ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ МУЛЬТИМЕДІА-ТЕХНОЛОГІЙ В СУЧАСНІЙ СИСТЕМІ ОСВІТИ

Автор(и)

  • Наталія Винницька
  • Оксана Жигайло

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2023.276114

Ключові слова:

мультимедіа-технології; початкова школа; учень; майбутній вчитель; студент; програмне забезпечення; медіакультура; інтенсифікація

Анотація

У статті аналізуються підходи до сучасної системи освіти, яка є дуже гнучким механізмом, що динамічно розвивається, потребує постійного оновлення як змісту, так і методичної системи, методів та засобів навчання. Науково-технічний прогрес, розвиток сучасної комп’ютерної та телекомунікаційної техніки, здатної обробляти і подавати різноманітні види інформації, впровадження у практику закладів освіти сучасних мультимедійних систем і технологій змінюють підходи до організації навчальної діяльності, інтенсифікують освітній процес.

Розглянуто одну із найважливіших проблем навчання, а саме: підготовка майбутніх вчителів початкових класів до впровадження навчальної інформації за допомогою сучасних мультимедійних технологій.

Описано особливості використання сучасних технічних засобів, завдяки яким продемонстровано учням різні види навчальної інформації.

Біографії авторів

Наталія Винницька

кандидат педагогічних наук, доцент кафедри фундаментальних дисциплін початкової освіти Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка

Оксана Жигайло

кандидат психологічних наук, доцент кафедри фундаментальних дисциплін початкової освіти Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка

Посилання

Andrushchenko, V. (2008). Informatsiini tekhnolohii v systemi innovatsiinoi osvity Vyshcha osvita Ukrainy [Information technologies in the system of innovative education Higher education of Ukraine]. No. 3. pp. 5–15. [in Ukrainian].

Vasylykiv, I. (2019) Osnovni problemy ta shliakhy vprovadzhennia multymediinykh tekhnolohii v pochatkovii shkoli [The main problems and ways of introducing multimedia technologies in primary school]. Yoth & market, No. 1 (168). pp. 62–66. [in Ukrainian].

Luhovyi, V.I. (2007). Informatsiia, informatsiine suspilstvo ta informatsiina rol osvity (teoretyko-metodolohichnyi pohliad) [Information, information society and informational role of education (theoretical and methodological view)]. Scientific journal of the NPU named after Mykhaylo Drahomanov: coll. of science. Vol. 11. Kyiv, pp. 55–60. (Series 7. Religious Studies. Culture. Philosophy). [in Ukrainian].

Mediaosvita ta media hramotnist (2012). [Media education and media literacy: textbook]. (Ed.). V.F. Ivanov, O.V. Volosheniuk; edited by V.V. Rizuna. Kyiv, 352 p. [in Ukrainian].

Synytsia, M.O. (2014). Vykorystannia multymediinykh tekhnolohii u navchalnomu protsesi VNZ yak zasib formuvannia pedahohichnykh znan. Profesiina pedahohichna osvita: stanovlennia i rozvytok pedahohichnoho znannia: monohrafiia [The use of multimedia technologies in the educational process of universities as a means of forming pedagogical knowledge]. (Ed.). O.A. Dubaseniuk. Zhytomyr, pp. 418–438. [in Ukrainian].

Lysohor, L., Reshetniak, V., Kovalchuk, V., Zhyhaylo, O., Koltok, L. & Lutsiv, S. (2022). Reality of Primary Education Development in the Conditions of the New School. Revista Romaneasca Pentru Educatie Multidimensionala, 14 (1Sup1), pp. 243–257. [in English].

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-03-31

Номер

Розділ

Статті