НОВІ ПІДХОДИ Й ОСОБЛИВОСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ З ДИЗАЙНУ У КНР

Автор(и)

  • Дай Чжен
  • Цзю Дутін

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2022.267372

Ключові слова:

дизайн, анімація, мультимедійні технології, графічний дизайн, професійна підготовка, інформаційні технології, віртуальна реальність

Анотація

У статті подано результати наукового пошуку умов удосконалення професійної підготовки майбутніх фахівців із дизайну у КНР засобами художньо-проєктної діяльності у поєднанні з образотворчими та мультимедійними технологіями. З’ясовано, що розвиток доповненої і віртуальної реальності змусило у процесі професійної підготовки приділити більше уваги новим формам творення художніх дизайн-проєктів за допомогою таких сучасних напрямів, як медіа-фʼюжн, моуш-графіка VR, AR тощо. Швидке реагування на зміни в новітніх дизайн-концепціях і розуміння психолого-педагогічних особливостей професійної підготовки майбутніх дизайнерів дають можливість підвищити якість освітнього процесу, а також здійснити підготовку конкурентоспроможних фахівців, здатних працювати в нових медіа-умовах і віртуальних середовищах.

Біографії авторів

Дай Чжен

аспірант кафедри початкової та професійної освіти Харківського національного педагогічного університету імені Г.С. Сковороди

Цзю Дутін

аспірант кафедри початкової та професійної освіти Харківського національного педагогічного університету імені Г.С. Сковороди

Посилання

Antonovych, Ye. A. (2011). Doslidzhennya syntezu dyzaynu i tekhnolohiy u systemi neperervnoyi dyzayn-osvity [Research on the synthesis of design and technologies in the system of continuous design education]. Scientific notes of Ternopil National Pedagogical University named after Volodymyr Hnatyuk. Art history. No. 2, pp. 205–213. [in Ukrainian].

Bao Tszyhuy (2010). Istoriya kytayskoyi animatsiyi [History of Chinese animation]. Pekin, 311 p. [in Ukrainian].

Horbatyuk, R., Zamora, Ya., Sitkar, S. & Bureha, N. (2022). Tekhnolohiya formuvannya profesionalizmu maybutnikh fakhivtsiv profesiynoyi osvity zasobamy multymediynykh tekhnolohiy [The technology of forming the professionalism of future vocational education specialists by means of multimedia technologies]. Youth & market. No. 5 (203), pp. 29–34. https://doi.org/10.24919/2617-0825.5/203.2022 [in Ukrainian].

Hrynova, V. & Panok, T. (2021). Etnodyzayn ta moderna trayektoriya profesiynoyi pidhotovky maybutnoho vchytelya mystetskykh dystsyplin v umovakh didzhytalizatsiyi suspilstva [Ethnodesign and the modern trajectory of professional training of the future teacher of art disciplines in the conditions of digitalization of society]. Pedagogy of creative personality formation in higher and secondary shools. No. 74 (2), pp. 146–151. [in Ukrainian].

He Yuytsyn (2011). Komunikatsiya u virtualnomu sviti: animatsiyni filmy ta mizhkulturna komunikatsiya [Communication in the virtual world: animated films and intercultural communication]. Pekin, 196 p. [in Ukrainian].

Zhernovnykova, O.A. & Yefimenko, O.V. (2022). Pidhotovka do profesiynoyi samorealizatsiyi maybutnikh dyzayneriv v umovakh dystantsiynoho navchannya [Preparation for professional self-realization of future designers in conditions of distance learning]. Professional education: methodology, theory and technologies. Issue (16), pp. 152–166. [in Ukrainian].

Li Baochuan (2013). “Kytayska shkola”, zvidky pryyshla i kudy yde [“Chinese school“, where it came from and where it is going]. Chinese art. No. 3, pp. 3–4. [in Ukrainian].

Orshanskyi, L.V. & Kotyk, I.V. (2022). Proiektna kultura maibutnikh dyzaineriv yak kliuchovyi chynnyk yikhnoho profesiinoho stanovlennia [Project culture of future designers as a key factor in their professional development]. Collection of scientific works of the Uman State Pedagogical University. (Ed.). O.I. Bezliudnyi. Uman, Vol. 1, pp. 152–159. [in Ukrainian].

Rebenok, V. (2022). Metodolohichni osnovy zastosuvannya informatsiyno-komunikatsiynykh tekhnolohiy maybutnimy vykladachamy profesiynoyi pidhotovky u zakladi vyshchoyi osvity [Methodological foundations of the application of information and communication technologies by future teachers of professional training in a higher education institution]. Youth & market. No. 3–4 (201–202), pp. 14–19. https://doi.org/10.24919/2617-0825.3/201.2022 [in Ukrainian].

Sun Litszyun, Tsi Fenhe, Yan Lyuksin (2009). De doroha animatsiynoyi osvity u koledzhakh ta universytetakh? [Where is the road to animation education in colleges and universities?]. Education and profession. No. 7, pp. 56–57. [in Ukrainian].

Zhang Huiling (2002). History of Chine se animation in the 20th century. Northwest Fine Arts. Evanston. No. 4, pp. 14–18. [in English].

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-11-19

Номер

Розділ

Статті