КОМП’ЮТЕРНА ГРАФІКА: МОЖЛИВОСТІ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У СИСТЕМІ ВИЩОЇ ОСВІТИ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2022.267310Ключові слова:
компʼютерна графіка, вища освіта, міждисциплінарність, інформаційні технології, здобувачі вищої освітиАнотація
Вимоги до сучасної підготовки спеціалістів передбачають акцентування на роботі із інноваційними спеціалізованими програмами. Актуальними залишаються проблеми різносторонньої підготовки фахівців, оскільки творча робота передбачає не тільки технічне виконання, але й інтелектуальну роботу, пов’язану із креативними задумками, дизайнерським мисленням. Обґрунтовано, удосконалено розробки системи міждисциплінарної підготовки здобувачів вищої освіти, яким запропоновано разом із програмним забезпеченням засвоювати базові курси із історії мистецтва, дизайну.
Посилання
Hevko, I. & Kolyasa, P. (2019). Metodyka navchannya kompyuternoyi hrafiky studentiv zakladiv vyshchoyi osvity [Methodology of teaching computer graphics to students of higher education institutions]. Youth & market, 3(170), pp. 6– 12. [in Ukrainian].
Adamu, I., Kanbul, S., Gambo, A. & Zanna, T. (2020). Technical and vocational education teachers computer competencies using artificial intelligence. Journal of Advanced Research in Social Sciences and Humanities, 5(6). https://doi.org/10.26500/jarssh-05-2020-0604 [in English].
Aldhafeeri, F. & Male, T. (2020). Digital technologies in higher education, learning challenges. Encyclopedia of Education and Information Technologies, pp. 608–611. https://doi.org/10.1007/978-3-030-10576-1_250 [in English].
Denysenko, O. (2020). Doslidzhennya ta rozrobka systemy rozpiznavannya tekstu [Research and development of text recognition system]. International scientific e-journal, 11. https://doi.org/10.36074/2663-4139.11.04. [in English].
Fernández-Ahumada, E., Montejo-Gámez, J., SánchezZamora, P., Benlloch-González, M., Ortiz-Medina, L., Beato, M.C. & Taguas, E.V. (2020). Development of professional skills in higher education. New Perspectives on Virtual and Augmented Reality, pp. 64–81. https://doi.org/10.4324/9781003001874-5 [in English].
Koval, Y. (2020). The problems and possibilities of information technologies introduction in public administration. Public administration in the digital economy, 6, pp. 105–121. https://doi.org/10.36690/pade-105 [in English].
Okoye, K., Hussein, H., Arrona-Palacios, A., Quintero, H.N., Ortega, L.O.P., Sanchez, A.L., Ortiz, E.A., Escami- lla, J. & Hosseini, S. (2022). Impact of digital technologies upon teaching and learning in higher education in Latin America: an outlook on the reach, barriers, and bottlenecks. Education and Information Technologies. https://doi.org/10.1007/s10639-022-11214-1 [in English].
Patete, A. & Marquez, R. (2022). Computer Animation Education Online: A Tool to Teach Control Systems Engineering throughout the COVID-19 Pandemic. Education Sciences, 12(4), 253. https://doi.org/10.3390/educsci12040253 [in English].
Suselo, T., Wünsche, B. & Luxton-Reilly, A. (2022). Teaching and learning 3D transformations in introductory computer graphics: A user study. Proceedings of the 17th International Joint Conference on Computer Vision, Imaging and Computer Graphics Theory and Applications, pp. 126–135. https://doi.org/10.5220/0011003100003124 [in English].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.