian].

Kobylnyk, T., Kohut, U., Sikora, O. & Zhydyk V. (2022). Deiaki problemni aspekty navchannia osnov alhorytmizatsii ta prohramuvannia u shkoli [Some Problemal Aspects of Teaching the Fundamentals of Algorithmization and Programming in School]. “Youth and market”. No. 3–4 (201–202). pp.97–101. [in Ukrainian].

Prokop, Yu.V., Trofymenko, O.H. & Dykyi, O.V. (2021). [Research of Approaches to Teaching the Course “Algorithms and Data Structures” for Computer Science Students]. Academic notes of Tavriya National University Vernadsky V.I. Series: Technical sciences. Vol. 32 (71), Part 1, No 2. pp. 216–220. [in Ukrainian].

Rudenko, V.D., Rechich, N.V. & Potienko, V.O. (2019). Informatics (profile level): a textbook for the 10th grade ofgeneral secondary education institutions. Kharkiv: Ranok Publishing House. 256 p. [in Ukrainian].

Semenykhina, O.V. & Rudenko, Y.О. (2018). Problems of Educating to Programming of Students and Way of Their Overcoming. Information Technologies and Learning Tools. No. 66(4). pp. 54–64. [in Ukrainian].

Goodrich, M., Tamassia, R. & Goldwasser M. (2013). Data Structures and Algorithms in Python. Wiley. 748 p. [in English].

Kent, L. & Hubbard, S. (2015). Data Structures and Algorithms with Python. Springer Cham. 364 p. [in English].

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-11-19

Номер

Розділ

Статті