ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ ДИЗАЙНЕРСЬКОЇ ОСВІТИ У ВИЩІЙ ШКОЛІ ДАНІЇ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2023.279647Ключові слова:
якість освіти; професійна освіта; дизайн одягу; вища школа; ДаніяАнотація
У статті схарактеризовано особливості системи професійної освіти та розглянуто рівні забезпечення якості вищої освіти Данії. Визначено законодавче регулювання якості надання освітніх послуг у галузі дизайну на рівні Міністерства освіти і науки Данії, наявність внутрішнього і обов’язкового зовнішнього оцінювання. Представлено фрагмент рамки кваліфікацій вищих мистецьких навчальних закладів у Данії, 7-бальну шкалу оцінювання з переводом у бали ECTS. Визначено загальні, спеціальні компетентності та програмні результати, якими мають володіти і які мають демонструвати здобувачі бакалавра мистецтв в області дизайну у Школі дизайну Колдінг (DK). Охарактеризовано керівні органи забезпечення якості освіти та досліджень Школи дизайну Колдінг (DK). Представлено ієрархічну систему управління якістю освіти у вищому мистецькому закладі Данії з підготовки дизайнерів одягу.
Посилання
Alieksieieva, S.V. (2018). Pidhotovka maibutnikh dyzaineriv do rozvytku profesiinoi kariery: teoriia i praktyka [Preparation of future designers for the development of a professional career: theory and practice]. Kyiv, 484 p. Available at: https://lib.iitta.gov.ua/727617/1/монографія_Алєксєєва%20%20Microsoft%20Word.pdf [in Ukrainian].
Androshchuk, I. (2022). Komunikatyvna kompetentnist yak vazhlyvyi zasib efektyvnoi vzaiemodii uchasnykiv osvitnoho protsessu [Communicative competence as an important means of participants effective interaction in the educational process]. “Youth and market”. Monthly scientific-pedagogical journal. Drogobych, Vol. 3 (201), pp. 34–38. Available at: http://mir.dspu.edu.ua/article/view/259914 [in Ukrainian].
Ziablovska, D. (2022). Normatyvno-pravova baza rehuliuvannia profesiinoi pidhotovky dyzaineriv odiahu na pochatku ХХІ stolittia v Danii [The regulatory framework for the regulation of professional training of fashion designers at the beginning of the 21st century in Denmark]. Universal skills of the 21st century: pedagogical accents of professional training and higher education: a collective monograph. Modern models of professional education and training in the countries of the European Union: comparative experience: monograph / (Ed.). N.M. Avsheniuk, H.V. Tovkanets. RIK-U. Uzhhorod, pp. 284–304. [in Ukrainian].
Radkevych, V.O., Bazeliuk, N.V., Korchynska, N.M. & Leu, S.O. (2018). Osoblyvosti rozvytku system profesiinoi osvity i navchannia v krainakh EU [Peculiarities of the development of professional education and training systems in EU countries]. Modern models of professional education and training in the countries of the European Union: comparative experience: monograph. (Ed.). Radkevych V.O. Kyiv, pp. 141–179. Available at: https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/711545. [in Ukrainian].
QS World University Rankings by Subject 2022: Art & Design. Available at: https://www.topuniversities.com/university-rankings/university-subject-rankings/2022/art-design. [in English].
Designskolen Kolding (DK): website. Available at: https://www.designskolenkolding.dk [in English].
Formelle organer på skolen. DK [Formal bodies at the school. DK]. Available at: https://www.designskolenkolding.dk/en/rad-og-naevn [in Danish].
Studieordning for Bacheloruddannelsen i design ved Designskolen Kolding, Gældende fra 31. august 2020. [Curriculum for the Bachelor’s degree in design at Design School Kolding, Valid from 31 August 2020]. Available at: https://www.designskolenkolding.dk/en/bachelors-degree-programme [in Danish].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.