ВИКОРИСТАННЯ МУЛЬТТЕРАПІЇ У РОБОТІ ЗІ СТРАХАМИ

Автор(и)

  • Зоряна Борисенко
  • Валентина Стець

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2022.271000

Ключові слова:

страх; діти молодшого шкільного віку; корекція; анімація; мульттерапія

Анотація

У статті розглядається метод мульттерапії у корекції страхів дітей. Описуються основні форми та методи роботи з молодшими школярами із використанням мультфільмів. Відзначено, що при правильній організації переглядів вони стають неоціненними помічниками при корекції і профілактиці дитячих страхів, сприяючи посиленню адаптивних можливостей дитини, розвитку творчих і комунікативних здібностей, підвищенню самооцінки і впевненості у собі. Описано специфіку застосуванння “мульттерапії” для корекції страхів молодших школярів.

Біографії авторів

Зоряна Борисенко

кандидат психологічних наук, доцент кафедри психології Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка

Валентина Стець

кандидат філософських наук, доцент кафедри психології Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка

Посилання

Vavilova, A.S. (2020). Psykholohichni osoblyvosti strakhiv molodshykh shkoliariv [Psychological features of fears of younger schoolchildren]. A collection of scientific works of Ivan Ohiyenko National University of Psychology, Institute of Psychology named after H.S. Kostyuk of the National Academy of Sciences of Ukraine. Issue 1. Vol. 1. pp. 140–144. [in Ukrainian].

Vasylevska, O. & Dvornichenko, L. (2020). Kazkoterapiia yak zasib psykholohichnoi roboty z riznymy vikovymy katehoriiamy [Fairytale therapy as a means of psychological work with different age categories]. Bulletin of Lviv University. “Psychological Sciences” series. Vol. 6. pp. 24–31. [in Ukrainian].

Vasylieva, O. (2013). Vykorystannia multyplikatsiinykh kartyn i rozvyvalnykh filmiv u roboti z ditmy: vzaiemozviazok innovatsiinykh tekhnolohii [The use of cartoons and educational films in working with children: the relationship of innovative technologies]. Kindergarten (periodical edition).Vol. 6 (678). pp. 1–15. [in Ukrainian].

Kaminska, O.V. (2018). Problema dytiachykh strakhiv u doslidzhenniakh vitchyznianykh ta zarubizhnykh naukovtsiv [The problem of the children’s fears in the research of domestic and foreign scientists]. Psychological journal. Vol. 4. pp. 86–104. [in Ukrainian].

Kovalevska, A.O. (2013). Efektyvnist vykorystannia zasobiv obrazotvorchoi diialnosti dlia psykhokorektsii strakhiv molodshykh [Effectiveness of using the means of visual activity for psychocorrection of fears of younger people]. Scientific Bulletin of Mykolaiv State University named after Vasyl Sukhomlynskiy. Series: Pedagogical sciences. Vol. 2. Issue 10. pp. 151–155. [in Ukrainian].

Sylko, R.M. (2014). Mult-terapiia yak tekhnolohiia vykhovannia ditei [Cartoon therapy as a technology of raising children]. Active cartoon therapy. Series: Pedagogical sciences. No. 120. pp. 188–190. [in Ukrainian].

Soroka, O.V. (2014). Art-terapiia: teoriia i praktyka: navchalno-metodychnyi posibnyk [Art therapy: theory and practice: educational and methodological manual]. Ternopil, 195 p. [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-01-26

Номер

Розділ

Статті