КЕЙС-МЕТОД – ІННОВАЦІЯ У МЕТОДИЦІ ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ МАГІСТРАТУРИ У ЗАКЛАДІ ВИЩОЇ ОСВІТИ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2023.279115Ключові слова:
кейс-метод; технологія ситуаційного навчання; інновація; методика; студент; викладач; магістратура; ЗВОАнотація
Статтю присвячено інноваційній технології підготовки студентів магістратури у закладі вищої освіти – кейс-методу. Кейс-метод розглядається як інтерактивна система методів навчання, скерована на формування у майбутніх фахівців теоретичних знань, компетентностей, особистісних якостей та бажання вчитися упродовж життя.
Під час проведення дослідження було застосовано такі методи дослідження: системний аналіз, синтез та узагальнення науково-педагогічної і спеціальної літератури.
Результати дослідження: проаналізовано суть кейс-методу; типи кейсів, структуру та методику його проведення; виокремлено переваги використання кейс-методу у процесі навчання магістрів у ЗВО.
Посилання
Isaieva, O., Shainer, H. & Rozman, I. (2021). Keis-tekhnolohiia yak innovatsiinyi pidkhid vykladannia dystsyplin u kryzovykh umovakh [Case technology as an updated approachto teaching disciplines in crisis]. Youth & market. No. 11. pp. 39–43. [in Ukrainian].
Keis-tekhnolohii u navchanni [Case technologies in education]. Available at: https://www.creativeschool.com.ua/blog/kejs-tehnologiyi-u-navchanni/. [in Ukrainian].
Kozak, L.V. (2015). Keis-metod u pidhotovtsi maibutnikh vykladachiv do innovatsiinoi profesiinoi diialnosti [Keys-method in preparation of future teachers to innovative professional activity]. Educological discourse. No. 3 (11). pp. 153–159. [in Ukrainian].
Pashchenko, T.M. (2015). Keis-metod yak suchasna tekhnolohiia navchannia spetsialnykh dystsyplin [Case-method as a modern technology of teaching special disciplines]. Youth & market. No. 8. pp. 94–99. [in Ukrainian].
Stynska, V.V. & Prokopiv, L.M. (2020). Innovatsiini metodyky vykladannia dystsyplin u ZVO v protsesi mahisterskoi pidhotovky [Innovative teaching methods in hei in the process of master’s training]. Mountain school of Ukrainian Carpaty. No. 22. pp. 145–150. [in Ukrainian].
Tovkanets, H.V. (2011). Osoblyvosti zastosuvannia keis-metodu u protsesi profesiinoi pidhotovky maibutnoho fakhivtsia [Peculiarities of application of case-method in training the future specialist]. Scientific Bulletin of the Uzhhorod National University. Series “Pedagogy, social work”. 2011. Vol. 20. pp. 148–150. [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.