СПЕЦИФІКА ОРГАНІЗАЦІЇ ОСВІТИ ТА ВИХОВАННЯ У ПЕНІТЕНЦІАРНИХ ЗАКЛАДАХ УКРАЇНИ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2023.279126Ключові слова:
пенітенціарні заклади; освіта; педагогічні умови; виправні колонії; вихованняАнотація
Питання обґрунтування теорії та практики пенітенціарної освіти і виховання стає для української педагогіки важливим завданням і передбачає обґрунтування важливих і продуктивних напрямів теорії та практики освіти й виховання засуджених в умовах пенітенціарних закладів. Обмеження впливу на людину-засудженого традиційної школи, закладів освіти різних рівнів, сім’ї, родини, громадських організацій, церкви тощо зумовлюють посилення міжпредметної складової, зокрема педагогічної, філософської, психологічної, медичної тощо.
Посилання
Betsa, O. (2002). Hromadska pidtrymka penitentsiarnoi reformy v Ukraini [Public support for penitentiary reform in Ukraine]. Social policy and social work. No. 1. pp. 19–31. [in Ukrainian].
Bkhatti, H. (2010). Navchannia za hratamy: Osvita u viaznytsiakh [Learning behind bars: Education in prisons]. Journal of Pedagogical Education. No. 26, pp. 31–36. [in Ukrainian].
Vivchar, P.V. (1999). Osoblyvosti moralnoho vykhovannia nepovnolitnikh zasudzhenykh u vykhovno-trudovykh koloniiakh [Peculiarities of moral education of juvenile convicts in educational and labor colonies]. Extended abstract of candidate’s thesis. Ternopil, 19 p. [in Ukrainian].
Innovatsii v roboti z resotsializatsii nepovnolitnikh, zasudzhenykh do pokaran, ne poviazanykh z pozbavlenniam voli : metod. materialy [Innovations in work on resocialization of minors sentenced to punishments not related to deprivation of liberty: method. materials]. (Ed.). V.P. Liutyi. Kyiv, 2005. 104 p. [in Ukrainian].
Kaliuzhnyi, R.A. & Serheiev, I.S. (2000). Aktualni zasady pobudovy penitentsiarnoi doktryny ta penitentsiarnoi polityky [Current principles of construction of penitentiary doctrine and penitentiary policy]. Problems of penitentiary theory and practice. No. 5. pp. 6–10. [in Ukrainian].
Metodychni rekomendatsii dlia pratsivnykiv tsentriv sotsialnykh sluzhb dlia simi, ditei ta molodi shchodo roboty z moloddiu, yaka zvilnylasia z mists pozbavlennia voli : metodychni rekomendatsii [Methodological recommendations for employees of social service centers for family, children and youth regarding work with young people who have been released from places of imprisonment: methodological recommendations]. (Ed.). О.І. Pylypenko. Kyiv, 2006. 112 p. [in Ukrainian].
Nezhyvets, O.M., Zhuk, L.A. & Zhuk, I.L. (2009). Resotsializatsiia zasudzhenykh ta osib, zvilnenykh z mists pozbavlennia voli: monohrafiia [Resocialization of convicts and persons released from prison: monograph]. Kyiv, 222 p. [in Ukrainian].
Osnovy penitentsiarnoi pedahohiky i psykholohii: navchalnyi posibnyk (2003). [Fundamentals of penitentiary pedagogy and psychology: a study guide]. Zamula S.Yu., Kostenko V.A., Mandra V.I., Padalets B.V. Skokov S.I. (Ed.). Synovyi V.M. Bila Tserkva: Bilotserkivsk School of Professional Training of Criminal Enforcement System Employees. 101 p. [in Ukrainian].
Pantiuk, T., Bodak, V., Pantiuk, M. & Hamerska, I. (2021). Hlobalizatsiia ta intehratsiia osvity Ukrainy yak indykatory yii optymizatsii ta rozvytku [Globalization and integration of Ukrainian education as indicators of its optimization and development]. Youth & market. No. 11–12 (197–198). pp. 6–12. [in Ukrainian].
Penitentsiarna pedahohika: nauk.-metod. posib. dlia stud. vyshch. navch. zakl. [Penitentiary pedagogy: science and method. manual for students higher education closing]. S. Kharchenko, O. Karaman, N. Krasnova; State Establishment “Luhan. national Taras Shevchenko University”. Luhansk, 329 p. [in Ukrainian].
Stommel, Dzh. Vypravna pedahohika: penitentsiarna reforma ta navchannia zhyttia chy smerti [Correctional Pedagogy: Penitentiary Reform and Life or Death Education]. Available at: https://pressbooks.pub/cdpcollection/chapter/correctional-pedagogy-prison-reform-and-life-or-death-learning/ [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.