МЕТОДИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ СТВОРЕННЯ ЕЛЕКТРОННОГО НАВЧАЛЬНОГО КУРСУ З ДИСЦИПЛІНИ “ІНОЗЕМНА МОВА (АНГЛІЙСЬКА, РІВЕНЬ В1) ЗА ПРОФЕСІЙНИМ СПРЯМУВАННЯМ” ДЛЯ СТУДЕНТІВ-МАЙБУТНІХ ЕКОНОМІСТІВ ПЕРШОГО (БАКАЛАВРСЬКОГО) РІВНЯ ВИЩОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

  • Оксана Тинкалюк
  • Ярослав Думашівський
  • Віра Чорній

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2022.271032

Ключові слова:

дистанційне навчання; електронний навчальний курс; цифрова грамотність; ІТ-компетентність; інформаційні технології; заклади вищої освіти; професійна комунікативна компетентність

Анотація

У статті аналізуються методичні особливості створення електронного навчального курсу “Іноземна мова (англійська, рівень В1) за професійним спрямуванням”, який був реалізований під час здійснення дистанційного навчання в умовах карантину. Розкрито сутність поняття “електронний навчальний курс”, визначено його основні характеристики та структуру, систему оцінювання і контролю виконання всіх видів навчальної діяльності студентів. Охарактеризовано головні методичні правила змішаної форми навчання дистанційного курсу. Описано позитивні моменти використання освітньої платформи MOODLE, для вивчення іноземної мови студентами економічних спеціальностей. Відзначено затребуваність високого рівня цифрової грамотності та ІТ-компетентності з боку викладачів та студентів.

Біографії авторів

Оксана Тинкалюк

кандидат педагогічних наук, доцент кафедри іноземних мов для природничих факультетів Львівського національного університету імені Івана Франка

Ярослав Думашівський

кандидат філологічних наук, доцент кафедри іноземних мов для природничих факультетів Львівського національного університету імені Івана Франка

Віра Чорній

кандидат педагогічних наук, доцент кафедри іноземних мов для природничих факультетів Львівського національного університету імені Івана Франка

Посилання

Bardadym, О. (2022). Formuvannia informatsiino-tsyfrovoi kompetentnosti vykladachiv pryrodnychyh nauk: integrovanyi pidhid [Formation of natural sciences teachers’ information-and-digital competence: an integrated approach]. Youth and market. No. 7–8 (205–206), pp. 138–139. [in Ukrainian].

Vykhrushch, N.B., Kushpit, U.V., Sologub, L.V. & Tynkaliuk, O.V. (2022). Elektronnyi kurs “Inozemna mova (anhliiska)” dlia studentiv ekonomichnoho fakultetu, riven В1 [Electronic course “The Foreign language (English)” for students of the Faculty of Economics, level B1]. Lviv. Available at: https://e-learning.lnu.edu.ua/course/view.php?id=2289 [in Ukrainian].

Karasiuk, V. & Hlynianskyi, S. (2017). Organizatsia dystantsiinoi osvity v Natsionalnomu jurysychnomu universyteti imeni Jaroslava Mudroho [Organization of distance education at the Yaroslav Mudryi National Law University]. Innovative computer technologies in higher education: Proceedings of the 9th scientific and practical conference. Lviv, November 21–23, 2017. Lviv: Shevchenko Scientific Society Publishing House, pp. 36–42. [in Ukrainian].

Kauk, V.I. & Grebeniuk, V.O. (2018). Jakist ta interes – osnovniі konkurentni perevagy dystantsiinogo navchannia [Quality and interest – the main competitive advantages of distance learning]. Proceedings of the I All-Ukrainian Scientific and Practical Conference “Distance Education: Realities and Prospects” (December 12, 2018, Kharkiv). Kharkiv: KHNPU named after H.S. Skovoroda, pp. 30–33. [in Ukrainian].

Morze, N.V. & Glazunova, O.G. (2008). Struktura elektronnoho navchalnoho kursu na bazi platformy dystantsiinoho navchannia [Structure of an e-learning course based on a distance learning platform]. Computer at school and home. No. 5. pp. 12–19. [in Ukrainian].

Morze, N.V., Glazunova, O.G. & Mokriev, M.V. (2016). Metodyka stvorennia elektronnogo navchalnogo kursu (na bazi platformy dystantsiinogo navchannia Moodle 3) [Methodology of creating an e-learning course (based on the Moodle 3 distance learning platform): Study guide]. Kyiv, 240 p. [in Ukrainian].

Orhanizatsia dystantsiinogo navchannia u Lvivskomu natsionalnomu universyteti imeni Ivana Franka [Organization of distance learning at Ivan Franko National University of Lviv]. Available at: https://lnu.edu.ua/orhanizatsiia-dystantsiynoho-navchannia-u-l-vivs-komu-natsional-nomu-universyteti-imeni-ivana-franka/ (Accessed 23 Nov 2022) [in Ukrainian].

Savluk, О. (2022). Kompiuterna grafika: mozhlyvosti informatsiinyh tehnolohii u systemi vyshchoi osvity [Computer graphics: possibilities of information technologies in the system of higher education]. Youth and market. No. 7–8 (205–206), pp. 53–54. [in Ukrainian].

Sylabus z navchalnoi dystsypliny “Inozemna mova (anhliiska, riven В1)”, dlia zdobuvachiv ekonomichnyh spetsialnostey [Syllabus of the discipline “The Foreign language (English, level B1)”, for applicants of specialties: 051 Economics, 071 Accounting and Taxation, 072 Finance, Banking and Insurance, 073 Management, 075 Marketing, 076 Entrepreneurship, Trade and Exchange Activities, for the first and second year students of the Faculty of Economics]. Lviv. 2021, 17 p. [in Ukrainian].

Allan, M. (1992). Teaching English with Video. London: Longman, 400 p. [in English].

Cooper, R. (1991). Video, Resource Books for Teachers Series. Editor. A. Maley. Oxford, NY, Toronto, Delhi: Oxford University Press, 112 p. [in English].

Evans, V. (2007). Round Up 5. English Grammar Practice. Pearson Education Limited, 208 p. [in English].

Heyderman, E. & May, P. (2010). Cambridge Complete PET (Student’s Book & Work Book). Cambridge: Cambridge University Press, 239 p. [in English].

Tomalin, B. (1990). Video in the English Class: Techniques for successful teaching. London: BBC English, 530 p. [in English].

Trappe, T., & Tullis, G. (2004). Intelligent business. / Intermediate/. Pearson Education Limited, 178 p. [in English].

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-01-26

Номер

Розділ

Статті