ПРОФЕСІЙНА АНГЛІЙСЬКА МОВА ДЛЯ МАЙБУТНІХ ЛІКАРІВ: ВІДПОВІДНІСТЬ ЦІЛЕЙ НАВЧАННЯ ТА ПОТРЕБ СТУДЕНТІВ

Автор(и)

  • Любов Гутор
  • Павло Содомора

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2023.279329

Ключові слова:

англійська мова за професійним спрямуванням; навчальні цілі; майбутній лікар; медичний університет

Анотація

Стаття присвячена вивченню відповідності цілей вивчення дисципліни “Іноземна мова за професійним спрямуванням” потребам здобувачів вищої медичної освіти шляхом опитування студентів першого курсу медичних факультетів Львівського національного медичного університету імені Данила Галицького. Проведений аналіз засвідчив відповідність навчальних, розвивальних та виховних цілей потребам майбутніх лікарів. Система цілей сприяє реалізації компетентнісного підходу в освітньому процесі як наслідок формування фахової комунікативної готовності до взаємодії у медичному середовищі з фахівцями-медиками та пацієнтами.

Біографії авторів

Любов Гутор

кандидат педагогічних наук, доцент кафедри латинської та іноземних мов Львівського національного медичного університету імені Данила Галицького

Павло Содомора

доктор філософських наук, професор, завідувач кафедри латинської та іноземних мов Львівського національного медичного університету імені Данила Галицького

Посилання

Isayeva, O. & Shayner H. (2023). Refleksiia iak osoblyvyi vyd diialnosti u protsesi pidhotovky maibutnikh likariv [Reflection as a special type of activity in the process of training future doctors]. Youth & market, No. 2 (210), pp. 29–32. [in Ukrainian].

Maniuk, L. (2013). Anhliyska mova dlia studentiv vyshchykh medychnykh zakladiv [Aim statement of the e-course “English for students of higher medical education institutions”]. Bulletin of Lviv Taras Shevchenko National University. Vol. 18 (277), I. pp. 100–107. [in Ukrainian].

Nekrashevych, Т. (2022). Studentotsentryzm iak napriamok realizatsii kompetentnisnoho pidhodu v protcesi navchannia movnykh dystsyplin [Student-centered approach as the rehalization direction of competence-based approach in the process of teaching languages]. Collection of scientific papers “ΛΌГOΣ”, (December 9, 2022; Cambridge, UK), pp. 204–205. [in Ukrainian].

Polischuk, О. & Koles, О. (2023). Metodolohichni pidhody do pidhotovky maibutnih likariv-stomatolohiv do profesiynoi diialnosti [Methodological approaches towards professional training of future dentists]. Physical Culture and Sport: Scientific Perspective, No. (1), pp. 55–60.

Hutor, L. & Sodomora, P. (2023). Japanese Experience of Communication Training in Ukrainian Higher Medical Education during the COVID-19 Quarantine Period. Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia, No. 35(1), pp. 149–163. DOI: http://dx.doi.org/10.17951/j.2022.35.1.149-163 [in English].

Hutor, T.H. (2013). Retrospective basis of the formation and development process of the group method of expert evaluation. Modern Medical Technologies, 2, pp. 37–39. [in English].

McGhee, D., Lowell, N. & Lemire, S. (2007). The Classroom Learning Environment (CLE) Questionnaire: Preliminary Development. 2007. University of Washington. Office of Educational Assessment. OEA Report. 06–07. Available at: https://depts.washington.edu/assessmt/pdfs/reports/OEAReport0607.pdf [in English].

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-06-30

Номер

Розділ

Статті