НОВІ ПІДХОДИ Й ОСОБЛИВОСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ З ДИЗАЙНУ У КНР
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2022.267372Ключові слова:
дизайн, анімація, мультимедійні технології, графічний дизайн, професійна підготовка, інформаційні технології, віртуальна реальністьАнотація
У статті подано результати наукового пошуку умов удосконалення професійної підготовки майбутніх фахівців із дизайну у КНР засобами художньо-проєктної діяльності у поєднанні з образотворчими та мультимедійними технологіями. З’ясовано, що розвиток доповненої і віртуальної реальності змусило у процесі професійної підготовки приділити більше уваги новим формам творення художніх дизайн-проєктів за допомогою таких сучасних напрямів, як медіа-фʼюжн, моуш-графіка VR, AR тощо. Швидке реагування на зміни в новітніх дизайн-концепціях і розуміння психолого-педагогічних особливостей професійної підготовки майбутніх дизайнерів дають можливість підвищити якість освітнього процесу, а також здійснити підготовку конкурентоспроможних фахівців, здатних працювати в нових медіа-умовах і віртуальних середовищах.
Посилання
Antonovych, Ye. A. (2011). Doslidzhennya syntezu dyzaynu i tekhnolohiy u systemi neperervnoyi dyzayn-osvity [Research on the synthesis of design and technologies in the system of continuous design education]. Scientific notes of Ternopil National Pedagogical University named after Volodymyr Hnatyuk. Art history. No. 2, pp. 205–213. [in Ukrainian].
Bao Tszyhuy (2010). Istoriya kytayskoyi animatsiyi [History of Chinese animation]. Pekin, 311 p. [in Ukrainian].
Horbatyuk, R., Zamora, Ya., Sitkar, S. & Bureha, N. (2022). Tekhnolohiya formuvannya profesionalizmu maybutnikh fakhivtsiv profesiynoyi osvity zasobamy multymediynykh tekhnolohiy [The technology of forming the professionalism of future vocational education specialists by means of multimedia technologies]. Youth & market. No. 5 (203), pp. 29–34. https://doi.org/10.24919/2617-0825.5/203.2022 [in Ukrainian].
Hrynova, V. & Panok, T. (2021). Etnodyzayn ta moderna trayektoriya profesiynoyi pidhotovky maybutnoho vchytelya mystetskykh dystsyplin v umovakh didzhytalizatsiyi suspilstva [Ethnodesign and the modern trajectory of professional training of the future teacher of art disciplines in the conditions of digitalization of society]. Pedagogy of creative personality formation in higher and secondary shools. No. 74 (2), pp. 146–151. [in Ukrainian].
He Yuytsyn (2011). Komunikatsiya u virtualnomu sviti: animatsiyni filmy ta mizhkulturna komunikatsiya [Communication in the virtual world: animated films and intercultural communication]. Pekin, 196 p. [in Ukrainian].
Zhernovnykova, O.A. & Yefimenko, O.V. (2022). Pidhotovka do profesiynoyi samorealizatsiyi maybutnikh dyzayneriv v umovakh dystantsiynoho navchannya [Preparation for professional self-realization of future designers in conditions of distance learning]. Professional education: methodology, theory and technologies. Issue (16), pp. 152–166. [in Ukrainian].
Li Baochuan (2013). “Kytayska shkola”, zvidky pryyshla i kudy yde [“Chinese school“, where it came from and where it is going]. Chinese art. No. 3, pp. 3–4. [in Ukrainian].
Orshanskyi, L.V. & Kotyk, I.V. (2022). Proiektna kultura maibutnikh dyzaineriv yak kliuchovyi chynnyk yikhnoho profesiinoho stanovlennia [Project culture of future designers as a key factor in their professional development]. Collection of scientific works of the Uman State Pedagogical University. (Ed.). O.I. Bezliudnyi. Uman, Vol. 1, pp. 152–159. [in Ukrainian].
Rebenok, V. (2022). Metodolohichni osnovy zastosuvannya informatsiyno-komunikatsiynykh tekhnolohiy maybutnimy vykladachamy profesiynoyi pidhotovky u zakladi vyshchoyi osvity [Methodological foundations of the application of information and communication technologies by future teachers of professional training in a higher education institution]. Youth & market. No. 3–4 (201–202), pp. 14–19. https://doi.org/10.24919/2617-0825.3/201.2022 [in Ukrainian].
Sun Litszyun, Tsi Fenhe, Yan Lyuksin (2009). De doroha animatsiynoyi osvity u koledzhakh ta universytetakh? [Where is the road to animation education in colleges and universities?]. Education and profession. No. 7, pp. 56–57. [in Ukrainian].
Zhang Huiling (2002). History of Chine se animation in the 20th century. Northwest Fine Arts. Evanston. No. 4, pp. 14–18. [in English].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.