ОСОБЛИВОСТІ МЕХАНІЗМУ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНФОРМАТИКИ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2022.271003Ключові слова:
професійна підготовка; майбутні учителі; освіта; заклади освіти; учителя інформатикиАнотація
Доведено, що на сьогоднішній день дистанційна освіта стала невід’ємною частиною процесу професійної підготовки майбутніх учителів інформатики в умовах всесвітньої пандемії. Визначено, що суб’єктом механізму дистанційної підготовки майбутніх учителів у закладах вищої освіти є соціально-економічні системи у вигляді закладів вищої освіти, які проводять професійну підготовку майбутніх учителів з використанням нових інформаційно-комунікаційних технологій.
Посилання
Halstead, V. (2003). Teacher Education in England: analysing change through scenario thinking. European Journal of Teacher Education. Vol. 26 (1). pp. 63–75. [in English].
Knobbs, C.G. & Grayson, D.J. (2012). An approach to developing independent learning and non-technical skills amongst final year mining engineering students. European Journal of Engineering Education. Vol. 37 (3). pp. 307–320. [in English].
Levovytskyi, T. (2011). Profesiyna pidhotovka i pratsya vchyteliv [Professional training and work of teachers: scientific publication]. Translation from Polish A. Ivashko. Kyiv – Mariupol, 119 p. [in Ukrainian].
Istoriya zarubizhnoyi pedahohiky: konspekt lektsiy (2020). (Ed.). L.V. Malyar, M.I. Kukhta. Uzhhorod, 64 p. [in Ukrainian].
Hrynova, V.M. (1998). Formuvannya pedahohichnoyi kultury maybutnoho vchytelya [Formation of pedagogical culture of the future teacher] (teoretychnyy ta metodychnyy aspekty). Kharkiv, 300 p. [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.