ЗАСТОСУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ПРОЦЕСІ ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2023.275471Ключові слова:
інформаційно-комунікаційні технології; професійні компетентності; майбутній фахівець; професійна освіта; транспорт; комп’ютерне моделювання; 3D-модельАнотація
Встановлено, що підготовка майбутніх фахівців професійної освіти у педагогічному закладі вищої освіти передбачає формування професійних компетентностей, які становлять основу педагогічної діяльності. Показано доцільність застосування інформаційно-комунікаційних технологій в освітньому процесі підготовки майбутніх фахівців професійної освіти, що базується на перевагах методу комп’ютерного моделювання. Розглянуто підготовку майбутніх фахівців професійної освіти спеціальності 015.38 Професійна освіта (Транспорт) у контексті вивчення навчальної дисципліни “Моделювання транспортних систем”. Запропоновано покроковий алгоритм виконання лабораторної роботи на тему “Моделювання виробів транспортних засобів за допомогою булевих операцій”. Відзначено, що формування професійних компетентностей методами інформаційно-комунікаційних технологій забезпечує ефективну підготовку здобувачів вищої освіти.
Посилання
Horbatiuk, R.M. (2009). Kompiuterne modeliuvannia u pidhotovtsi maibutnikh inzheneriv-pedahohiv do profesiinoi diialnosti [Computer modeling in the preparation of future engineer-pedagogues for professional activity]. Scientific notes of the Ternopil National Pedagogical University named after Volodymyr Hnatyuk. Series: Pedagogy.Ternopil, No. 3. pp. 222–229. [in Ukrainian].
Horbatiuk, R.M. (2009). Modeliuvannia tryvymirnykh obiektiv zasobamy hrafichnoho redaktora Kompas-3D V10 [Modeling of three-dimensional objects using the graphic editor Kompas-3D V10]. Higher education of Ukraine: topic. issue of the magazine “Pedagogy of the higher school: methodology, theory, technologies”. Kyiv, No. 3. pp. 515–522. [in Ukrainian].
Horbatiuk, R.M. (2009). Profesiina pidhotovka maibutnikh inzheneriv-pedahohiv yak pedahohichna problema [Professional training of future engineer-pedagogues as a pedagogical problem]. Youth & market. No. 1 (48), pp. 82–87. [in Ukrainian].
Horbatiuk, R.M. (2009). Systema profesiinoi pidhotovky maibutnikh inzheneriv-pedahohiv kompiuternoho profiliu [System of professional training of future engineers-pedagogues of the computer profile]. Ternopil, 400 p. [in Ukrainian].
Zamora, Ya.P., Bureha, N.V. & Linnik, A. (2021). Vektoryzatsiia kart silskykh naselenykh punktiv u pidhotovtsi lohistiv za dopomohoiu heoinformatsiinykh tekhnolohii [Vectorization of maps of rural settlements in the training of logisticians with the help of geo informational technologies]. Scientific notes of the Ternopil National Pedagogical University named after Volodymyr Hnatyuk. Ser. Pedagogy. Ternopil, No. 1. pp. 80–89. Available at: http://dspace.tnpu.edu.ua/bitstream/123456789/19360/1/Zamora_Burega_Linnik.pdf [in Ukrainian].
Tynkaliuk, O. (2022). Metodychni osoblyvosti stvorennia elektronnoho navchalnoho kursu z dystsypliny “Inozemna mova (anhliiska, riven V1) za profesiinym spriamuvanniam” dlia studentiv-maibutnikh ekonomistiv pershoho (bakalavrskoho) rivnia vyshchoi osvity [Methodological features of creating an electronic educational course in the discipline “Foreign language (English, level B1) for professional direction” for students-future economists of the first (bachelor) level of higher education]. Youth & market. No. 9–10 (207–208). pp. 65–71. [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.