КЕЙС-МЕТОД – ІННОВАЦІЯ У МЕТОДИЦІ ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ МАГІСТРАТУРИ У ЗАКЛАДІ ВИЩОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

  • Вікторія Стинська
  • Марія Чепіль
  • Любов Прокопів

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2023.279115

Ключові слова:

кейс-метод; технологія ситуаційного навчання; інновація; методика; студент; викладач; магістратура; ЗВО

Анотація

Статтю присвячено інноваційній технології підготовки студентів магістратури у закладі вищої освіти – кейс-методу. Кейс-метод розглядається як інтерактивна система методів навчання, скерована на формування у майбутніх фахівців теоретичних знань, компетентностей, особистісних якостей та бажання вчитися упродовж життя.

Під час проведення дослідження було застосовано такі методи дослідження: системний аналіз, синтез та узагальнення науково-педагогічної і спеціальної літератури.

Результати дослідження: проаналізовано суть кейс-методу; типи кейсів, структуру та методику його проведення; виокремлено переваги використання кейс-методу у процесі навчання магістрів у ЗВО.

Біографії авторів

Вікторія Стинська

доктор педагогічних наук, професор, професор кафедри педагогіки та освітнього менеджменту імені Богдана Ступарика Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника

Марія Чепіль

доктор педагогічних наук, професор, професор кафедри загальної педагогіки та дошкільної освіти Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка

Любов Прокопів

кандидат педагогічних наук, доцент, завідувач кафедри педагогіки та освітнього менеджменту імені Богдана Ступарика Прикарпатського національного університет імені Василя Стефаника

Посилання

Isaieva, O., Shainer, H. & Rozman, I. (2021). Keis-tekhnolohiia yak innovatsiinyi pidkhid vykladannia dystsyplin u kryzovykh umovakh [Case technology as an updated approachto teaching disciplines in crisis]. Youth & market. No. 11. pp. 39–43. [in Ukrainian].

Keis-tekhnolohii u navchanni [Case technologies in education]. Available at: https://www.creativeschool.com.ua/blog/kejs-tehnologiyi-u-navchanni/. [in Ukrainian].

Kozak, L.V. (2015). Keis-metod u pidhotovtsi maibutnikh vykladachiv do innovatsiinoi profesiinoi diialnosti [Keys-method in preparation of future teachers to innovative professional activity]. Educological discourse. No. 3 (11). pp. 153–159. [in Ukrainian].

Pashchenko, T.M. (2015). Keis-metod yak suchasna tekhnolohiia navchannia spetsialnykh dystsyplin [Case-method as a modern technology of teaching special disciplines]. Youth & market. No. 8. pp. 94–99. [in Ukrainian].

Stynska, V.V. & Prokopiv, L.M. (2020). Innovatsiini metodyky vykladannia dystsyplin u ZVO v protsesi mahisterskoi pidhotovky [Innovative teaching methods in hei in the process of master’s training]. Mountain school of Ukrainian Carpaty. No. 22. pp. 145–150. [in Ukrainian].

Tovkanets, H.V. (2011). Osoblyvosti zastosuvannia keis-metodu u protsesi profesiinoi pidhotovky maibutnoho fakhivtsia [Peculiarities of application of case-method in training the future specialist]. Scientific Bulletin of the Uzhhorod National University. Series “Pedagogy, social work”. 2011. Vol. 20. pp. 148–150. [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-06-08

Номер

Розділ

Статті