ВИКОРИСТАННЯ ОНЛАЙН-ІГОР ВЧИТЕЛЯМИ ЗАКЛАДІВ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ: ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2022.268971Ключові слова:
підприємницька компетентність; підприємництво; онлайн-ігри; серйозні ігриАнотація
Розбудова успішної держави та суспільства неможлива без якісної всебічної освіти її громадян, які здатні реагувати на потреби сучасного людства, економіки, орієнтуватись у ринку праці, швидко й ефективно реагувати на виклики часу, створювати економічний, правовий, етичний потенціал, володіти сучасними інформаційно-цифровими технологіями задля власного та суспільного зростання та застосувати їх розвитку. У статті розглянуто окремі аспекти поняттєво-категоріального апарату серйозних онлайн-ігор. Подано та розглянуто, на предмет формування в учнів підприємницької компетентності, ефективні засоби дистанційного навчання: навчальні онлайн-ігри (симулятори, стратегії, рольові ігри) з питань економіки й підприємництва. Також проаналізовано можливості використання онлайн-ігор вчителями з метою вдосконалення підприємницької освіти у загальноосвітній школі.
Посилання
Lisbon European Council 23 And 24 March (2000). Presidency Conclusions. Available at: https://www.europarl.europa.eu/summits/lis1_en.htm (Accessed 20 August 2022) [in English].
Green Paper. Entrepreneurship in Europe. (2003). 31 р. Available at: https://ondernemerschap.panteia.nl/pdf-ez/m200303.pdf (Accessed 20 August 2022) [in English].
Recommendation of the European Parliament and of the Council. (2006). Available at: https://eur-lex.europa.eu/legal-content/EN/TXT/?uri=celex%3A32006H0962. (Accessed 20 August 2022) [in English].
European Commission/EACEA/Eurydice (2016). Entrepreneurship Education at School in Europe. Eurydice Report. Luxembourg: Publications Office of the European Union. Available at: https://publications.europa.eu/resource/cellar/74a7d356-dc53-11e5-8fea-01aa75ed71a1.0001.02/DOC_1. (Accessed 20 August. 2022) [in English].
European Commission. (2016). A new skills agenda for Europe. Available at: https://community.oecd.org/docs/DOC-131502 (Accessed 20 August 2022) [in English].
Bacigalupo, M, Kampylis, P, Punie, Y. & Van Den Brande, L. (2016). EntreComp: The Entrepreneurship Competence Framework. Luxembourg, Publications Office of the European Union. Available at: https://publications.jrc.ec.europa.eu/repository/handle/JRC101581 (Accessed 20 August 2022) [in English].
Clark, C. (1970). Abt Serious Games. New York: Viking, 176 p. [in English].
Chen, S., & Michael, D. (2005). Serious games: games that educate, train and inform. USA, Thomson Course Technology. 287 p. [in English].
Anna, Åkerfeldt & Staffan, Selander (2011). Exploring educational video game design: meaning potentials and implications for learning. Handbook of Research on Improving Learning and Motivation through Educational Games: Multidisciplinary. 2011, pp. 1004–1018. DOI: 10.4018/978-1-60960-495-0.ch046). (Accessed 20 August 2022) [in English].
Johannes Breuer, Gary Bente. (2010). Why so serious? On the relation of serious games and learning. Journal for Computer Game Culture. No. 4 (1), pp. 7–24. Available at: https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-00692052/document. (Accessed 20 August 2022) [in English].
Ritterfeld, U. & Weber, R. (2006). Video Games for Entertainment and Education. In P. Vorderer & J. Bryant (Eds.), Playing video games: Motives, responses, and consequences. Lawrence Erlbaum Associates Publishers. pp. 399–413. [in English].
Ratan, R. & Ritterfeld, U. (2009). Classifying Serious Games. In Ritterfeld, U., Cody, M., and Vorderer, P. Serious Games: Mechanisms and Effects. New York/London: Routledge
Kinakh, N. & Rubliova, N. (2021). Tsyfrova kompetentnist yak umova formuvannia profesiino-pedahohichnoho pidpryiemnytstva pedahoha [Digital competence as a condition for the formation ofprofessional and pedagogical entrepreneurship teacher]. No. 5–6. pp. 123–129. [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.