ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ У МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА НА ЗАНЯТТЯХ ХОРОВОГО КЛАСУ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2023.279652Ключові слова:
освітній процес; професійна компетентність; учитель музичного мистецтва; заняття з хорового класуАнотація
У статті розглянуто процес формування професійних компетентностей майбутнього учителя музичного мистецтва на заняттях з хорового класу. Проаналізовано науково-методичну літературу з досліджуваного феномена. Визначено професійні компетентності майбутніх фахівців на заняттях хорового класу. Доведено, що формування професійних компетентностей у майбутніх вчителів музичного мистецтва на заняттях з хорового класу виступає своєрідним процесом, що є основою творчих джерел і визначається багатоаспектністю досліджуваного феномена.
Посилання
Bezemchuk, L. (2012). Zabezpechennia profesiinoi kompetentnosti maibutnoho vchytelia muzyky v umovakh mahis-tratury [Ensuring professional competence of the future teacher of music in the conditions of the Master’s Degree cours-e]. Means of educational and research work: Collection of scientific works. Kharkiv: Kharkiv national teachers training university of H.S. Skovoroda, Vol. 37, pp. 11–21. [in Ukrainian].
Bodnar, O. (2016). Vokalno-pedagogichna kompetentnist majbutnogo vchytelya: filosofsko-pedagogichnyj aspect [Vocal and pedagogical competence of the future teacher: philosophical and pedagogical aspect]. Scientific Bulletin of Mukachevo State University, No. 20 (15). рр. 130–135. [in Ukrainian].
Volosenko, A. (2012). Formuvannia profesiinoi kompetentn osti yak vazhlyvyi chynnyk tvorchoi samorealizatsii maibutnoho vchytelia [Formation of professional competence as an important factor in the creative self-realization of the future teacher]. Problems of preparing a modern teacher. No. 6 (part. I). pp. 140–149. [in Ukrainian].
Kabryl, K. (2012). Osoblyvosti formuvannya tsinnisnykh kompetentnostey maybutnikh uchyteliv muzyky v protsesi dyryhentsko-khorovoyi pidhotovky [Peculiarities of the formation of value competencies of future music teachers in the process of conducting and choral training]. Scientific notes of the Nizhyn State University named after Mykola Gogol Ser.: Psychological and pedagogical sciences. No. 6, pp. 169–174. [in Ukrainian].
Lavrentyeva, N. (2016). Formuvannya tvorchogo myslennya majbutnogo vchytelya muzyky v procesi instrumentalno-vykonavskoyi pidgotovky [Formation of creative thinking of the future music teacher in the process of instrumental and performance preparation]. Kamianets-Podilskyi, 229 р. [in Ukrainian].
Oleksyuk, O. (2013). Muzychna pedahohika: navch. рosibnyk [Music pedagogy: textbook. manual]. B. Hrinchenko University of Kyiv. 248 p. [in Ukrainian].
Svitaylo, S.V. (2012). Formuvannya fakhovoyi kompetentnosti maybutnikh uchyteliv muzyky u protsesi dyryhentsko-khorovoyi pidhotovky [Formation of professional competence of future music teachers in the process of conducting and choral training]. Extended abstract of candidate’s thesis. Kyiv, 20 p. [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.