ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ У МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА НА ЗАНЯТТЯХ ХОРОВОГО КЛАСУ

Автор(и)

  • Іван Заболотний
  • Тетяна Матвієнко

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2023.279652

Ключові слова:

освітній процес; професійна компетентність; учитель музичного мистецтва; заняття з хорового класу

Анотація

У статті розглянуто процес формування професійних компетентностей майбутнього учителя музичного мистецтва на заняттях з хорового класу. Проаналізовано науково-методичну літературу з досліджуваного феномена. Визначено професійні компетентності майбутніх фахівців на заняттях хорового класу. Доведено, що формування професійних компетентностей у майбутніх вчителів музичного мистецтва на заняттях з хорового класу виступає своєрідним процесом, що є основою творчих джерел і визначається багатоаспектністю досліджуваного феномена.

Біографії авторів

Іван Заболотний

заслужений діяч мистецтв України, професор кафедри хореографії та музичного мистецтва Сумського державного педагогічного університету імені А.С. Макаренка

Тетяна Матвієнко

викладач кафедри хореографії та музичного мистецтва Сумського державного педагогічного університету імені А.С. Макаренка

Посилання

Bezemchuk, L. (2012). Zabezpechennia profesiinoi kompetentnosti maibutnoho vchytelia muzyky v umovakh mahis-tratury [Ensuring professional competence of the future teacher of music in the conditions of the Master’s Degree cours-e]. Means of educational and research work: Collection of scientific works. Kharkiv: Kharkiv national teachers training university of H.S. Skovoroda, Vol. 37, pp. 11–21. [in Ukrainian].

Bodnar, O. (2016). Vokalno-pedagogichna kompetentnist majbutnogo vchytelya: filosofsko-pedagogichnyj aspect [Vocal and pedagogical competence of the future teacher: philosophical and pedagogical aspect]. Scientific Bulletin of Mukachevo State University, No. 20 (15). рр. 130–135. [in Ukrainian].

Volosenko, A. (2012). Formuvannia profesiinoi kompetentn osti yak vazhlyvyi chynnyk tvorchoi samorealizatsii maibutnoho vchytelia [Formation of professional competence as an important factor in the creative self-realization of the future teacher]. Problems of preparing a modern teacher. No. 6 (part. I). pp. 140–149. [in Ukrainian].

Kabryl, K. (2012). Osoblyvosti formuvannya tsinnisnykh kompetentnostey maybutnikh uchyteliv muzyky v protsesi dyryhentsko-khorovoyi pidhotovky [Peculiarities of the formation of value competencies of future music teachers in the process of conducting and choral training]. Scientific notes of the Nizhyn State University named after Mykola Gogol Ser.: Psychological and pedagogical sciences. No. 6, pp. 169–174. [in Ukrainian].

Lavrentyeva, N. (2016). Formuvannya tvorchogo myslennya majbutnogo vchytelya muzyky v procesi instrumentalno-vykonavskoyi pidgotovky [Formation of creative thinking of the future music teacher in the process of instrumental and performance preparation]. Kamianets-Podilskyi, 229 р. [in Ukrainian].

Oleksyuk, O. (2013). Muzychna pedahohika: navch. рosibnyk [Music pedagogy: textbook. manual]. B. Hrinchenko University of Kyiv. 248 p. [in Ukrainian].

Svitaylo, S.V. (2012). Formuvannya fakhovoyi kompetentnosti maybutnikh uchyteliv muzyky u protsesi dyryhentsko-khorovoyi pidhotovky [Formation of professional competence of future music teachers in the process of conducting and choral training]. Extended abstract of candidate’s thesis. Kyiv, 20 p. [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-06-08

Номер

Розділ

Статті