ВИКОРИСТАННЯ ДОШКИ MIRO ЯК ЗАСІБ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ НАВЧАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ У ФАХОВОМУ КОЛЕДЖІ

Автор(и)

  • Наталія Буряченко

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2022.268506

Ключові слова:

інформаційно-комунікаційні технології; онлайн-дошка Miro; засіб навчання; дистанційне навчання; студенти фахового коледжу

Анотація

У статті розглянуто питання оптимізації дистанційної освіти засобами інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ), що завоювали прихильність освітян усього світу. Значна увага наділяється розгляду освітнього потенціалу онлайн-дощок як робочого простору з низкою освітніх функцій. Здійснено аналіз переваг і недоліків застосування онлайн-дошки Miro під час занять англійською мовою та досліджено можливості її застосування у розвитку ключових мовленнєвих навичок на заняттях з англійської мови. З’ясовано, що переваги дощок суттєво перевищують їх недоліки, головним серед яких визнається необхідність придбання платної версії програм.

Біографія автора

Наталія Буряченко

викладач англійської мови, комісія гуманітарних і соціально-економічних дисциплін Відокремлений структурний підрозділ “Фаховий коледж “Політехніка” Державного університету економіки і технологій”

Посилання

Alieksieieva, S., Aristova, N., Malykhin, O. & Popov, R. (2022). Dydaktychni formy orhanizatsii osvitnoho protsesu suchasnoho zakladu osvity [Didactic forms of organizing the educational process of a modern educational institution]. Actual issues in modern science, No. 1, pp. 339–347. [in Ukrainian].

Kuzmenko, O., Lisova, Yu. & Novik, K. (2022). Vykorystannia osvitnoho potentsialu onlain-doshokv aspekti rozvytku dialohichnoho movlennia uchniv [Using the educational potential of online boards in the aspect of developing students’ dialogic speech]. Actual issues of Humanities, issue 49, Vol. 1, pp. 270–279. [in Ukrainian].

Malykhin, O. & Yarmolchuk, T. (2020). Perspektyvy rozvytku tsyfrovoi kompetentnosti vykladachiv za dopomohoiu 3d virtualnoho navchalnoho seredovyshcha v systemi bezperervnoi osvity yak osnova uspishnoi profesiinoi diialnosti [Prospects for the development of digital competence of teachers using a 3D virtual learning environment in the system of continuing education as a basis for successful professional activity]. Collection of scientific papers of Kamianets-Podilsky Ivan Ogienko National University. Series: Social and pedagogical, issue 34, pp. 123–134. [in Ukrainian].

Metodyka vykladannia inozemnykh mov u serednikh navchalnykh zakladakh: pidruchnyk za red. S. Nikolaievoi (2002). [Methods of teaching foreign languages in secondary educational institutions: textbook – edited by S. Nikolaieva]. Kyiv, 328 p. [in Ukrainian].

Myskiv, I. (2021). Novi pidkhody do vykorystannia instrumentiv navchannia v umovakh dystantsiinoi osvity [New approaches to the use of learning tools in the conditions of distance education]. Youth and market, No. 5 (191), pp. 119–123. [in Ukrainian].

Synekop, O. (2011). Metodyka interaktyvnoho navchannia anhliiskoho pysemnoho movlennia maibutnikh fakhivtsiv z informatsiinoi bezpeky z vykorystanniam kompiuternykh tekhnolohii [Methodology of interactive teaching of English written speech to future information security specialists using computer technologies]. Extended abstract of candidate’s thesis. Kyiv, 23 p. [in Ukrainian].

Stepanyshena, O. (2022). Vykorystannia multymediinykh tekhnolohii v umovakh zmishanoho navchannia pid chas vykladannia inozemnoi movy u vyshchii shkoli [The use of multimedia technologies in the conditions of mixed learning during the teaching of a foreign language in higher education]. Pedagogical discourse, issue 32, pp. 16–22. [in Ukrainian].

Cherchata, L. (2021). Vykorystannia servisiv Google u navchanni inozemnoi movy studentiv nespetsialnykh fakultetiv [Using Google services in teaching a foreign language to students of non-specialized faculties]. Youth and market, No. 4 (190), pp. 51–56. [in Ukrainian].

Collis, B. & Moonen, J. (2001). Flexible learning in a digital world: experiences and expectations. London: Kogan Page Limited. [in English].

Mc Gee, P. & Reis, A. (2012). Blended Course Design: A Synthesis of Best Practices. Journal of Asynchronous Learning Networks, 16 (4), 7–22. [in English].

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-01-26

Номер

Розділ

Статті