ФОРМУВАННЯ МОВНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ У МОНОЛОГІЧНОМУ МОВЛЕННІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ (ПОЧАТКОВИЙ СТУПІНЬ ВИВЧЕННЯ НІМЕЦЬКОЇ МОВИ)
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2023.279111Ключові слова:
компетентність; монологічне мовлення; дидактика; вчителі німецької мови; академічна грамотністьАнотація
У статті досліджено місце монологічного мовлення у формуванні мовної компетентності майбутніх учителів німецької мови. З цією метою проаналізовано систему навчання мовлення, розкрито поняття монологічного мовлення з погляду лінгвістики та представлено основні методи оцінювання мовних компетентностей. Розкриваються твердження окремих учених, які наголошують, що рівень сформованості мовних компетентностей вважається недостатнім для оволодіння початковим рівнем німецької мови і що насамперед треба робити акцент на письмі. З педагогічної позиції проаналізовано систему підготовки майбутніх учителів німецької мови, зокрема місце розвитку монологічного мовлення як складової фахової компетентності.
Посилання
Bukhinska, T., Hladkoskok, L., & Melnyk, O. (2020). Formation of foreign-language communicative competence of future lawyers using interactive technologies. A young scientist. No. 1 (77), pp. 97–101. DOI: https://doi.org/10.32839/2304-5809/2020-1-77-22 [in English].
Ivanova, V. (2022). Pedahohichni umovy formuvannia hotovnosti maibutnikh vykhovateliv do rozvytku slovesnoi tvorchosti ditei doshkilnoho viku [Pedagogical conditions for forming the readiness of future educators for the development of verbal creativity of preschool children]. Youth & market. No. 9 (207), pp. 32–37. DOI: https://doi.org/10.24919/2308-4634.2022.271015 [in Ukrainian].
Isaieva, O. & Kushka, B. (2022). Komunikatyvnyi dyskurs – vazhlyva skladova sotsialno-humanitarnoi pidhotovky vyshchykh medychnykh navchalnykh zakladiv [Communicative discourse is an important component of social and humanitarian training in higher medical educational institutions]. Youth & market. No. 9 (207), pp. 16–19. DOI: https://doi.org/10.24919/2308-4634.2022.271017 [in Ukrainian].
Bihych, O.B., Borysko, N.F. & Boretska, H.E. et al. (2013). Metodyka navchannia inozemnykh mov i kultur: teoriia i praktyka [Methods of teaching foreign languages and cultures: theory and practice]. Textbook for students. Classical, pedagogical and linguistic universities. (Ed.). S.Yu. Nikolaieva. Кyiv, 590 p. [in Ukrainian].
Bader, S., Oleksiienko, A. & Mereniuk, K. (2022). Digitalization of future education: analysis of risks on the way and selection of mechanisms to overcome barriers (Ukrainian experience). Futurity Education. No. 2 (2), pp. 21–33. DOI: https://doi.org/10.57125/FED/2022.10.11.26. [in English].
Bakhmat, N., Kruty, K., Tolchieva, H. & Pushkarova, T. (2022). Modernization of future teachers’ professional training: on the role of immersive technologies. Futurity Education. No. 2 (1), pp. 28–37. DOI: https://doi.org/10.57125/FED/2022.10.11.22. [in English].
Horbatiuk, R.M., Bilan, N.M., Sitkar, O.A. & Tymoshchuk, O.S. (2021). The formation of educational environment in foreign language training of energy engineering students by means of project technology. In Journal of Physics: Conference Series. March. Vol. 1840, No. 1, p. 012047. IOP Publishing. DOI: https://doi.org/10.1088/1742-6596/1840/1/012047 [in English].
Available at: https://mon.gov.ua/ua/osvita/zagalna-serednya-osvita/navchalni-rogrami/navchalni-programi-dlya-10-11-klasiv
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.