ПРОФЕСІЙНИЙ САМОРОЗВИТОК МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА

Автор(и)

  • Ольга Стрілець

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2023.273192

Ключові слова:

професійний саморозвиток; мотиви; майбутній учитель образотворчого мистецтва; науково-методологічні підходи

Анотація

У статті розглянуто проблеми саморозвитку майбутнього вчителя образотворчого мистецтва. Проаналізовано науково-методичну літературу з питань професійного саморозвитку майбутнього вчителя образотворчого мистецтва. За результатами аналізу науково-методичної літератури визначено й охарактеризовано методологічні підходи в контексті аксіологічного, субʼєктно-особистісного, креативно-рефлексивного, творчо-діяльнісного підходів.

Біографія автора

Ольга Стрілець

кандидат педагогічних наук, доцент кафедри мистецьких дисциплін і методик навчання Університет Григорія Сковороди в Переяславі

Посилання

Bekh, I. (2015). Samorozvytok i protses samorealizatsiyi osobystosti [Self-development and the process of self-realization of the individual]. Methodist. No. 11 (47). pp. 18–26. [in Ukrainian].

Kovalchuk, V. (2011). Profesiynyy samorozvytok maybutnoho fakhivtsya [Professional self-development of the future specialist]. Monograph. Zhytomyr, 204 p. [in Ukrainian].

Kuzikova, S. (2011). Psykholohiya samorozvytku [Psychology of self-development: teaching]. Sumy, 149 p. [in Ukrainian].

Piddyachy, V. (2015). Obgruntuvannya sutnosti profesiynoho samorozvytku maybutnoho pedahoha [Justification of the essence of professional self-development of the future teacher]. Problems and prospects of the formation of the national humanitarian and technical elite: coll. of science works. Kharkiv, issue 43 (47). pp. 271–280. [in Ukrainian].

Piddyachy, V. (2012). Estetychne pochuttya v konteksti stosunkiv mizh vykladachem ta studentom [Aesthetic feeling in the context of the relationship between the teacher and the student]. Scientific journal of the National Ped. Univ. named after M.P. Drahomanova. Series 5, Pedagogical sciences: realities and prospects. Kyiv, Vol. 35. pp. 138–143. [in Ukrainian].

Severina, T. (2012). Tsinnisna determinatsiya osobystisnoho samovdoskonalennya studentiv u navchalno-vykhovnomu protsesi vyshchykh pedahohichnykh navchalnykh zakladiv [Valuable determination of personal self-improvement of students in the educational process of higher pedagogical educational institutions]. Candidateʼs thesis. Uman, 225 p. [in Ukrainian].

Suchasnyy psykholoho-pedahohichnyy slovnyk [Modern psychological and pedagogical dictionary]. (Ed.), O.I. Shapran. Pereyaslav-Khmelnytskyi. 2016. 473 p. [in Ukrainian].

Frytsyuk, V. (2017). Teoretychni ta metodychni zasady pidhotovky maybutnikh pedahohiv do bezperervnoho profesiynoho samorozvytku [Theoretical and methodological principles of training future teachers for continuous professional self-development]. Extended abstract of Doctorʼs thesis. Vinnytsia, 40 p. [in Ukrainian].

Chorna, N. (2016). Formuvannya hotovnosti do profesiynoho samorozvytku maybutnikh uchyteliv mystetskykh spetsialnostey [Formation of readiness for professional self-development of future teachers of art specialties]. Extended abstract of candidateʼs thesis. Vinnytsia, 21 p. [in Ukrainian].

Ya – kontseptsiya akademika Nelli Nychkalo u vymiri profesiynoho rozvytku osobystost [I am the concept of academician Nellie Nychkalo in the dimension of professional development of the individual]. Coll. of science works National Academy of Pedagogical Sciences of Ukraine. Kyiv, 2014. p. 176. [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-03-02

Номер

Розділ

Статті