СИСТЕМА ЗАВДАНЬ ДЛЯ МОДЕЛЮВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ УСПІШНОСТІ СТУДЕНТІВ-ФАРМАЦЕВТІВ ЗАСОБАМИ ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2023.276113Ключові слова:
система завдань; моделювання; професійна успішність; студенти-фармацевти; інтерактивні технологіїАнотація
Доведено важливість формування системи завдань для побудови моделі професійної успішності студентів-фармацевтів засобами інтерактивних технологій. Визначено ключові завдання для формування моделі професійної успішності студентів-фармацевтів засобами інтерактивних технологій. З’ясовано сутність професійної успішності студента в сучасних умовах розвитку. Схарактеризовано основний зміст завдань для формування моделі професійної успішності студентів-фармацевтів засобами інтерактивних технологій. На теоретичному рівні представлено систему завдань для формування моделі професійної успішності студентів-фармацевтів засобами інтерактивних технологій. Встановлено основну мету формування моделі професійної успішності студентів-фармацевтів засобами інтерактивних технологій.
Посилання
Atroshchenko, T. (2021). Organization of the educational process in the Rural School of the mountain region: a case study. Revista Brasileira De Educação Do Campo. [in English].
Bilyk, V., Udovychenko, I., Vysochan, L., Kyrylenko, K., Stetsula, N. & Gvozdii, S. (2022). Modernization of Natural Science Education in the Context of Teacher Training. Revista Romaneasca Pentru Educatie Multidimensionala, 14 (1Sup1), pp. 25–48. https://doi.org/10.18662/rrem/14.1Sup1/535 [in English].
Budnyk, O., Sydoriv, S., Serman, L., Lushchynska, O., Tsehelnyk, T. & Matsuk, L. (2022). Inclusive education in rural schools of Ukraine or how to ensure quality inclusive education in rural schools in Ukraine? Revista Brasileira De Educação Do Campo, 7, e13940. https://doi.org/10.20873/uft.rbec.e13940 [in English].
Callado, J.A., Molina, M.D., Pérez, E. & Rodríguez, J. (2015). Inclusive education in schools in rural areas. New Approaches in Educational Research, 2015, 4 (2), pp. 107–114. https://doi.org/10.7821/naer.2015.4.120 [in English].
Febrianis, I., Muljono, P. & Susanto, D. (2014). Pedagogical competence-based training needs analysis for natural science teachers. Journal of Education and Learning, 8 (2), pp. 144–151. https://doi.org/10.11591/EDULEARN.V8I2.216. [in English].
Ganicheva, A., Kaitov, A., Nikitina, E., Savenkova, T.D. & Riekkinen, A.M. (2020). Coworking As Innovative Educational Content in Modern Higher Education. In SHS Web of Conferences, 2020, 79, 02007. EDP Sciences. https://doi.org/10.1051/shsconf/20207902007 [in English].
Goga, M. & Roșu, D. (2021). The Integration of New Technologies in the Geography Lessons. Revista Romaneasca Pentru Educatie Multidimensionala, 13 (1), pp. 234–246. https://doi.org/10.18662/rrem/13.1/370. [in English].
Nerubasska, A. & Maksymchuk, B. (2020). The demarkation of creativity, talent and genius in humans: a systemic aspect. Postmodern Openings, 11 (2), pp. 240–255. https://doi.org/10.18662/po/11.2/172
Nenko, Y., Кybalna N. & Snisarenko, Y. The COVID-19 Distance Learning: Insight from Ukrainian students. Revista Brasileira De Educação Do Campo, 2020, 5, e8925. https://doi.org/10.20873/uft.rbec.e8925 [in English].
Tüzün, H., Yılmaz-Soylu, M., Karakuş, T., Inal, Y. & Kızılkaya, G. The effects of computer games on primary school students’ achievement and motivation in geography learning. Computers & Education, 2009, 52 (1), pp. 68–77. https://doi.org/10.1016/j.compedu.2008.06.008 [in English].
Volkova, N.P. (2018). Interaktyvni tekhnolohii navchannia u vyshchii shkoli [Interactive learning technologies in higher education]. Educational and methodological manual. Dnipro: Alfred Nobel University. 360 p. [in Ukrainian].
Interaktyvni metody navchannia u vyshchii shkoli [Interactive teaching methods in higher education: a monograph]. D.P. Antyushko, V.S. Volodavchyk, L.I. Senogonova and others. 2022. Kharkiv: I.S. Ivanchenko Publishing House, 189 p. [in Ukrainian].
Modeliuvannia diialnosti fakhivtsia [Modeling of a specialist’s activity]. Teaching method. Manual. (O.S. Ponomarev, N.V. Sereda, M.K. Chebotaryov. 2015. Kharkiv, 58 p. [in Ukrainian].
Dictionary of foreign words. Available at: https://www.jnsm.com.ua/cgi-bin/u/book/sis.pl?Qry=%CC%E5%F5%E0%ED%B3%E7%EC. [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.