ПСИХОЛОГІЧНІ УМОВИ УСПІШНОГО ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2023.279644Ключові слова:
іноземна мова; комунікативні чинники; мотивація; емоційне забарвлення; когнітивно-комунікативна модель навчання; міжмовне перенесенняАнотація
У статті розглядаються особливості навчання студентів, визначаються психолого-педагогічні умови, за яких молоді люди успішно вивчають іноземну мову, а також надаються рекомендації, щодо організації навчального плану та вибору навчальних матеріалів на основі особистого досвіду. Іноземна мова для студентів вимагає розвитку їх іншомовної компетенції, комунікативної гнучкості, тренування пізнавального процесу та психологічної підготовки до процесу навчання.
У статті вивчено шляхи подолання труднощів та бар’єрів, які можуть виникнути в роботі, а також ефективні способи організації навчального процесу. Аналіз побудований на важливості комунікативного чинника в процесі вивчення іноземної мови та недоліках його абсолютизації, що вказує на можливість подолання комунікаційних бар’єрів під час навчання. Розроблено напрями подальших досліджень з окресленої проблематики.
Посилання
Bocharova, S.P. (2019). Psykholohiia ta pamiat. Teoriia ta praktyka dlia navchannia ta roboty [Psychology and memory. Theory and practice for study and work]. Kharkiv, 384 p. [in Ukrainian].
Halytska, M. (2019). Nishcho ne tsinuietsia tak doroho, yak vvichlyvist [Nothing is valued as highly as politeness]. Foreign languages in educational institutions. (Ed.). A.V. Mytsula. Kyiv, No. 3. pp. 134‒140. [in Ukrainian].
Hryhorieva, T.Iu. (2020). Osoblyvosti navchannia inozemnykh mov doroslykh [Peculiarities of learning foreign languages for adults]. Bulletin of the Lviv National University named after Ivan Franko. Series: Pedagogy. Lviv, Vol. 20 (12). pp. 40‒83. [in Ukrainian].
Zelenin, H.I. (2009). Kohnityvni mekhanizmy zasvoiennia inshomovnykh tekstiv yak chynnyk rozvytku profesiinoi kompetentnosti maibutnikh inzheneriv-pedahohiv [Cognitive mechanisms of assimilation of foreign language texts as a factor in the development of professional competence of future engineers-pedagogues]. Extended abstract of candidate’s thesis. Kharkiv, 20 p. [in Ukrainian].
Zernetskyi, P. (2020). Khto ya? Yakyi ya? Antropolohichni, psykholohichni ta movlennievi typy osobystosti [Who am I? What am I like? Anthropological, psychological and speech types of personality]. Kyiv, pp. 164‒172. [in Ukrainian].
Orhanizatsiia dystantsiinoho navchannia u Lvivskomu natsionalnomu universyteti im. Ivana Franka [Organization of distance learning at the Lviv National University named after Ivan Franko]. Available at: http://surl.li/grcrd (Accessed 12 Apr. 2023). [in Ukrainian].
Tynkaliuk, O., Dumashivskyi, Ya. & Chornii, V. (2022). Metodychni osoblyvosti stvorennia elektronnoho navchalnoho kursu z dystsypliny inozemna mova (anhliiska, riven V 1) za profesiinym spriamuvanniam dlia studentiv-maibutnikh ekonomistiv pershoho (bakalavrskoho) rivnia vyshchoi osvity [Methodological features of the creation of an electronic educational course in the discipline of a foreign language (English, level B1) in a professional direction for students-future economists of the first (bachelor) level of higher education]. Youth & market. No. 9‒10 (207‒208). pp. 65‒70. [in Ukrainian].
Kohonen, V. (2020). Experiential language learning: second language learning as cooperative learner education. Collaborative Language Learning and Teaching. Cambridge University Press. England. [in English].
Lipkovska, M. (2021). The Role of Visuality in Organizing the Class. IATEFL. Kyiv, No. 20. pp. 33‒36. [in English].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.