СИСТЕМА ЗАВДАНЬ ДЛЯ МОДЕЛЮВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ УСПІШНОСТІ СТУДЕНТІВ-ФАРМАЦЕВТІВ ЗАСОБАМИ ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ

Автор(и)

  • Тамара Гнатенко

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2023.276113

Ключові слова:

система завдань; моделювання; професійна успішність; студенти-фармацевти; інтерактивні технології

Анотація

Доведено важливість формування системи завдань для побудови моделі професійної успішності студентів-фармацевтів засобами інтерактивних технологій. Визначено ключові завдання для формування моделі професійної успішності студентів-фармацевтів засобами інтерактивних технологій. З’ясовано сутність професійної успішності студента в сучасних умовах розвитку. Схарактеризовано основний зміст завдань для формування моделі професійної успішності студентів-фармацевтів засобами інтерактивних технологій. На теоретичному рівні представлено систему завдань для формування моделі професійної успішності студентів-фармацевтів засобами інтерактивних технологій. Встановлено основну мету формування моделі професійної успішності студентів-фармацевтів засобами інтерактивних технологій.

Біографія автора

Тамара Гнатенко

викладач кафедри фахових медичних та фармацевтичних дисциплін Черкаської медичної академії

Посилання

Atroshchenko, T. (2021). Organization of the educational process in the Rural School of the mountain region: a case study. Revista Brasileira De Educação Do Campo. [in English].

Bilyk, V., Udovychenko, I., Vysochan, L., Kyrylenko, K., Stetsula, N. & Gvozdii, S. (2022). Modernization of Natural Science Education in the Context of Teacher Training. Revista Romaneasca Pentru Educatie Multidimensionala, 14 (1Sup1), pp. 25–48. https://doi.org/10.18662/rrem/14.1Sup1/535 [in English].

Budnyk, O., Sydoriv, S., Serman, L., Lushchynska, O., Tsehelnyk, T. & Matsuk, L. (2022). Inclusive education in rural schools of Ukraine or how to ensure quality inclusive education in rural schools in Ukraine? Revista Brasileira De Educação Do Campo, 7, e13940. https://doi.org/10.20873/uft.rbec.e13940 [in English].

Callado, J.A., Molina, M.D., Pérez, E. & Rodríguez, J. (2015). Inclusive education in schools in rural areas. New Approaches in Educational Research, 2015, 4 (2), pp. 107–114. https://doi.org/10.7821/naer.2015.4.120 [in English].

Febrianis, I., Muljono, P. & Susanto, D. (2014). Pedagogical competence-based training needs analysis for natural science teachers. Journal of Education and Learning, 8 (2), pp. 144–151. https://doi.org/10.11591/EDULEARN.V8I2.216. [in English].

Ganicheva, A., Kaitov, A., Nikitina, E., Savenkova, T.D. & Riekkinen, A.M. (2020). Coworking As Innovative Educational Content in Modern Higher Education. In SHS Web of Conferences, 2020, 79, 02007. EDP Sciences. https://doi.org/10.1051/shsconf/20207902007 [in English].

Goga, M. & Roșu, D. (2021). The Integration of New Technologies in the Geography Lessons. Revista Romaneasca Pentru Educatie Multidimensionala, 13 (1), pp. 234–246. https://doi.org/10.18662/rrem/13.1/370. [in English].

Nerubasska, A. & Maksymchuk, B. (2020). The demarkation of creativity, talent and genius in humans: a systemic aspect. Postmodern Openings, 11 (2), pp. 240–255. https://doi.org/10.18662/po/11.2/172

Nenko, Y., Кybalna N. & Snisarenko, Y. The COVID-19 Distance Learning: Insight from Ukrainian students. Revista Brasileira De Educação Do Campo, 2020, 5, e8925. https://doi.org/10.20873/uft.rbec.e8925 [in English].

Tüzün, H., Yılmaz-Soylu, M., Karakuş, T., Inal, Y. & Kızılkaya, G. The effects of computer games on primary school students’ achievement and motivation in geography learning. Computers & Education, 2009, 52 (1), pp. 68–77. https://doi.org/10.1016/j.compedu.2008.06.008 [in English].

Volkova, N.P. (2018). Interaktyvni tekhnolohii navchannia u vyshchii shkoli [Interactive learning technologies in higher education]. Educational and methodological manual. Dnipro: Alfred Nobel University. 360 p. [in Ukrainian].

Interaktyvni metody navchannia u vyshchii shkoli [Interactive teaching methods in higher education: a monograph]. D.P. Antyushko, V.S. Volodavchyk, L.I. Senogonova and others. 2022. Kharkiv: I.S. Ivanchenko Publishing House, 189 p. [in Ukrainian].

Modeliuvannia diialnosti fakhivtsia [Modeling of a specialist’s activity]. Teaching method. Manual. (O.S. Ponomarev, N.V. Sereda, M.K. Chebotaryov. 2015. Kharkiv, 58 p. [in Ukrainian].

Dictionary of foreign words. Available at: https://www.jnsm.com.ua/cgi-bin/u/book/sis.pl?Qry=%CC%E5%F5%E0%ED%B3%E7%EC. [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-03-31

Номер

Розділ

Статті