STEАM-ОСВІТА ДЛЯ ПРОФЕСІЙНО-ТВОРЧОГО РОЗВИТКУ ВЧИТЕЛЯ

Автор(и)

  • Олена Хаустова

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2023.280630

Ключові слова:

STEАM-освіта; професійно-творчий розвиток вчителя; післядипломна педагогічна освіта; освіта дорослих; інтеграція

Анотація

У статті розглянуто можливості STEAM-освіти для активізації професійно-творчого розвитку вчителя у системі післядипломної освіти. Розглянуто вплив поєднання науки, технології, інженерії, мистецтва та математики в процесі післядипломної педагогічної освіти на розвиток особистості вчителя, емоційної, інтелектуальної, вольової сфери, спрямованості та творчої орієнтації. Автор робить акцент на вирішення педагогічних проблем, фасилітацію, створення власних практик навчання, організацію рефлексії, налагодження зворотного зв’язку в практиці післядипломної освіти.

Біографія автора

Олена Хаустова

кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри філософії та суспільно-гуманітарних дисциплін Запорізького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти

Посилання

Barna, O., Balyk, N. & Shmyher, H. (2017). Pidkhody do pidhotovky maybutnikh pedahohiv do vprovadzhennya STEM-osvity [Approaches to the training of future teachers for the introduction of STEM education]. STEM education: state of implementation and development prospects: Proceedings of the 3rd International Scientific and Practical Conference (Kyiv, November 9th – 10th, 2017). Kyiv. [in Ukrainian].

Dotsenko, S. (2021). STEM-osvita: naukovyy dyskurs ta osvitni praktyky [STEM education: scientific discourse and educational practices]. Native school. Vol. 3, pp. 31–35. [in Ukrainian].

Kontseptsiya “Nova ukrayinska shkola”. Informatsiynyy zbirnyk MON Ukrayiny (2016). [The “New Ukrainian School” concept. Information collection of the Ministry of Education and Culture of Ukraine]. Available at: https://mon.gov.ua/storage/app/media/zagalna%20serednya/nova-ukrainska-shkola-compressed.pdf [in Ukrainian].

Korshunova, O.V., Hushchyna, N.I., Vasylashko, I.P. & Patrykyeeva, O.O. (2018). STEM-osvita. Profesiynyy rozvytok pedahoha: zbirnyk spetskursiv [STEM education. Professional development of a teacher: a collection of special courses]. Kyiv. [in Ukrainian].

Slipchyshyn, L. & Stechkevych, O. (2022). Osoblyvosti vprovadzhennya STEAM-pidkhodu u vyshchu osvitu [Peculiarities of implementing the STEAM approach in higher education]. Youth and market. Vol. 2 (200). 2022. pp. 17–22. [in Ukrainian].

STEM-osvita [STEM education]. Available at: https://imzo.gov.ua/stem-osvita/

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-06-30

Номер

Розділ

Статті