ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ДО РОЗВИТКУ СЛОВЕСНОЇ ТВОРЧОСТІ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ

Автор(и)

  • Вікторія Іванова

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2022.271015

Ключові слова:

педагогічні умови; готовність майбутнього вихователя; словесна творчість дітей дошкільного віку; рефлексивна діяльність

Анотація

У статті визначено та обґрунтовано педагогічні умови формування готовності майбутніх вихователів до розвитку словесної творчості дітей дошкільного віку. Описано шляхи реалізації запропонованих педагогічних умов у освітньому процесі ЗВО.

Встановлено, що педагогічними умовами формування готовності майбутніх вихователів до розвитку словесної творчості дітей дошкільного віку є: 1) орієнтація здобувачів на власну творчість та розвиток словесної творчості дітей дошкільного віку; 2) систематизація, збагачення та інтеграція знань, вироблення вмінь, необхідних для розвитку словесної творчості дітей дошкільного віку; 3) включення здобувачів до дослідницької, практичної та рефлексивної діяльності з розвитку словесної творчості дітей дошкільного віку.

Запропоновано стрижневі ідеї формування готовності здобувачів до роботи з розвитку словесної творчості дітей дошкільного віку.

Біографія автора

Вікторія Іванова

доктор педагогічних наук, доцент, професор кафедри дошкільної та спеціальної освіти Мукачівського державного університету

Посилання

Dus, N.A. (2008). Formuvannia kultury pedahohichnoho spilkuvannia u studentiv humanitarno-pedahohichnoho koledzhu [Formation of the culture of pedagogical communication among students of the Humanities and Pedagogical College]. Candidate’s thesis. Vinnytsia, 200 p. [in Ukrainian].

Ziaziun, I.A. (1996). Filosofski proektsii osvity y osvitnikh tekhnolohii [Philosophical projections of education and educational technologies]. Path of education, 1, pp. 4–9. [in Ukrainian].

Kuleshova, V.V. (2007). Formuvannia poshukovo-doslidnytskykh umin maibutnikh inzheneriv-pedahohiv [Formation of research skills of future engineers-teachers]. Kharkiv. [in Ukrainian].

Liapunova, V. & Zheinova, S. (2021). Vykorystannia metodiv formuvannia tvorchykh yakosteimaibutnikh vykhovateliv u protsesi profesiinoi pidhotovky [Use of methods of formation of creative qualities of future educators in the process of professional training]. Youth and market, No. 4 (190), pp. 29–34. [in Ukrainian].

Marusynets, M.M. (2010). Profesiina refleksiia yak chynnyk samovdoskonalennia osobystosti maibutnoho pedahoha [Professional reflection as a factor of self-improvement of the future teacher's personality]. Pedagogical discourse, 8, pp. 115–118. [in Ukrainian].

Skomorovska, I. (2017). Vykorystannia innovatsiinykh tekhnolohii u profesiinii pidhotovtsi maibutnikh vykhovateliv DNZ [The use of innovative technologies in the training of future educators]. Educational space of Ukraine, 11, pp. 104–109. [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-01-26

Номер

Розділ

Статті