ІННОВАЦІЙНИЙ ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНИЙ ПОТЕНЦІАЛ СУЧАСНОГО МУЗИЧНОГО КЕРІВНИКА

Автор(и)

  • Ярослава Бардашевська

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2023.272751

Ключові слова:

професійна діяльність; сучасний музичний педагог; інноваційні методики; музичне виховання дошкільників; освітній процес

Анотація

У статті охарактеризовано інноваційну фахову діяльність музичного керівника, що є основою новітньої мистецької освіти у дошкільних закладах, сутність якої полягає в оновленні педагогічної роботи. Зʼясовано, що відповідні особистісні якості та мотивація, оволодіння інноваційною компетентністю здатні забезпечити комплексність і системність у новаторський діяльності, а залучення педагога до сучасної інноваційної діяльності сприяє розвитку його творчого та педагогічного потенціалу. Доведено, що впровадження нововведень у традиційну систему освіти вимагає достатньо високого рівня педагогічної творчості та майстерності.

Біографія автора

Ярослава Бардашевська

кандидат мистецтвознавства, доцент кафедри методики музичного виховання та диригування Навчально-наукового інституту мистецтв Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника

Посилання

Bazovyi komponent doshkilnoi osvity [Basic component of preschool education]. Kyiv, 2021. Available at: https://ezavdnz.mcfr.ua/book?bid=37876 (Accessed 26 Dec. 2022). [in Ukrainian].

Vorozhbit-Horbatiuk, V. (2021). Kohnityvnyi komponent innovatsiinoi pedahohichnoi diialnosti vchytelia [Cognitive component of innovative pedagogical activity of a teacher]. Youth and market. Drohobych, No. 9/195, pp. 6–10. [in Ukrainian].

Hao Iiuan. (2016). Zmist ta struktura innovatsiinoho potentsialu pedahohiv-muzykantiv [Content and structure of innovative potential of music teachers]. Scientific notes of Nizhyn State University. Nikolai Gogol. Psychological and pedagogical sciences. No. 3, pp. 11–15. [in Ukrainian].

Zhyhal, Z. (2014). Analiz innovatsiinoi pedahohichnoi diialnosti vchytelia muzyky [Analysis of innovative pedagogical activity of a music teacher]. Scientific notes of Kirovohrad State Pedagogical University named after Volodymyr Vynnychenko. Ser. : Pedagogical sciences. Vol. 133 (1). pp. 116–122. [in Ukrainian].

Labunets, V. (2019). Pedahohichni umovy pidhotovky maibutnikh uchyteliv muzychnoho mystetstva do innovatsiinoi diialnosti [Pedagogical conditions of preparation of future teachers of music art for innovative activity]. Pedagogical education: theory and practice. Vol. 26 (2), pp. 106–112. [in Ukrainian].

Mashkina, L. (2014). Formuvannia innovatsiinoi osvitnoi kultury maibutnoho pedahoha DNZ [Formation of innovative educational culture of the future teacher of secondary schools]. Educational space of Ukraine. Vol. 3. pp. 82–87. [in Ukrainian].

Nesterenko, V.I. (2017). Vykorystannia pedahohichnykh innovatsii v muzychno-estetychnomu vykhovanni doshkilnykiv [The use of pedagogical innovations in the musical and aesthetic education of preschoolers]. Taurian Bulletin of Education. No. 2. pp. 64–73. [in Ukrainian].

Pliushchyk, Ye.V. (2013). Zmistova kharakterystyka poniattia “innovatsiine myslennia vchytelia muzyky” [Content characteristic of the concept of “innovative thinking of a music teacher”]. Scientific notes Nizhyn State University named after Mykola Gogol. Ser. : Psychological and pedagogical sciences. No. 1. pp. 53–55. [in Ukrainian].

Popovych, N.M. (2012). Innovatsiini pidkhody u strukturi profesiinoi pidhotovky maibutnoho vchytelia muzyky [Innovative approaches in the structure of professional training of future music teachers]. Bulletin of Taras Shevchenko National University of Luhansk. Pedagogical sciences. No. 22 (6). pp. 69–76. [in Ukrainian].

Pushkar, L. (2019). Innovatsiini tekhnolohii aktyvnoho navchannia muzyky v doshkilnii osviti. [Innovative technologies of active music learning in preschool education]. Pedagogical sciences: theory, history, innovative technologies. No. 9, pp. 287–299. [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-03-02

Номер

Розділ

Статті