ОСОБЛИВОСТІ МЕХАНІЗМУ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНФОРМАТИКИ

Автор(и)

  • Наталія Гродзь

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2022.271003

Ключові слова:

професійна підготовка; майбутні учителі; освіта; заклади освіти; учителя інформатики

Анотація

 

Доведено, що на сьогоднішній день дистанційна освіта стала невід’ємною частиною процесу професійної підготовки майбутніх учителів інформатики в умовах всесвітньої пандемії. Визначено, що суб’єктом механізму дистанційної підготовки майбутніх учителів у закладах вищої освіти є соціально-економічні системи у вигляді закладів вищої освіти, які проводять професійну підготовку майбутніх учителів з використанням нових інформаційно-комунікаційних технологій.

Біографія автора

Наталія Гродзь

аспірантка кафедри педагогіки та інноваційної освіти Національного університету “Львівська політехніка”

Посилання

Halstead, V. (2003). Teacher Education in England: analysing change through scenario thinking. European Journal of Teacher Education. Vol. 26 (1). pp. 63–75. [in English].

Knobbs, C.G. & Grayson, D.J. (2012). An approach to developing independent learning and non-technical skills amongst final year mining engineering students. European Journal of Engineering Education. Vol. 37 (3). pp. 307–320. [in English].

Levovytskyi, T. (2011). Profesiyna pidhotovka i pratsya vchyteliv [Professional training and work of teachers: scientific publication]. Translation from Polish A. Ivashko. Kyiv – Mariupol, 119 p. [in Ukrainian].

Istoriya zarubizhnoyi pedahohiky: konspekt lektsiy (2020). (Ed.). L.V. Malyar, M.I. Kukhta. Uzhhorod, 64 p. [in Ukrainian].

Hrynova, V.M. (1998). Formuvannya pedahohichnoyi kultury maybutnoho vchytelya [Formation of pedagogical culture of the future teacher] (teoretychnyy ta metodychnyy aspekty). Kharkiv, 300 p. [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-01-26

Номер

Розділ

Статті